Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (3482)
Vierailija kirjoitti:
Kykeneväiset ihmiset tekevät asioita joita muut eivät ymmärrä.
Tätä keittiöajattelua taas.
Olen tekemässä pitsaa.
Kykenen tuohon. Siis pitsan tekemiseen.
Ajattelisin myös niin, että rakkaus tapahtuu luonnostaan. Ei tarvitse taistella tai sotia käydä iankaiken.
Jos on viisi vuotta halunnut ja vain odottanut, eiköhän peiliin kannattaisi jo vilkaista.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, koska olet hyvä isä.
Rakastan sua, koska olet hyvä äiti. Millainen perhe meille tulisi? Paras mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vielä eilisistä suihinotoista baarin vessassa. Ehkä törmätään jossaib vielä
Tänään sama paikka?
Arto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen kiltteys pilaa ihmisen itsensä.
Mieluummin kiltti kuin kusipää.
No eihän tässä tietenkään muuta väitettykään. Kilttikin voi olla kusipää, riippuu niin kokemusmaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä mun sydän on ehtinyt jo kiintyä ja olisi erittäin raskasta jos ei oltaisi edes tekemisissä.
Minäkään en kestäis ajatusta jos sä et olisi mun elämässä. Rakastan sua.
Miksi muuten kukaan haluaisi taistella toisesta? En ymmärrä, omassa maailmassani ihmiset ovat omia itsejään ja rakastuvat siihen tai ovat rakastumatta. Olisi outoa, että pitäisi tehdä temppuja saadaakseen toisen rakastumaan itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden tai pari ymmärrän, mutta viidessä vuodessa ymmärrän, että oli turha odottaa ja toinen piti vain pelinappulanaan.
Piti jonakin tekemättä tarpeeksi. Näinhän se toimii. :P
Vierailija kirjoitti:
Vuoden tai pari ymmärrän, mutta viidessä vuodessa ymmärrän, että oli turha odottaa ja toinen piti vain pelinappulanaan.
🥱
Vähänkö olis kiva ryhtyä yhtään mihinkään jonkun uuvatin kanssa, joka ensi töikseen valittaisi, että miksi hänen piti odottaa niin monta vuotta.
En ihastunut heti. Ehkä kuudetta vuotta kaipailen? Täällä kuitenkin vähemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on viisi vuotta halunnut ja vain odottanut, eiköhän peiliin kannattaisi jo vilkaista.
Mun vuoro kysyä, oliko tää mulle?🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vuoro kysyä, oliko tää mulle?🙄
Voi olla mullekin, muttei kaivatulta.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö olis kiva ryhtyä yhtään mihinkään jonkun uuvatin kanssa, joka ensi töikseen valittaisi, että miksi hänen piti odottaa niin monta vuotta.
En viittä vuotta näkemättä odottaisi😅
Oon kaivannut sua niin monta vuotta, että oon melkein ehtinyt kasvaa aikuiseksi. Ehkä. Hyvää vappua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viittä vuotta näkemättä odottaisi😅
Saati paria, ilman näkemättä ja läheisyyttä. Ei sitä voi edes vaatia.