Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (3482)
Kykeneväiset ihmiset tekevät asioita joita muut eivät ymmärrä.
Tätä keittiöajattelua taas.
Olen tekemässä pitsaa.
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen kiltteys pilaa ihmisen itsensä.
Kannattaa opetella pois yleistämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella pois yleistämisestä.
Ihan aiheellisesti esitetty asia, ehkä et vain ymmärrä asioita.
Rakastan sua, koska olet hyvä isä.
Olen siis itsekin liian kiltti mutta hyväksyn asian ja kannan vastuuni aina omista valinnoistani. Tyhmästä päästä saattaa koko ruumiskin kärsiä.
Kaikesta huolimatta kuulen usein olevani ilkeä.
Kokemukset värittävät elämäämme hyvin pitkälle.
Rakkaudentunnustus ei minulta kiltiltä ihmiseltä kuitenkaan tällä kertaa.
Olen sinkku ja rakastan ihmisiä. Myös vielä kuolemansa jälkeenkin. En etsi suhdetta. Jatkan pitsan tekoa. Hyvää vappua ihmiset.
Vappupäivän nojatuolipickic siemaillen jääteetä ja syöden täytettyä patonkia aamupalaksi.
Bara vatten i dag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen en tarvii ketään sellaista, joka ei tarvii mua. En valitse sellaista, joka ei valitse mua. En taistele sellaisesta, joka ei taistele musta. Erittäin yksinkertaista.
😇😍😘
Sitten kun on kaksi ihmistä, jotka ovat molemmat tahoillaan aina antaneet enemmän kuin saaneet ja vihdoin ajattelevat kumpikin juuri noin, niin homma kuolee siihen heti alkuunsa, koska mikään ei liiku.
Siitä vaan. Ei väkisin mitään hyvää synny kuitenkaan.
Olen ihan samaa mieltä, kunhan totesin. Asiat tapahtuvat joko luonnollisesti tai ei ollenkaan. Tietyssä aikaikkunassa asia on ns. valmis, jos mitään ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Kykeneväiset ihmiset tekevät asioita joita muut eivät ymmärrä.
Tätä keittiöajattelua taas.
Olen tekemässä pitsaa.
No ootpa kykeneväinen. 🥇 Mä teen tänään hampurilaisia, jahka kykenen.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen en tarvii ketään sellaista, joka ei tarvii mua. En valitse sellaista, joka ei valitse mua. En taistele sellaisesta, joka ei taistele musta. Erittäin yksinkertaista.
😇😍😘
Viisaita sanoja.
En asettaisi mitään aikaikkunaa ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
😇😍😘
Eikö nuo ole itsestäänselvyyksiä? Eihän nyt kenenkään kannata mitään väkisin vääntää. Tai no, on sellasiakin suhteita missä toinen on sitkeästi jahdannut kunnes on tärpännyt mutta en nyt ite ainakaan jaksa mitään ylimäärästä.
Vierailija kirjoitti:
Se on tavallaan pakottamista jotakin johonkin tiettyyn ajanjaksoon. Tulee mieleen työtehtävien valmiiksi saamisen yms. asetettu määräaika.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin kiltti kuin kusipää.
On yleisiä "lainalaisuuksia" ja sitten on poikkeuksia. Sekin on vapauden rajoittamista jos ahtaa itsensä väkisin tietyn säännönmukaisuuden muottiin.
Hyvää vappua, Emilia! Ja muut muruset <3
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tietoisesti asetakaan, mutta kun aikansa odottaa eikä kelpaa, eiköhän siinä sydämen ikkunalle jotakin tapahdu.
Paitsi jos osaa arvostaa itseänsä korkealle ja on kykeneväinen, kantaa vastuun, silloin taipuukin eniten. Mainitsen nyt vain tämänkin tilanteen.