Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (3487)
Valitsisin kuun pihakoristeeksi, jos voisin. Voimisia on erilaisia.
Kiitos vielä eilisistä suihinotoista baarin vessassa. Ehkä törmätään jossaib vielä
Toisen valitseminen luonnollisesti sulkee toisen pois. Minä olisin aidosti halunnut sinut, sinä et minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin valinnut sinut, jos sinut olisi voinut valita.
Oliko sulla paljonkin ottajia?
En käyttäydy niin, että ottajia ilmoittautuisi.
Harhaista horinaa heti aamutuimaan nukkumaan 👋
Vierailija kirjoitti:
Harhaista horinaa heti aamutuimaan nukkumaan 👋
Silloin kannattaakin mennä nukkumaan. Virkeänä on selvempi pää.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi lapsuuden kotiseutu?
Samalta seudulta ollaan 😃
Hän voisi aamuisin tehdä miehen työn ja tehdä naisen tyytyväiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hän voisi aamuisin tehdä miehen työn ja tehdä naisen tyytyväiseksi.
Se olisi ilo.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vielä eilisistä suihinotoista baarin vessassa. Ehkä törmätään jossaib vielä
Eipä kestä.
- Ljudmila
Vierailija kirjoitti:
Lompakko tallella?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen en tarvii ketään sellaista, joka ei tarvii mua. En valitse sellaista, joka ei valitse mua. En taistele sellaisesta, joka ei taistele musta. Erittäin yksinkertaista.
😇😍😘
Sitten kun on kaksi ihmistä, jotka ovat molemmat tahoillaan aina antaneet enemmän kuin saaneet ja vihdoin ajattelevat kumpikin juuri noin, niin homma kuolee siihen heti alkuunsa, koska mikään ei liiku.
Vierailija kirjoitti:
Se oli mun mutsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen en tarvii ketään sellaista, joka ei tarvii mua. En valitse sellaista, joka ei valitse mua. En taistele sellaisesta, joka ei taistele musta. Erittäin yksinkertaista.
😇😍😘
Sitten kun on kaksi ihmistä, jotka ovat molemmat tahoillaan aina antaneet enemmän kuin saaneet ja vihdoin ajattelevat kumpikin juuri noin, niin homma kuolee siihen heti alkuunsa, koska mikään ei liiku.
Siitä vaan. Ei väkisin mitään hyvää synny kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille kilteille miehille 💛
Mutta terveisiä vain heille jotka osaavat arvostaa itseänsä.
Liiallinen kiltteys pilaa ihmisen itsensä.
Oliko sulla paljonkin ottajia?