Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77588)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kƴrvãlle ihanampaa tunnetta kuin naisen sulkijalihaksen antautuminen kalun painuessa suklaiseen anukseen! Terveiset tutuille!
Hihihihihijohohohihohohohoh funny guy hihihihihahahahahah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kƴrvãlle ihanampaa tunnetta kuin naisen sulkijalihaksen antautuminen kalun painuessa suklaiseen anukseen! Terveiset tutuille!
Oletko joku vaja_kki kun tätä toistuvasti postailet?
Vierailija kirjoitti:
Välttelen itse koska näkeminen sattuu ja saa mut entisestään haluamaan.
Myös koska olen niin rakastunut, hädin tuskin pystyn olemaan normaalisti hänen lähellään.Henkiset ja fyysiset vaikutukset lähellään. Tunnen liian voimakkaasti.
Kaivattu tuntee varmaan samoin, mutta ihmettelee silti välttelyä, kun haluaisi nähdä. Se sattuu ja on hylätty olo.
Funny guy hihihoho: ei osuutta. E
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Jepjep.
Kultakallo.
Vai johtuu kalenteri kuumotus
Jo p niin outo olo.
Ei joo vastaa ja kysy.
Sininen takki.xhakki mätti
Ei minulta. Joku tröllää.
Lähtökohtaisesti
en enää kirjoita mitään
täällä. Tänään lähetin
kesälomaterveiset
Hänelle toisaalla.
(Terkutan hyvin harvoin).
Hänellä on perhe-elonsa
ja ikäeromme on suuri.
Realismilla mennään.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku vaja_kki kun tätä toistuvasti postailet?
Koen samoin sinusta!
Vierailija kirjoitti:
Vaikea keskittyä salilla silloin kun oot siellä samaan aikaan.
Huomasin tämän. Sun kiemurtelut siinä. Siitä on jo tosin aikaa. Ihastuttavaa lähinnä😘
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua! Voi kun voisin sen suoraan sulle kirjoittaa. 🧡
Mikä sua estää?
"Pidän sinua jääräpäisenä miehenä, joka ei suostu kuuntelemaan tai ainakaan ottamaan todesta, mitä toinen koettaa sanoa."
Kirjoitin tämän illalla sulle. Mitä mieltä itse olet asiasta?
Terveiset turhalle julkkikselle, tälle vironlokille, muuta pois! 🕊
En tiedä mitä teidän kahden välillä on vai onko mitään. Tekee mustasukkaiseksi, joo, mutta ei hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä teidän kahden välillä on vai onko mitään. Tekee mustasukkaiseksi, joo, mutta ei hyvällä tavalla.
Ei ole mitään fyysistä. Teillä on kaikkea sitä, mitä kahden toisiaan rakastavan välillä on. Kumman pitäisi olla mustasukkainen?
Kivaa päivää sulle sinne saareen
Vierailija kirjoitti:
"Pidän sinua jääräpäisenä miehenä, joka ei suostu kuuntelemaan tai ainakaan ottamaan todesta, mitä toinen koettaa sanoa."
Kasvotusten koettanut?
Oon ollut välillä tosi väärään aikaan täällä ja yhdessä toisessa paikassa ja haluan pahoitella mun kaivatulle. Anteeksi. Toivottavasti siitä ei ole aiheutunut harmia. Aloin myös elää jossain harhoissakin... Ei siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
"..ajatelkaa kaikkea mikä on totta, mikä on kunnioitettavaa, mikä oikeaa, puhdasta, rakastettavaa ja kaunista, mikä vain on hyvää ja ansaitsee kiitoksen."
Ei ainakaan tämä sivusto.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvotusten koettanut?
Ihan oikeasti nyt. Joko et hahmota asioita, kiusaat tahallasi tai sitten vain ajattelet, että runnomalla asiat hoituvat. Ei tästä tule mitään. Periaatteesi voitti. Onneksi olkoon!
On vaikea tietää mikä on totta. Sitä voi alkaa tehdä kaikenlaisia ihme johtopäätöksiä toisesta ja tämän tilanteesta.
Kiitos! Ketä muuten olet?