Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (33686)
Vierailija kirjoitti:
Kävin vakoilemassa sun somea ja tallensin sieltä kuvan mun koneelle :) Kiitos ja anteeksi, aion katsella sitä kesällä
En tee mitään tämmöstä. Älä huoli. nn
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä ole ohi?😥
En osaa sanoa mitään 😓
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, kun nainen rakastuu apinaan?
Yleensähän nainen rakastuu sikaan.
Oon niin vihainen ja kyllästynyt koko elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi meille jotain heinäkuulle.
Jos mulle niin vahvista, keksin kyllä sitten
Ei ollut multa, mut en uskaltaisi ehdottaa mitään, kun en tiedä pitääkö hän mua ihan omituisena. Onhan tää mun touhu kyllä outoa, ottaa yhteyttä näin pitkän ajan jälkeen ja toivoa, et kaikki jatkuis niin kuin ei taukoa ois ollutkaan. Mut niin mä toivon. Sivu
Älä sure, nureksunta ei kannata
Rakkaus sujuu paremmin niiden kanssa, joista ei edes liiemmin välitä. Joku toinen saa hoitaa tai maksaa kaiken, se, joka välittää enemmän, kunhan elämä on tasaista.
Se on niin outoa, et sen ihmisen, jota haluaa näin paljon ja arvostaa ja kunnioittaa, kanssa keskustelu onkin niin vaikeeta. Tai jotenkin kai pelkää mokaavansa kaiken ja siks ei saa suuta lainkaan auki. Eikä sitä voi oikein töksäyttääkään, että rakastan sua btw.
Olen aivan loppu ikävöimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, kun nainen rakastuu apinaan?
Yleensähän nainen rakastuu sikaan.
Tai muuttaa lätin sikalaksi. Hyvää yötä.
Haluaisin pyytää anteeksi kun olin niin törppö. Se oli mun osalta kriiseilyä. Halusin irti näistä tunteista, enkä kohdellut sua kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelen itse koska näkeminen sattuu ja saa mut entisestään haluamaan.
Myös koska olen niin rakastunut, hädin tuskin pystyn olemaan normaalisti hänen lähellään.Henkiset ja fyysiset vaikutukset lähellään. Tunnen liian voimakkaasti.
Sama, mutta mitä pitempään en näe kaivattua, sitä enemmän kaipaan. Rakkaus on kipua, jota olen valmis kokemaan.
Sitä on mullakin. Tarpeeksi kauan kun menee, musta tuntuu että tulee lähes vieroitusoireita ja tulee taas pakottava tarve nähdä toinen kun en enää kestä sitä ikävää. Joten tuntuu että mikään ei auta, näki tai oli näkemättä. Aina mielessä.
Kunpa saisin edes suuni auki ja vaikka pakit niin ehkä pääsisin eteenpäin. En vain pysty, en millään pysty. Musta tuntuisi siltä että loukkaisin häntä avautumisellani 💔
Et uskalla ja tuo loukkaamisskenaario on vain itsepetosta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä ole ohi?😥
Kelle?
..törmättäispä
Siinä kaupungissa kulkiessani aina etsin sua, katseellani, vaikken tiedä oletko siellä päinkään
Ei ole, olet rakas, rakastan sua.