Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39409)
Tiiätkxte miten ihanasti haapojen lehdet värisee tietynlaisella tuulella tai ilmävirralla? Ovat kuin värisevä impi sulhon käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkxte miten ihanasti haapojen lehdet värisee tietynlaisella tuulella tai ilmävirralla? Ovat kuin värisevä impi sulhon käsissä.
Haviseva haavan lehti on metafora hauraasta ihmisestä. Veikkaan, että sulhoissa värisee enemmän.
Ootkohan sä muuttanut mielesi meistä?
Vierailija kirjoitti:
Oon. Sä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun piti kirjoittaa. En muista.
Kun tätä selaa niin noi jatkuvat välissä näkyvät mainokset sekoittaa pään.
Ei nyt natsaa villi Vichy. Ihan kiva perhoinen
Laita selaimen asetuksista ad-blocker päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitäisi, kun sinä et tule vastaan piiruakaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin, useampi "tipu" jo tuossa kertoilee itsestään. Mahdollisesti kukaan heistä ei ole se, jota täällä kaivataan. Sellaista se on, palstaelämä. 🤷
Mitä mä sanoin tipuista? Älkää omiko jotain tipua etenkään.
Vierailija kirjoitti:
Lempeä katse ja valloittava hymy. Huokaus! 😍
Ulkomuoto voi pettää.-sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haviseva haavan lehti on metafora hauraasta ihmisestä. Veikkaan, että sulhoissa värisee enemmän.
Ei ole nyt metafora. Aamupalan lomassa ulkona ihastellut useana päivänä lehtien värinöitä.
Tee tailorbird aka räätälintu
Ihana pilvetön päivä, ihan biksukeli tuli.
En jaksa ikuisesti olla varahenkilö. Haluan elää ja rakastaa oikeaa ihmistä, en kuvitelmaa.
Ad-blocking ei toimi välttämättä Chromessa ilman lisäosia, mutta toimii esim. Firefox, Brave ja Ecosia -selaimissa asetuksista tai automaattisesti.
Jesse Kaikurannan Vielä yksi laulu sopis tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin paljon tipuja, niin sun ois parempi käyttää jotain muuta tunnistetta. Muuten sotkeentuu viestit. Tai sitten laittaa mulle viesti suoraan. Kuin kaivatulle kirjoitin. 🙂
Ootko koskaan saanut häneltä suoraan viestejä?
Toki olen. Ja toivottavasti saan jatkossakin. 🙂
Odotteletko aina vaan häneltä viestejä, etkä itse ajatellut niitä koskaan laittaa? Onko tullut mieleen, että se juuri voi olla syy siihen, ettei hän enää viestittele? Ainakin itselläni on tämä tilanne. Sivusta
Vaikka rakastaisi kuinka paljon, mutta jos mitään ei synny, en ole varma, jaksanko odottaa. Olen odottanut jo hyvin kauan. Vaikka rakastaisi kuinka paljon, mutta toinen valitsee aina minut pois, valitsen mieluummin jonkun, joka valitsee minut.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka rakastaisi kuinka paljon, mutta jos mitään ei synny, en ole varma, jaksanko odottaa. Olen odottanut jo hyvin kauan. Vaikka rakastaisi kuinka paljon, mutta toinen valitsee aina minut pois, valitsen mieluummin jonkun, joka valitsee minut.
En pystyisi ikinä tuollaiseen. Kirjoitat sanasta rakkaus, mutta pystyt silti valitsemaan jonkun toisen.
Vierailija kirjoitti:
En. En edes pystyisi siihen vaikka haluaisinkin. Kaivattu on asettunut minuun asumaan eikä lähde pois.
Tän päättömän mä tiiän, on kerran juteltu pitkään.
Tee Neiti Tuittupää