Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39331)
Vierailija kirjoitti:
Lempeä katse ja valloittava hymy. Huokaus! 😍
Kenellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäiköhän se huhtikuinen viimeiseksi kerraksi, kun näemme? Surullista, mutta näin voi käydä, kun toinen elää mielikuvitusmaailmassa. Enkä nyt puhu sinusta, H.
Juu et, en tosiaan nähnyt kaivattuani huhtikuussa.
t. H
Niinpä, nähtiin pari vkoa sitten.
Ohi
Vierailija kirjoitti:
No niin, useampi "tipu" jo tuossa kertoilee itsestään. Mahdollisesti kukaan heistä ei ole se, jota täällä kaivataan. Sellaista se on, palstaelämä. 🤷
Onneksi sinä olet juontamassa taas 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkxte miten ihanasti haapojen lehdet värisee tietynlaisella tuulella tai ilmävirralla? Ovat kuin värisevä impi sulhon käsissä.
Haviseva haavan lehti on metafora hauraasta ihmisestä. Veikkaan, että sulhoissa värisee enemmän.
Ei ole nyt metafora. Aamupalan lomassa ulkona ihastellut useana päivänä lehtien värinöitä.
Tee tailorbird aka räätälintu
Valloittava hymy ehkä joskus, mutta lempeät silmät ei koskaan. Niissä näkyy sielu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka rakastaisi kuinka paljon, mutta jos mitään ei synny, en ole varma, jaksanko odottaa. Olen odottanut jo hyvin kauan. Vaikka rakastaisi kuinka paljon, mutta toinen valitsee aina minut pois, valitsen mieluummin jonkun, joka valitsee minut.
En pystyisi ikinä tuollaiseen. Kirjoitat sanasta rakkaus, mutta pystyt silti valitsemaan jonkun toisen.
Niin kirjoitan. Jos toinen väittää rakastavansa mutta silti valitsee silti joka ikinen päivä toisen, minunko pitää roikkua hänessä loppuelämäni, vaikka hänellä ei ole aikomustakaan kääntyä suuntaani? Silloin rakkaus on yksipuolista, ja yksipuolinen rakkaus menee hukkaan. Sillä ei tee mitään, en edes minä itse.
Ja niinhän sanoi
tahdotko mut tosiaan
suhteeseen
vakavaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomuoto voi pettää.-sivu
Oho, meni äskeinen kommentti väärään viestiin! Tähän piti tulla.
Eli, valloittava hymy ehkä joskus, mutta lempeät silmät ei koskaan. Niissä näkyy sielu.
”Lähde jonkun toisen matkaan,
soita mulle yöllä
vuoden päästä taas.
Voit olla varma,
hetkeekään en mieti,
ehdoitta mä saavun
sua noutamaan.”
Kukaan ei halua olla "rakastettu", joka jää ilman rakastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka rakastaisi kuinka paljon, mutta jos mitään ei synny, en ole varma, jaksanko odottaa. Olen odottanut jo hyvin kauan. Vaikka rakastaisi kuinka paljon, mutta toinen valitsee aina minut pois, valitsen mieluummin jonkun, joka valitsee minut.
En pystyisi ikinä tuollaiseen. Kirjoitat sanasta rakkaus, mutta pystyt silti valitsemaan jonkun toisen.
Niin kirjoitan. Jos toinen väittää rakastavansa mutta silti valitsee silti joka ikinen päivä toisen, minunko pitää roikkua hänessä loppuelämäni, vaikka hänellä ei ole aikomustakaan kääntyä suuntaani? Silloin rakkaus on yksipuolista, ja yksipuolinen rakkaus menee hukkaan. Sillä ei tee mitään, en edes minä itse.
Kuinka monta vuotta olet roikkunut tilanteessa etkä ole selvittänyt sitä? Susta saa käsityksen taidat roikkua siinä tunteessa ja valituksessa harrastuksen vuoksi ja saat kirjoittaa siitä päivittäin ja vuosittain vauvalle 🤦 Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli, valloittava hymy ehkä joskus, mutta lempeät silmät ei koskaan. Niissä näkyy sielu.
Olet sivusta. Millainen sielusi on, jossei lempeä? -ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua olla "rakastettu", joka jää ilman rakastaan.
Mutta monen kohtalo on silti rakastaa yksipuoleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli, valloittava hymy ehkä joskus, mutta lempeät silmät ei koskaan. Niissä näkyy sielu.Olet sivusta. Millainen sielusi on, jossei lempeä? -ap
Sori, niin olenkin, unohtui mainita
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun horoskooppi?
Kultakala. Mikä sun?
'Kuinka monta vuotta olet roikkunut tilanteessa etkä ole selvittänyt sitä? Susta saa käsityksen taidat roikkua siinä tunteessa ja valituksessa harrastuksen vuoksi ja saat kirjoittaa siitä päivittäin ja vuosittain vauvalle 🤦 Eri"
Olettaminen on luulemisen alku. Vinkkinä sulle, että nenä voi mennä sisään päin, jos hakkaat naamaasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuleva viikonloppu
Sovittu - jos ei kuulu mitään - piste 🤝
Niinpä, nähtiin pari vkoa sitten.