Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39440)
Ajan kuluessa tipusta tulee vanha kana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kaunein nainen jonka koskaan olen nähnyt
Kyllä. Miettinyt joka päivä kaivatustani juuri näillä sanoilla.
Ootte kyllä aikamoisia. 😇 Onkohan se seuraava nainen johon ihastutte sitten taas siihen mennessä kaunein näkemänne nainen?
Ei. Tipun kauneus on ainutlaatuista. Ulkoisen ja sisäisen yhdistelmä, joka vaan sekoittaa kenen tahansa pään.
Menee yli juttus 👋
Tipun hokeminen naisesta kuvottavaa
Assosioin tipun
Pubi ruusuksi runsaalla pakkelilla
Ja korkokengillä
Reikäisillä sukkahousuilla
Vähänpä sinä tiedät ja ymmärrät.
En ole osallistunut Tipu-teemaan.
Pubiruusu rivivälein on trölli,
joka yrittää esiintyä minuna.
Olen todella kyllästynyt näihin
feikkiäksiin ja muihin. E
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon henkilö vastailee, häntä luullaan kaivatuksi, sitten kiukutellaan kun "lupauksia ei pidetä" ja "annetaan ristiriitaisia viestejä" sekä "johdetaan harhaan".
Järki käteen, folks.
Tai vielä mieluummin päähän.
Ota sä järki käteen. Toi mihin viittasit tapahtui ihan ihmiseltä toiselle oikeassa elämässä. Kuinka hullua on tehdä tulkintoja toisten kirjoituksista...
Vierailija kirjoitti:
On jo?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon jo. Tipuus on henkinen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon jo. Tipuus on henkinen ominaisuus.
Tipu on todennäköisesti nuorempi
tai lapseton nainen. Kanaemo on
kaunis ilmaisu sekin; huolehtivasta rakastavasta perheenäidistä. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon henkilö vastailee, häntä luullaan kaivatuksi, sitten kiukutellaan kun "lupauksia ei pidetä" ja "annetaan ristiriitaisia viestejä" sekä "johdetaan harhaan".
Järki käteen, folks.
Tai vielä mieluummin päähän.
Ota sä järki käteen. Toi mihin viittasit tapahtui ihan ihmiseltä toiselle oikeassa elämässä. Kuinka hullua on tehdä tulkintoja toisten kirjoituksista...
Ei tuo ei ollut viittaus mihinkään yksittäiseen tapaukseen. Mistä täällä edes voisi tietää kenenkään muun asioita kuin omiaan. Tuota juuri kutsutaan palstaharhaksi, että omii täältä randoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyllä aikamoisia. 😇 Onkohan se seuraava nainen johon ihastutte sitten taas siihen mennessä kaunein näkemänne nainen?
Ei. Tipun kauneus on ainutlaatuista. Ulkoisen ja sisäisen yhdistelmä, joka vaan sekoittaa kenen tahansa pään.
Menee yli juttus 👋
Assosioin tipun
Ja korkokengillä
Pubissa käyn joskus. Viimeksi viikko sitten torstaina. Söin ja join yhden pienen siiderin. Pakkelia käytän uskoakseni aika maltilla. Korkokengät voi kyllä olla juhlissa. Kåytin niitä enemmän ennen kuin minusta tuli vanha kana. Pubissa yleensä tennarit. Vihaan sukkahousuja, mytta kuten sanottua, vanhan kanan on toisinaan esteettisistä syistä niitä käytettävä. Yritän huolehtia, että olisivat ehjät. Ylioppilasjuhlissa pari viikkoa sitten lähti kyllä silmäpako, mutta kannan tavallisesti varasukkahousuja mukana, joten ei hätää. 🐥
Mikä siinä on, että keskellä kukkeinta kesää näkee unta lumisesta maisemasta, jota katsoo lumoutuneena? Ja kun siinä vielä näkyy kauneimmat kausivalot kuin kuunaan.
Itselle tulee kyllä ennemmin tuosta hellittelysanasta mieleen sporttinen ja raitis henkilö kuin pubiruusu. Mielikuvia, mieli kuvia.
No niin, useampi "tipu" jo tuossa kertoilee itsestään. Mahdollisesti kukaan heistä ei ole se, jota täällä kaivataan. Sellaista se on, palstaelämä. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee yli juttus 👋
Assosioin tipun
Ja korkokengillä
Pubissa käyn joskus. Viimeksi viikko sitten torstaina. Söin ja join yhden pienen siiderin. Pakkelia käytän uskoakseni aika maltilla. Korkokengät voi kyllä olla juhlissa. Kåytin niitä enemmän ennen kuin minusta tuli vanha kana. Pubissa yleensä tennarit. Vihaan sukkahousuja, mytta kuten sanottua, vanhan kanan on toisinaan esteettisistä syistä niitä käytettävä. Yritän huolehtia, että olisivat ehjät. Ylioppilasjuhlissa pari viikkoa sitten lähti kyllä silmäpako, mutta kannan tavallisesti varasukkahousuja mukana, joten ei hätää. 🐥
Sori, mutta et ole The Tipu. Feikit kylästyttää.
Jos saan elää vanhaksi, aion puhua kauniisti itsestäni ja muista. Olla söpö ja kiva edelleen. 🐣
Vierailija kirjoitti:
No niin, useampi "tipu" jo tuossa kertoilee itsestään. Mahdollisesti kukaan heistä ei ole se, jota täällä kaivataan. Sellaista se on, palstaelämä. 🤷
Vanhat kanat tais innostua turhaan? Kuvaile häntä, jota täällä kaivataan!
Seurasit kerran mua koiralenkillä ja näit, missä asun. Ja sama toisin päin.
Kerran juteltiin. Sen jälkeen olet tervehtinyt. Saku vaikuttaa innokkaalta.
Kerran vanha pariskunta alkoi puhua sinusta ja pojastasi. He kertoivat, mistä lapsen nimi tulee. Samalla logiikalla minun poikani nimi pitäisi olla Kaarlo.
Tipu on jollekulle aina tipu, jos sellaiseksi toisen kokee.
Kiitos