Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39643)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa että olet puuhissasi jumissa. Miten olit ajatellut että tarinankaari etenee ja päättyy? Oliko edes mitään visiota, ja jos oli, mikä muuttui.
Ei ole visioita eikä muita harhoja, aion yksiin kanssais saman oven taaksen. Ongelmana ollut huomionhakuisuutesi ja vimma kehittää draamankaarta ilman että tiedän käänteistä. Rehellisenä en jaksa kehitellä valeprofiileja nähdäksein mitä on tekeillä. Rakastan sinua joka tapauksessa ja ihmettelen itsekin itseäni vaan minkä teen.
Niin ,oon jo kauan sitten sanonut toivovani ja tarvitsevani avointa ja rehellistä vuorovaikutusta. Sellainen vähentää draamaa huomattavasti kun ei tarvitse arvailla. Vai huomionhakuinen. No kuule, sovitaan vaikka niin, että voit jättää huomion osoittamisen minulle jatkossa ihan kokonaan.
Kaikki taitaa olla loppu. Whimper oli lopulta isompi kuin bang.
Sä et oikeasti tiedä edes murto-osaa siitä hyvästä mitä teen salaa. Eikä tosiaan muutkaan, edes läheiset. Se on mun salainen keinoni uskoa tähän maailmaan ja ihmiseen ja pitää itseäni edes jollain tapaa kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että rakastat. On palattu taas tähän poissasilmistä, poissa mielestä meininkiin, jota osasin pelätäkin.
Tämä ei ainakaan voi olla minulle, rakastan kaivattuain yhtä lailla.
Tipun kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ratkaiseva päivä suunnitelmien ja logistiikan kannalta. Alkaako iso pyörä pyöriä.
Lupako ratkeaa?
Asiantuntijan päätös operoinnista, ajankohdalla merkitystä, vaikuttaa liikkumiseen ja liikeratoihin, mitä voi kantaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Aika kovakin. Olen todella hämmentynyt ja sekaisin. Puheesi ja toimintasi antavat aika ristiriitaista viestiä. Toiminta ei oikein tue puheita. En oikein tiedä mitä ajatella. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Et ole puhunut kenenkään tietyn, saatika saman kanssa täällä koskaan. Etkä taida puhua IRL ihmisen kanssa kun tänne terkkuja laittelet eli olet vähän sekaisin nyt. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsymätön väsyttäjä 😘
Mut ku en jaksais enää. Oon ihan uupunu jo. Voisitko jo luovuttaa ja aukaista sylin? Ja ottaa yhteyttä
Syli on aina auki sinulle! 🧡 Sivu
Ihailin pientä, värikästä ja herkkää kukkaniittyä paikassa, jossa keskusteltiin kauan sitten eräänä yönä. Käenkukkaa kuulemma on kutsuttu myös morsiamenkukaksi. Kieltäydyn uskomasta tätä enteeksi, mutta ajattelin sinua. Toivottavasti sinä voit hyvin ja olet onnellinen. Miehelle
Rakas suurherkkuni olet. Harmi, etten ole päässyt nauttimaan. Ehkä jonakin päivänä, jos sen suot. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Sä et oikeasti tiedä edes murto-osaa siitä hyvästä mitä teen salaa. Eikä tosiaan muutkaan, edes läheiset. Se on mun salainen keinoni uskoa tähän maailmaan ja ihmiseen ja pitää itseäni edes jollain tapaa kauniina.
Teet niin salassa ettet itsekään tiedä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että rakastat. On palattu taas tähän poissasilmistä, poissa mielestä meininkiin, jota osasin pelätäkin.
Tämä ei ainakaan voi olla minulle, rakastan kaivattuain yhtä lailla.
Tipun kaivatulle.
je t’aime
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa että olet puuhissasi jumissa. Miten olit ajatellut että tarinankaari etenee ja päättyy? Oliko edes mitään visiota, ja jos oli, mikä muuttui.
Aiemmat visiot alkavat tuntua yhä merkityksettömämmiltä. Ajatukset ovat ottaneet täysin uuden suunnan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla enemmän. 😊
En ole koittanutkaan tehdä.