Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40022)

Vierailija
31921/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se pizza viipyy? Teitkö tilauksen?

Meen hakee myöhemmin illalla, mutta tuskin sulle. Centrumissa nähdään, mutta ei Mariassa:) 

Vierailija
31922/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se pizza viipyy? Teitkö tilauksen?

Miksi et tilaa itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31923/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kaunein nainen jonka koskaan olen nähnyt

Mulle ei ole. Objektiivisesti tarkastellen olen nähnyt monia kauniimpiakin. Eikä tämän toteaminen ole sen kummempi tosiasia kuin se, että hänkin on varmasti nähnyt elämänsä aikana lukuisia minua vahvempia tai komeampia miehiä. 

Ihastunut ei tarkastele asioita objektiivisesti. Siksi kaivattuni on mulle komein kaikista.

Vierailija
31924/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sit leffa tai sarjamaratoni- yöens yönä. Pikkulauantai. Neiti Tuittupäällä.

Vierailija
31925/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan saa kohta pitsaa. Söin juuri, ei tarvi ainakaan tänne. 

Vierailija
31926/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla kaunein nainen. Ei ole tuollaista tarvetta. Muutenkin saattaisi harmittaa olla kun siitä joutuisi luopumaan. 

Happamia happamia!

Ei suinkaan, vaan eri asiat on toisille tärkeitä.Olen saanut huomiota koko ikäni, niin paljon kuin olenkin yrittänyt sitä laistaa.En pidä huomiosta.

sivu

Vierailija
31927/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla kaunein nainen. Ei ole tuollaista tarvetta. Muutenkin saattaisi harmittaa olla kun siitä joutuisi luopumaan. 

Happamia happamia!

Ei suinkaan, vaan eri asiat on toisille tärkeitä.Olen saanut huomiota koko ikäni, niin paljon kuin olenkin yrittänyt sitä laistaa.En pidä huomiosta.

sivu

Miksi päättelet, että kauneus olisi kauniille ihmiselle tärkeää? Minusta sellainen, joka nostaa koko asian esiin, pitää sitä tärkeänä, eikä sitä nostanut esiin se kaunein nainen.

Kaunis ihminen voi olla kiinnostunut ihan muista jutuista kuin kauneudestaan.

Vierailija
31928/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia happamia!

sivu

Jaksamista.

Vierailija
31929/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi olla vaikea nähdä asioita toisen näkökulmasta. Varsinkaan jos ei edes kiinnosta. 

Vierailija
31930/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se kaikkein kaunein tai komein välttämättä ollenkaan iske, tarvitsee niin paljon muutakin. Kuinka moni ei ole joskus vähän pettynyt kun kauniin/ komean kuoren alla olikin tavallinen, jopa tylsä tyyppi.

Vierailija
31931/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi olla vaikea nähdä asioita toisen näkökulmasta. Varsinkaan jos ei edes kiinnosta. 

Kannattaa kertoa siitä näkökulmastaan. Se usein auttaa. 

Vierailija
31932/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin oon sulta vongannut? En ole vongannut kun saan joka päivä. Mitä ihmettä.

Vierailija
31933/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia happamia!

sivu

Miksi päättelet, että kauneus olisi kauniille ihmiselle tärkeää? Minusta sellainen, joka nostaa koko asian esiin, pitää sitä tärkeänä, eikä sitä nostanut esiin se kaunein nainen.

Kyllä siitä tulee identiteettiä miltä ihminen näyttää, ja jos hän on maailman kaunein, tulee siitä jo suuri osa identiteettiä. Täällä tuskin on näitä maailman kauneimpia kaipaavia tai kaivattuja, vaikka joku niin kokisi omastaan. 

Vierailija
31934/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa dm. Kamala palsta täynnä ihmisiä vailla käytöstapoja. 

Vierailija
31935/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kauppaan. Jaksa tuollasta vääristelyä. Laitappa irl wa sama 😅🤯

Vierailija
31936/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein on parisuhteessa olla se rakkain.

Vierailija
31937/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun kauneimpiin, mutta jostain syystä muut eivät hoksaa sitä 🤷🏼‍ 

Vierailija
31938/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia happamia!

sivu

Kyllä siitä tulee identiteettiä miltä ihminen näyttää, ja jos hän on maailman kaunein, tulee siitä jo suuri osa identiteettiä. Täällä tuskin on näitä maailman kauneimpia kaipaavia tai kaivattuja, vaikka joku niin kokisi omastaan. 

Tosiaan, aika vähän täällä on enkunkielisiä viestejä. 

Ja Megan Fox ei osaa suomea...

Vierailija
31939/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoksannut

Vierailija
31940/40022 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siihen asti elän karhun elämää 🐻