Voiko aikuisen ihmisen silmien väri muuttua?
Tapasin yhtä tuttua ja jolla ennen on ollut siniset silmät ja nyt ne oli ruskeat Voiko aikuisen silmät vaihtaa väriä...
Kommentit (11)
Näppärästi vaihtuu silmien väri, piilolinsseillä. Tuskin aikuisella enää muuten.
Silmien muuttuminen ns. paskasilmiksi kertoo syvästä henkisestä degeneraatiosta.
Ruokavalio vaikuttaa silmien väriin. Mandelaefekti voi tehdä sitä myös.
Kyllä voi varsinki hyvän ryyppyputken jäljiltä........
Ei muutu sinisestä ruskeaksi. Silmät saattavat haalistua iän myötä, joten ruskeista voi tulla vihertävät ja vihertävistä siniset, mutta ei toisinpäin.
Tiytyt glaukoomalääkkeet saattavat vaikuttaa väriin.
Vierailija kirjoitti:
Silmien muuttuminen ns. paskasilmiksi kertoo syvästä henkisestä degeneraatiosta.
Silmien värin ja älykkyysosamäärän välillä on korrelaatio.
Minulla on tuttu joka väittää minun olleen alunperin ruskeasilmäinen. Monet tututkin ihmetettelevät hänen mielivaltaista käytöstä jankata aina asiasta. Olen aina ollut sinisilmäinen ja synnyin sellaiseksi. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuttu joka väittää minun olleen alunperin ruskeasilmäinen. Monet tututkin ihmetettelevät hänen mielivaltaista käytöstä jankata aina asiasta. Olen aina ollut sinisilmäinen ja synnyin sellaiseksi. Piste.
Malliesimerkki mandelaefektistä. Toisella timelinella olit ruskeasilmäinen, tällä nykyisellä et.
Ei voi.
Kyseessä piilarit tai tapasit identiteettivarkaan.
T: Tuntematon
Hormonitoiminta voi vaikuttaa pigmentin määrään koko elimistössä ja se voi aiheuttaa silmän värikalvon ruskistumisen voimistumista.