Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla kaunein nainen. Ei ole tuollaista tarvetta. Muutenkin saattaisi harmittaa olla kun siitä joutuisi luopumaan.
Happamia happamia!
Ei suinkaan, vaan eri asiat on toisille tärkeitä.Olen saanut huomiota koko ikäni, niin paljon kuin olenkin yrittänyt sitä laistaa.En pidä huomiosta.
sivu
Miksi päättelet, että kauneus olisi kauniille ihmiselle tärkeää? Minusta sellainen, joka nostaa koko asian esiin, pitää sitä tärkeänä, eikä sitä nostanut esiin se kaunein nainen.
Kaunis ihminen voi olla kiinnostunut ihan muista jutuista kuin kauneudestaan.
Kyllä siitä tulee identiteettiä miltä ihminen näyttää, ja jos hän on maailman kaunein, tulee siitä jo suuri osa identiteettiä. Täällä tuskin on näitä maailman kauneimpia kaipaavia tai kaivattuja, vaikka joku niin kokisi omastaan.
Tosiaan, aika vähän täällä on enkunkielisiä viestejä.
Ja Megan Fox ei osaa suomea...
Olet eri.
Olet oikeassa, unohdin merkitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hoksannut
Ja veikkaanpa että muutama muukin
No, jos totta puhutaan, niin ei. Mm. lehmäksi sanottiin nuorena. Ei kauniilta tuntunut.
Olisi edes silmät ollut kuin lehmällä niin olisi vähän helpottanut kommentin sietämistä. Vasta myöhemmin olen huomannut olleeni ihan ok. Ja nykyään se ei ole enää ihan niin tärkeää. Vaikka mieluusti sitä näkisi ihailun jonkun katseessa.
Ohitin kauneusaiheen.
Ei minun. Ee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hoksannut
Ja veikkaanpa että muutama muukin
No, jos totta puhutaan, niin ei. Mm. lehmäksi sanottiin nuorena. Ei kauniilta tuntunut.
Olisi edes silmät ollut kuin lehmällä niin olisi vähän helpottanut kommentin sietämistä. Vasta myöhemmin olen huomannut olleeni ihan ok. Ja nykyään se ei ole enää ihan niin tärkeää. Vaikka mieluusti sitä näkisi ihailun jonkun katseessa.
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
JANK JANK JANK
Rakas. Minä huomaan sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se kaikkein kaunein tai komein välttämättä ollenkaan iske, tarvitsee niin paljon muutakin. Kuinka moni ei ole joskus vähän pettynyt kun kauniin/ komean kuoren alla olikin tavallinen, jopa tylsä tyyppi.
Tai viiltävän älykäs ja paljon lukenut. Juuri tänään juteltiin eräästä entisestä kesätyöntekijästämme, joka opiskeli vaativaa alaa ja valmistui ja pääsi tosi hyviin töihin, että ulkonäöllisesti siltä ei todellakaan moni varmasi odota sellaisia älyllisiä valmiuksia. Ihmiset lähtivät aina puhumaan tälle naiselle kuin heitukalle, koska olettivat ulkonäön perusteella, että tämä oli aivan erilainen kuin todellisuudessa olikaan.
Tiedostamattomia ennakkoluuloja on kaikilla, mutta niiden suhteen kannattaa kouluttaa itseä. Ulkonäön perusteella henkilöstä ei voi päätellä paljon mitään.
Nämä kauheimpia. Kymmeniä rivejä täyttä ohista!
Siinä on vain 12 riviä. Eikä ole edes ohista, jonkun kaivattuahan tässä ruodittiin ns maailman kauneimpana naisena ja kateelliset alkoi heti painaa alas.
Kyllä, kuten sulle kerroin niin jonkun kaivatusta just oli kyse. Seuraa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan maistaa tussuasi?
Jos kutsut tussuksi niin et ikinä 🤦
Vierailija kirjoitti:
Syntyy sen näköisenä kuin syntyy, mutta todella paljon ihmisen olemukseen ja ulkonäköönkin vaikuttaa myös se, millaista elämää elää ja millaisia ajatuksia mielessään hellii. Tavallisenkin näköinen ihminen voi säteillä, jos hänellä on kaunis sielu.
___
👉 6/5. 👏🤝 E
___
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...siihen asti elän karhun elämää 🐻
Karhu nukkuu, karhu nukkuu talvipesässänsä. Ei ole vaaraa kellään, ei ole vaaraa kellään. Karhu nukkuu, karhu nukkuu talvipesässänsä.
Muistit sanat väärin.
Sori, oon ollut hölmö. En oo antanut sulle hyvää tilaisuutta lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sun pimpas vai pampas?
Pini tai piusa on kivoja nimityksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla kaunein nainen. Ei ole tuollaista tarvetta. Muutenkin saattaisi harmittaa olla kun siitä joutuisi luopumaan.
Happamia happamia!
Ei suinkaan, vaan eri asiat on toisille tärkeitä.Olen saanut huomiota koko ikäni, niin paljon kuin olenkin yrittänyt sitä laistaa.En pidä huomiosta.
sivu
Miksi päättelet, että kauneus olisi kauniille ihmiselle tärkeää? Minusta sellainen, joka nostaa koko asian esiin, pitää sitä tärkeänä, eikä sitä nostanut esiin se kaunein nainen.
Kaunis ihminen voi olla kiinnostunut ihan muista jutuista kuin kauneudestaan.
Kyllä siitä tulee identiteettiä miltä ihminen näyttää, ja jos hän on maailman kaunein, tulee siitä jo suuri osa identiteettiä. Täällä tuskin on näitä maailman kauneimpia kaipaavia tai kaivattuja, vaikka joku niin kokisi omastaan.
No ei välttämättä todellakaan tule. Kauniina synnytään, sitä ei valita itse. Sen, mitä ominaisuuksia itsessään haluaa kehittää, voi valita, ja tähän valintaan liittyy se oma identiteetti sitten.
Tosi lapsellinen maailmankuva sulla.
Ulkonäkö on osa identiteettiä siinä missä muukin. Jos synnyt maailman kauneimmaksi, siitä tulee todennäköisesti iso osa identiteettiä, tai isompi osa kuin taviksella. Taidat olla vähän hölmö.
Katso peiliin ja kysy olenko kaunis
Peili saattaa jopa vastata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan maistaa tussuasi?
Jos kutsut tussuksi niin et ikinä 🤦
Eiiiih, kohta paikalle säntää tussu sanaa analysoiva asukki ja tussu sanaa käyttävä joutuu puolustelemaan, tää on niin nähty!! Eiiiih!
Ei tossa ole mitään analysoitavaa, yökkis mikä yökkis
Onhan ne tärkeimpiä kysymyksiä tässä maailmassa.
Mitäpä meistä muuta jäljelle jää kuin kaiku kauneudestamme ja läjä irtoripsiä?
Vierailija kirjoitti:
Katso peiliin ja kysy olenko kaunis
Peili saattaa jopa vastata
En kysy vaan kerron peilille olevani kaunis. Kyllä nyt sen verran täytyy itsetuntoa olla, että omasta kuoresta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Ssssöpö!!!
Hän on söpöin ja törkeän nätti. Entä äly 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ja sinusta? Läjä viestejä vauvafoorumille? xD
Vierailija kirjoitti:
Se kaikki muu, mitä elämässämme teimme niiden irtoripsien ohella.
Sivusta oli