Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30320)
Vierailija kirjoitti:
Molemmat menee puihin jokaikinen kerta.
Kumpaan menit viimeeks koivuun vai mäntyyn? Aattelin noin niinkuin tunnistamisen kannalta tärkeä tieto.
'Kuka käsittää tämän maailman rakennusta? Ei ihmislapsi, joka on typerä ja tyhmä kuin määkivä jäärä. Mutta parasta, ottaa päivä tultuansa, sallia sen mennä mentyänsä, käyköön sitten puuhun tai mäntyyn. Täällä ollaan vaan."
Timo
Kaipaan sua joka päivä.Itken vieläkin päivittäin.Miksi et rakastanut minua? Nyt olen miehen kanssa kihloissa joka jumaloi minua, mutta en välitä hänestä.Rakastan vain ja ainoastaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän merkkiä sä tupruttelit?🤭
Karvaperse norttia mut siitä on aikaa
Mitä milloinkin mieli teki. Viimeksi sikaria.
Tää odotus on joku päivä kaiken arvoista. Vaikka nyt itken, joku päivä se on totta. Tiedän että en ansaitse rakkautta, mutta uskon että se on silti tulossa. Mun sydän sanoo niin.
Vierailija kirjoitti:
Tää odotus on joku päivä kaiken arvoista. Vaikka nyt itken, joku päivä se on totta. Tiedän että en ansaitse rakkautta, mutta uskon että se on silti tulossa. Mun sydän sanoo niin.
Miksi et koe ansaitsevasi rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Hän elää miehensä kanssa mukavaa elämää, niin mitäpä silloin mitään yrittämään. Vaikka miten itse rakastaisi, niin pitää vaan unohtaa ja toivoa, että rakkauden tunteet kohdistuisi joskus johonkin toiseen.
Olet kuitenkin yrittänyt jo?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua joka päivä.Itken vieläkin päivittäin.Miksi et rakastanut minua? Nyt olen miehen kanssa kihloissa joka jumaloi minua, mutta en välitä hänestä.Rakastan vain ja ainoastaan sinua.
Ikävä asia, koska rakastan.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi tuohon. Että kunhan on joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän merkkiä sä tupruttelit?🤭
Sininen L&M
Arvasin🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän elää miehensä kanssa mukavaa elämää, niin mitäpä silloin mitään yrittämään. Vaikka miten itse rakastaisi, niin pitää vaan unohtaa ja toivoa, että rakkauden tunteet kohdistuisi joskus johonkin toiseen.
Monille Miehille löytyy helposti joka nurkan takaa. Eivät ole niin kranttuja kuin monet naiset.
Useimmilla miehillä ei ole varaa olla nirso, jos jonkun haluaa. Naiset on pljon useammin viehättäviä kuin miehet. T. Bi sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ilmaise ronskisti tai hellästi. Joka suhun on tykästynyt, tykkää susta ja ymmärtää sua niinkuin oot, sanot ja teet.
Ja on varattu. Aina.
Olen tyhjänpäiväinen. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aina toinen ralastaa suhteessa enemmän. Jos tykkäät nykyisestäkin ja kykenee antamaan sulle onnellisen elämän, anna mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monille Miehille löytyy helposti joka nurkan takaa. Eivät ole niin kranttuja kuin monet naiset.
Useimmilla miehillä ei ole varaa olla nirso, jos jonkun haluaa. Naiset on pljon useammin viehättäviä kuin miehet. T. Bi sivusta
Eivätkä he sitä myöskään ole. En tiedä, olisiko edes varaa.
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt niin paljon sinua, miehelle.
Miksi? Et sinä aio lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Samaan suuntaan lähdettiin. ;)
Täh? Missä ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Missä ja milloin?
Miksi teillä on pakkomielle vastailla viesteihin, jotka ihan selvästi EI ole teille? 😅 eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Missä ja milloin?
Miksi teillä on pakkomielle vastailla viesteihin, jotka ihan selvästi EI ole teille? 😅 eri
Koska irl ei ole mitään. Siksi. Ymmärtäisit tämän jos sinun tunteesi eivät saisi koskaan vastakaikua keneltäkään, ikinä.
Se on kyl totta :D