Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (3017)
Tulen aina apeaksi juhlapäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla hyväkin, että joku kaataa kylmää vettä tosissaan olevien romantikkojen niskaan. Sitä ei aina muistakaan, että kaikki eivät suhtaudu elämään kovin vakavasti tai edes usko rakkauteen.
Terveisin huumorintajuinen tosikko 🥹🥺
Romantikot ovat ihania kunhan eivät riehaannu. Samoin sinä huumorintajuinen tosikko, hauskaa vappua 🤗
Täytyy sanoa, että en edes ihastuisi, jos en tuntisi mitään vetovoimaa jo ensinäkemältä. En edes tutustumalla. Tunnen itseni, sanokoon tähän kuka mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en. Tunnen tyytyväisyyttä siihen, että heräile huomenna krapulassa ja väsyneenä niin kuin suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös minä. Ja vappu ei ole suosikkijuhliani. Onneksi kohta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla hyväkin, että joku kaataa kylmää vettä tosissaan olevien romantikkojen niskaan. Sitä ei aina muistakaan, että kaikki eivät suhtaudu elämään kovin vakavasti tai edes usko rakkauteen.
Terveisin huumorintajuinen tosikko 🥹🥺
Minä olen varmaan sitten heittänyt sitä kylmää vettä ketjuun, mutta olen myös romantikko.
Mä vaan olen sitä itsekseni, se on mun oma juttu ja mun omaa tunnelmaa mun mielessä ja elämässä, eli en kohdista sitä silleen muihin ihmisiin. Muihin ihmisiin olen oppinut suhtautumaan aika realistisesti, enkä laita heihin odotuksia vaikka pidänkin standardeistani kiinni. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenpa muuten kokenut senkin, että jonkun kanssa aivan mieletön seksuaalinen vetovoima ja kemia, ja sitten toteutuessaan eka seksikerta olikin paskinta seksiä KOSKAAN xD
Nuorempana en olisi voinut edes käsittää, että noin voi edes käydä, vaan naiivisti mustavalkoisena kuvittelin, että jos on kemiaa niin sit on kaikki.
Mikä siitä seksistä teki paskinta koskaan? Ettekö kommunikoineet siitä mitä haluatte?
Ei mitään tuollaista. Olipahan vaan. Todella surkeaa ja cringeä menoa. Kommunikaatio pelaa, ei liittynyt mihinkään sellaiseen.
Voisiko olla että et sitten vaan oikeasti kokenutkaan sellaista ihan kunnon fyysistä halua jos se olikin cringeä. Luulit vaan että se on fyysistä vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilman sisältöä reunatkin jäävät torsoksi
Jos ihminen ei voi elää arvojensa mukaisesti voimavarojensa rajoissa, niin kyllä se näivettää terveyden. Ihmisellä on oltava sellainen vaikutusvalta omiin asioihinsa, että hän ei joudu ulkopuolisten jyräämäksi.
Keskivertopulliainen on itserakasta, teoillaan mahtailevaa sorttia. Hän ei ymmärrä tyyppiä, kenelle asioiden kuvaannollinen — mielikuvia herättävä puoli — on olennaisempaa kuin se mitä oikeasti tapahtui tai tapahtuu.
Keskivertopulliainen tarkastelee maailmaa täten välittömien syy-seuraussuhteiden ja hyötyjen kautta. Kokemuksia ikäänkuin "kerätään" ja maailma onkin suunnittelu heidän ehdoillaan.
Tunnen jatkuvasti tulevani jyrätyksi, väärinymmärretyksi, vähätellyksi, torjutuksi ja lopulta ulossuljetuksi/ulosajetuksi näiden tyyppien toimesta. Voisinko sanoa, että olen herkkääkin herkempi ja monet eivät todellakaan minua ymmärrä ja hyväksy. Olen joutunut omaksumaan erilaisia rooleja, joilla tulla toisten seurassa toimeen. Ihmiset ja ringit alkavat sen jälkeen odottamaan tätä. Eli ottavat epäautenttisen minuuteni naama-arvona.
Tästä viisastuneena olen tarkempi siitä, miten toimin ja mitä sallin muiden toimivan minua kohtaan. Arvoja on hyvä kirkastaa, silloin eteenpäin taivallus tässä revityssä viidakossakin olisi tarkempaa.
Varoiksi vain tiedoksi ettei tämä Fagotron ollut minä. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulu on ainoa merkityksellinen minulle tunnelman takia. Muut juhlat voi lopettaa. sivu
Olisin halunnut tulla sinne päin, vaan päivä ohjelmain meni sekaisin ja en olisi ehtinyt päätapahtumaan, ja vaikka olisinkin, et ehkä edes ole siellä, ja vaikka olisit, en tuhanten joukosta siua tavoittaisi - yritän huomenna uusiksi samalla alueella, iltapäivällä, vesistön varrella, luultavasti kuljen myötäpäivään. Keitän nyt iltateet, tarjoisin siullekin.
Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenpa muuten kokenut senkin, että jonkun kanssa aivan mieletön seksuaalinen vetovoima ja kemia, ja sitten toteutuessaan eka seksikerta olikin paskinta seksiä KOSKAAN xD
Nuorempana en olisi voinut edes käsittää, että noin voi edes käydä, vaan naiivisti mustavalkoisena kuvittelin, että jos on kemiaa niin sit on kaikki.
Mikä siitä seksistä teki paskinta koskaan? Ettekö kommunikoineet siitä mitä haluatte?
Ei mitään tuollaista. Olipahan vaan. Todella surkeaa ja cringeä menoa. Kommunikaatio pelaa, ei liittynyt mihinkään sellaiseen.
Voisiko olla että et sitten vaan oikeasti kokenutkaan sellaista ihan kunnon fyysistä halua jos se olikin cringeä. Luulit vaan että se on fyysistä vetovoimaa.
Ei se jäänyt sellaiseksi, eikä se ekan kerran surkeus johtunut vetovoiman puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulu on ainoa merkityksellinen minulle tunnelman takia. Muut juhlat voi lopettaa. sivu
Kannatan tätä 🙏🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on normaalia, kuten kaikenlaiset tunteet elämässä.
Itsellä ihastuminen ei ole juuri koskaan liittynyt mitenkään mihinkään pariutumishaluun ko. ihmisen kanssa, joten ehkä siitäKIN syystä erittäin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eroilevat ihastumistunteiden perässä ja suhtautuvat valintoihin näin: "sillehän ei voi mitään, jos ihastuu"
Ikään kuin tunteet ja teot olisivat sama asia :D
Noh, ei liity minuun eikä kuulu mulle, joten aiwan sama! Kunhan tuli mieleen kun tämän sivun avasin, ja yhden viestin luin.
Outoa. Jos mä ihastun, niin haluan olla sen ihastuksen kohteen kanssa.
Minäkin haluan nähdä ihastusta, mutta ei ihastuminen liity vielä mitenkään siihen, että haluaisi parisuhteeseen.
Jospa olet sitten kiinnostunut vain kaverina, etkä ihastunut.
Ei tässä mistään kavereista ollut kyse, vaan ihastumisesta.
Taidatte tykätä vänkyttää?
Siis vikiseekö joku tässä ketjussa jonkun kevyen ihastuksen perään, jota ei edes oikeasti kunnolla halua? Kyllä itse keksisin parempaa tekemistä.
En mä vikise täällä kenenkään perään.
Mutta kyllä, olen vikissyt täällä joskus lähinnä seksuaalisen halun perässä, ja puhunut täällä myös toisesta ihastuksesta joka toi minulle lähinnä arjen kohotusta ja ihanaa energiaa kohtaamisillamme :)
No niin, nyt päästiin asiaan. Haluat siis seksiä. Muut yleensä kuitenkin ihastuneena haluavat enemmänkin kuin pelkkää seksiä.
Ja osa ei halua sitäkään, kunhan vain haaveilee. Haluatko miettiä kaikki mahdolliset muutkin vaihtoehdot tähän vielä? Eri
Älkää te haaveilijat sitten vaan millään tavalla näyttäkö kiinnostustanne irl ettei toinen ala toivoa että jotain oikeasti tapahtuisi. Sellaista pelailua ei jaksa jos itse on tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mitä jos koki, mutta seksi ei sit vain natsannutkaan? Silleen kuten hän itse kirjoittikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ihastuminen ei ole juuri koskaan liittynyt mitenkään mihinkään pariutumishaluun ko. ihmisen kanssa, joten ehkä siitäKIN syystä erittäin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eroilevat ihastumistunteiden perässä ja suhtautuvat valintoihin näin: "sillehän ei voi mitään, jos ihastuu"
Noh, ei liity minuun eikä kuulu mulle, joten aiwan sama! Kunhan tuli mieleen kun tämän sivun avasin, ja yhden viestin luin.
Minäkin haluan nähdä ihastusta, mutta ei ihastuminen liity vielä mitenkään siihen, että haluaisi parisuhteeseen.
Siis vikiseekö joku tässä ketjussa jonkun kevyen ihastuksen perään, jota ei edes oikeasti kunnolla halua? Kyllä itse keksisin parempaa tekemistä.
Mutta kyllä, olen vikissyt täällä joskus lähinnä seksuaalisen halun perässä, ja puhunut täällä myös toisesta ihastuksesta joka toi minulle lähinnä arjen kohotusta ja ihanaa energiaa kohtaamisillamme :)
No niin, nyt päästiin asiaan. Haluat siis seksiä. Muut yleensä kuitenkin ihastuneena haluavat enemmänkin kuin pelkkää seksiä.
"Muut yleensä".... et sä voi muiden puolesta puhua :)
Ei todellakaan kaikki halua jokaisen ihastuksen kanssa parisuhteeseen. Eihän ihastusta useinkaan edes tunneta niin hyvin, että voisi parisuhdetta haluta. Seksuaalinen halu taas voi syttyä jo pelkästä olemuksesta ja katseesta, hyvin pienestäkin kontaktista.
Tämä!!!!!!
Joskus mietin että onko täällä joitain 11-vuotiaita kirjoittelemassa kaukoihastuksistaan.
Eikö ne 11-vuotiaat oo just niitä jotka eivät ole tosissaan.
Vastikään tuli 8 vuotta täyteen ensitapaamisesta töissä, A-nainen. Olit silloin 35v. Oon aika pahasti sairaana juuri nyt. Ajattelisitpa mua, kuulisinpa susta.
Vapunpäivä sopii vaikka siivoukseen tai ulkoiluun, jos sattuu kiva sää🌷🌿 Ei kannata tehdä juhlapyhistä mitään pakkopaitaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja osa ei halua sitäkään, kunhan vain haaveilee. Haluatko miettiä kaikki mahdolliset muutkin vaihtoehdot tähän vielä? Eri
Älkää te haaveilijat sitten vaan millään tavalla näyttäkö kiinnostustanne irl ettei toinen ala toivoa että jotain oikeasti tapahtuisi. Sellaista pelailua ei jaksa jos itse on tosissaan.
Ei tietenkään. Siks just kirjoitellaan vain täällä
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kun ei ole perhettä niin juhlapäivät lähinnä surettavat. Vappuna kuuluisi paistaa tippaleipiä ja munkkeja perheen kanssa, puhallella ilmapalloja, ehkä mennä piknikille ym. Yksinään kaikki tuollainen tuntuu täysin turhalta, eikä enää tee mieli bilettää ja kiskoa kaljaa kohmeisena puistossa niin kuin joskus parikymppisenä.
Koettu.
Sivusta naiselta