Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49748)
Itse asiassa tuohan on käsittääkseni aika normitilanne monelle sinkulle, että saattaa kohdata monta kertaa vuodessa ihmisiä joita kohtaan kokee seksuaalista vetovoimaa ja parisuhdehalua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjinta on, että voimakkaimmat tunteet olen kokenut sinua kohtaan, vaikken lopulta tiedä, ketä olen rakastanut. Koin sinut "elämäni rakkaudeksi", mutta sittemmin siitä on hävinnyt isoja. Kuin tulviva joki olisi jäiden mukana vienyt törmältä jotakin tärkeää, joka siinä joskus oli.
Se on kyllä hassua, että ihminen voi kehiä todella voimakkaita tunteita jotain kohtaan, vaikka ei edes tunne eikä oikeastaan ollenkaan tiedä mihin on rakastunut :D
Siinä on kyse nimenomaan ihmisen omista tunteista ja fantasioista, ei mistään todellisesta. Näistä tilanteista tulee varmaan niitä pettymyksiä, huonoja suhteita ja eroja, kun on menty yhteen ihan vääristä syistä. Omien kuvitelmien ja parisuhdepakkomielteen perässä. Ei ole edes tajuttu, kenen kanssa sitoudutaan.
"Siinä on kyse nimenomaan ihmisen omista tunteista ja fantasioista, ei mistään todellisesta."
Mä en usko tuohon, mitä sanoit, ollenkaan.
Luulen, että ihminen jotenkin aistii sopivan kumppanin oman geeniperimänsä jatkamiselle ja tällöin syntyy sanoinkuvaamaton himo ja halu jotain tiettyä ihmistä kohtaan. Pohjimmiltaan kyse on vain alkukantaisesta biologisesta tehtävästä jatkaa geeniperimää. Joidenkin ihmisten kanssa yhteensopivuus on ylivertainen muihin verrattuna. Mahdollisuus synnyttää terveitä vauvoja ja paljon.
Fyysinen kemia ja seksuaalinen vetovoima on itsessään aivan eri asia, kuin yhteinen elämä, elämänkumppanuus ja kumppaneina yhteensopivuus.
Näin, vaikka tuo jälkimmäinen toki vaatii myös ensimmäistä. Mutta ensimmäistä voi helposti olla ilman jälkimmäistäkin, ja siinä ei pitäisi olla sokea..
Mä uskon että kun on fyysistä kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa, niin muutkin hommat suhteessa toimii paremmin. Jos kaipaisi pelkkää kumppanuutta niin sitä varten on kavereita.
Ei ne ole joko-tai. Ei liity mitenkään tähän mikään "pelkkä kumppanuus".
Molemmat pitää olla kunnossa, eli ei riitä pelkkä fyysinen vetovoima ja kemia seksiä pidemmälle, eikä riitä pelkkä persoonan synkkaus ilman seksuaalista kemiaa muuhun kuin maximissaan kaveruuteen.
Ihan kauhea ajatus, että olisi pitänyt sitoutua jokaiseen menneisyyden tyyppiin, jonka kanssa on ollut hyvää seksiä ja seksuaalinen vetovoima.
Mulla ei ole liutaa tyyppejä joiden kanssa olisi ollut hyvää seksiä tai kunnollista seksuaalista vetovoimaa. Siksi kun sellaisen tyypin harvoin kohtaa niin siitä haluaa ottaa selvää.
Niin, mikä on harvoin ja mikä ei. Ei mullakaan esim. vuosittain ole tullut sellaisia ihmisiä vastaan, yleensä mennyt monia vuosia ennen kuin ketään tulee vastaan. Ei silti halua sen kummempaan.
Aika runsaasti niitä on tämän perusteella ollut:
" Ihan kauhea ajatus, että olisi pitänyt sitoutua jokaiseen menneisyyden tyyppiin, jonka kanssa on ollut hyvää seksiä ja seksuaalinen vetovoima."
Niin? Mikä on kenenkin "runsaasti", en minä tiedä? Eikä totta puhuen kiinnostakaan.
Oleellista oli tuo, että ei niitä ole usein tullut vastaan - ei edes vuosittain, ja yleensä ollut useitakin vuosia välissä. Mutta ei siitä seksuaalisesta vetovoimasta silti sen enempää muuta kuin seksuaalista tule.
Joku toinen taas kohtaa vaikka monta kertaa vuodessa uusia ihmisiä joita kohtaan kokee seksuaalista vetovoimaa JA vielä sen päälle parisuhdehaluakin. Näin meitä on moneen junaan!
Minä puhun nyt siitä että sellaisen ihmisen kohtaa kerran tai kaksi elämässään, jonka kanssa on ihan täydellinen seksuaalinen vetovoima.
Mutta jotkut varmaan kohtaavat vuosittain tai viikottainkin. Itse en.
Niin? :D
Kuten jo kirjoitin, mulla on mennyt vuosia helposti välissä. Jos olen vaikkapa kolme kertaa elämässä kokenut voimakkaan seksuaalisen vetovoiman ja fyysisen kemian, niin ei se sitä tarkoita, että olisin halunnut niiden kolmen kanssa sitoutua.
Menikö jo jakeluun?
Olenpa muuten kokenut senkin, että jonkun kanssa aivan mieletön seksuaalinen vetovoima ja kemia, ja sitten toteutuessaan eka seksikerta olikin paskinta seksiä KOSKAAN xD
Nuorempana en olisi voinut edes käsittää, että noin voi edes käydä, vaan naiivisti mustavalkoisena kuvittelin, että jos on kemiaa niin sit on kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tuohan on käsittääkseni aika normitilanne monelle sinkulle, että saattaa kohdata monta kertaa vuodessa ihmisiä joita kohtaan kokee seksuaalista vetovoimaa ja parisuhdehalua.
Miksi he sitten pysyvät sinkkuina jos kerran on parisuhdehaluja 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne yleensä kauaa pysykään. Parisuhteiden välissä ovat välillä esim. vuoden tai max kaksi vuotta sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjinta on, että voimakkaimmat tunteet olen kokenut sinua kohtaan, vaikken lopulta tiedä, ketä olen rakastanut. Koin sinut "elämäni rakkaudeksi", mutta sittemmin siitä on hävinnyt isoja. Kuin tulviva joki olisi jäiden mukana vienyt törmältä jotakin tärkeää, joka siinä joskus oli.
Se on kyllä hassua, että ihminen voi kehiä todella voimakkaita tunteita jotain kohtaan, vaikka ei edes tunne eikä oikeastaan ollenkaan tiedä mihin on rakastunut :D
Siinä on kyse nimenomaan ihmisen omista tunteista ja fantasioista, ei mistään todellisesta. Näistä tilanteista tulee varmaan niitä pettymyksiä, huonoja suhteita ja eroja, kun on menty yhteen ihan vääristä syistä. Omien kuvitelmien ja parisuhdepakkomielteen perässä. Ei ole edes tajuttu, kenen kanssa sitoudutaan.
"Siinä on kyse nimenomaan ihmisen omista tunteista ja fantasioista, ei mistään todellisesta."
Luulen, että ihminen jotenkin aistii sopivan kumppanin oman geeniperimänsä jatkamiselle ja tällöin syntyy sanoinkuvaamaton himo ja halu jotain tiettyä ihmistä kohtaan. Pohjimmiltaan kyse on vain alkukantaisesta biologisesta tehtävästä jatkaa geeniperimää. Joidenkin ihmisten kanssa yhteensopivuus on ylivertainen muihin verrattuna. Mahdollisuus synnyttää terveitä vauvoja ja paljon.
Fyysinen kemia ja seksuaalinen vetovoima on itsessään aivan eri asia, kuin yhteinen elämä, elämänkumppanuus ja kumppaneina yhteensopivuus.
Näin, vaikka tuo jälkimmäinen toki vaatii myös ensimmäistä. Mutta ensimmäistä voi helposti olla ilman jälkimmäistäkin, ja siinä ei pitäisi olla sokea..
Mä uskon että kun on fyysistä kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa, niin muutkin hommat suhteessa toimii paremmin. Jos kaipaisi pelkkää kumppanuutta niin sitä varten on kavereita.
Molemmat pitää olla kunnossa, eli ei riitä pelkkä fyysinen vetovoima ja kemia seksiä pidemmälle, eikä riitä pelkkä persoonan synkkaus ilman seksuaalista kemiaa muuhun kuin maximissaan kaveruuteen.
Ihan kauhea ajatus, että olisi pitänyt sitoutua jokaiseen menneisyyden tyyppiin, jonka kanssa on ollut hyvää seksiä ja seksuaalinen vetovoima.
Mulla ei ole liutaa tyyppejä joiden kanssa olisi ollut hyvää seksiä tai kunnollista seksuaalista vetovoimaa. Siksi kun sellaisen tyypin harvoin kohtaa niin siitä haluaa ottaa selvää.
Niin, mikä on harvoin ja mikä ei. Ei mullakaan esim. vuosittain ole tullut sellaisia ihmisiä vastaan, yleensä mennyt monia vuosia ennen kuin ketään tulee vastaan. Ei silti halua sen kummempaan.
" Ihan kauhea ajatus, että olisi pitänyt sitoutua jokaiseen menneisyyden tyyppiin, jonka kanssa on ollut hyvää seksiä ja seksuaalinen vetovoima."
Niin? Mikä on kenenkin "runsaasti", en minä tiedä? Eikä totta puhuen kiinnostakaan.
Oleellista oli tuo, että ei niitä ole usein tullut vastaan - ei edes vuosittain, ja yleensä ollut useitakin vuosia välissä. Mutta ei siitä seksuaalisesta vetovoimasta silti sen enempää muuta kuin seksuaalista tule.
Joku toinen taas kohtaa vaikka monta kertaa vuodessa uusia ihmisiä joita kohtaan kokee seksuaalista vetovoimaa JA vielä sen päälle parisuhdehaluakin. Näin meitä on moneen junaan!
Minä puhun nyt siitä että sellaisen ihmisen kohtaa kerran tai kaksi elämässään, jonka kanssa on ihan täydellinen seksuaalinen vetovoima.
Kuten jo kirjoitin, mulla on mennyt vuosia helposti välissä. Jos olen vaikkapa kolme kertaa elämässä kokenut voimakkaan seksuaalisen vetovoiman ja fyysisen kemian, niin ei se sitä tarkoita, että olisin halunnut niiden kolmen kanssa sitoutua.
Menikö jo jakeluun?
Meneehän se, mutta taisi niitä nyt vähän enemmän olla kuin 3...
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole sitten normitilanne myös parisuhteessa olevalle, että koko ajan kokee seksuaalista vetovoimaa ja parisuhdehaluja muitakin kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Olenpa muuten kokenut senkin, että jonkun kanssa aivan mieletön seksuaalinen vetovoima ja kemia, ja sitten toteutuessaan eka seksikerta olikin paskinta seksiä KOSKAAN xD
Nuorempana en olisi voinut edes käsittää, että noin voi edes käydä, vaan naiivisti mustavalkoisena kuvittelin, että jos on kemiaa niin sit on kaikki.
Mikä siitä seksistä teki paskinta koskaan? Ettekö kommunikoineet siitä mitä haluatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö jo jakeluun?
Meneehän se, mutta taisi niitä nyt vähän enemmän olla kuin 3...
Ei sillä ole väliä minkä ikäiseksi minua luulet, mutta kuten olen jo kirjoittanut, ei ole tullut montaa kertaa vastaan seksuaalista vetovoimaa ja hyvää seksiä, mistä ekassa viestissä kirjoitin. Ja onneksi ei ole tarvinnut yhteenkään sellaiseen menneisyyden tyyppiin sitoutua! Saati, että olisi pitänyt jokaisen kanssa suhteeseen alkaa. Ei ei ei.. ei se seksuaalinen kemia sitä vielä tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siitä seksistä teki paskinta koskaan? Ettekö kommunikoineet siitä mitä haluatte?
Ei mitään tuollaista. Olipahan vaan. Todella surkeaa ja cringeä menoa. Kommunikaatio pelaa, ei liittynyt mihinkään sellaiseen.
Tänään taas pitkästä aikaa. Syvä huokaus.
🤎💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne yleensä kauaa pysykään. Parisuhteiden välissä ovat välillä esim. vuoden tai max kaksi vuotta sinkkuna.
Tajuatko kuinka pieni piiri elämäsi oikeasti on? Ja silti yleistä ihan huolella. No anonyyminä anonyymeille voi kirjoittaa mitä vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko kuinka pieni piiri elämäsi oikeasti on? Ja silti yleistä ihan huolella. No anonyyminä anonyymeille voi kirjoittaa mitä vaan
Mitä sä sössötät? Luulitko, että paasaan jotain yleistä totuutta täällä? Älä luule. Ota vähän rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täältä poistuu viestejä? Eilen viime minuutilla tuli pitkä viesti jossa joku kirjoitti että kaipaa saatanasti jotakuta ihmistä ja tunnetta hänestä. Olisin nyt vastannut siihen mutta viesti on poistettu
Joku umpeenkuroutunut katkerovalas yrittää suolata kateuksissaan muiden lemmen ja onnen.
Sä luulet että täältä löytyy jotkin lempi tai onni?????
🤣🤣🤣😭😭💀
Pikemminkin niin, että joku vainoharhainen ajatteli sen näyttävän liian kaivatulleen sopivalta ja poisti siksi kun luuli trollattavan. Täällähän on ainakin yksi vakkari joka pelkää trolleja kuollakseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sössötät? Luulitko, että paasaan jotain yleistä totuutta täällä? Älä luule. Ota vähän rennommin.
NE pysyvät ja kalikka 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää rakastelko pilkkuja, vaan kaivattuja.
Kaivattu taitaa jörniä puolisoaan.
Se on suotavaa, jos on puolison mennyt hankkimaan. Suosittelen etsimään kaivattuja vapaista yksilöistä.
Miksi ihmeessä suosittelet etsimään kaivattuja? Suosittele ennemmin etsimään kumppania. Kaipaushan on surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisen vetovoiman olemassaoloon nyt ei tarvita kuin puutostila. Morkkis takuuvarma jälkikäteen.
No ei mene noin.
Joillain menee, kuulemma ihan normaalia.
Tiedän useammankin ns. parisuhdeihmisen, joka on kertonut kokevansa vetovoimaa ovuloidessaan ihan ketä sattuu kohtaan, ja sitten jälkikäteen suunnilleen ällöttää. Tai puutteessa tilailtu Tinderistä ovelle kaikenmaailman tyyppejä :D
Nämä sellasia kukkamekko-helmikorvis- basic tyyppejä joista ei varmaan palstan yksinkertaiset edes uskoisi. Tää menee muuten tosielämässä usein just niin, eli ulkonäkö pettää totaalisesti näissä asioissa.
Noin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on normaalia, kuten kaikenlaiset tunteet elämässä.
Itsellä ihastuminen ei ole juuri koskaan liittynyt mitenkään mihinkään pariutumishaluun ko. ihmisen kanssa, joten ehkä siitäKIN syystä erittäin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eroilevat ihastumistunteiden perässä ja suhtautuvat valintoihin näin: "sillehän ei voi mitään, jos ihastuu"
Ikään kuin tunteet ja teot olisivat sama asia :D
Noh, ei liity minuun eikä kuulu mulle, joten aiwan sama! Kunhan tuli mieleen kun tämän sivun avasin, ja yhden viestin luin.
Outoa. Jos mä ihastun, niin haluan olla sen ihastuksen kohteen kanssa.
Minäkin haluan nähdä ihastusta, mutta ei ihastuminen liity vielä mitenkään siihen, että haluaisi parisuhteeseen.
Jospa olet sitten kiinnostunut vain kaverina, etkä ihastunut.
Ei tässä mistään kavereista ollut kyse, vaan ihastumisesta.
Taidatte tykätä vänkyttää?
Siis vikiseekö joku tässä ketjussa jonkun kevyen ihastuksen perään, jota ei edes oikeasti kunnolla halua? Kyllä itse keksisin parempaa tekemistä.
En mä vikise täällä kenenkään perään.
Mutta kyllä, olen vikissyt täällä joskus lähinnä seksuaalisen halun perässä, ja puhunut täällä myös toisesta ihastuksesta joka toi minulle lähinnä arjen kohotusta ja ihanaa energiaa kohtaamisillamme :)
Sama!