Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen mentiin töihin ilman koulutuspohjaa ja saatiin vakituinen paikka, lopun elämäksi usein. Nykyään vakituiseen työpaikkaan vaaditaan koulutus. Myös siivouspuolella.
Kyllä.Siivouksen taso ei kuitenkaan ole noussut, koulutuksesta huolimatta.Kaikistahan ei ole koulujen kävijöilsi, joten olisi ensiarvoisen tärkeää saadaa väylä työelämään myös heille.Työ tekijäänsä opettaa.
Pyydän etukäteen anteeksi,että menee täysin ohi aiheesta.
Äskeisen keskustelun perusteella voisi luulla että kaikista on koulujen kävijöiksi. Jokuhan väitti että kaikki saavat maisterin paperit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidättekö itseänne älykkäinä, kun kirjoittelette sivukaupalla ohista kaipuuketjuun?
Ohan se joo kivampi lukea niitä trollien ryppyreikäjuttuja
Mitä tossa otsikossa lukee? Niin, ei taida nekään liittyä aiheeseen.
No, mauttomuudesta huolimatta osa niistä sopii tarkalleen ottaen aiheeseen. Että sen mukaan mietitte että mikä meni pieleen kun niiden alle tuli sijoituttua. :]7
Vierailija kirjoitti:
Ennen mentiin töihin ilman koulutuspohjaa ja saatiin vakituinen paikka, lopun elämäksi usein. Nykyään vakituiseen työpaikkaan vaaditaan koulutus. Myös siivouspuolella.
Ei kaikilta vaadita ja se näkyy työn tuloksena ja toisten selkänahassa.
Oisin tehnyt kaikkeni,jos asiat olisivat toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.Siivouksen taso ei kuitenkaan ole noussut, koulutuksesta huolimatta.Kaikistahan ei ole koulujen kävijöilsi, joten olisi ensiarvoisen tärkeää saadaa väylä työelämään myös heille.Työ tekijäänsä opettaa.
Äskeisen keskustelun perusteella voisi luulla että kaikista on koulujen kävijöiksi. Jokuhan väitti että kaikki saavat maisterin paperit.
Ja siltikään kaikki eivät ymmärrä lukemaansa (ketjun otsikko).
Halaus 🤗 60-vuotiaille naiselle Turkuun. Olet🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siltikään kaikki eivät ymmärrä lukemaansa (ketjun otsikko).
Tyypillinen päivä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämän pitäisi hyödyttää?
Spämmääjä kaipaan sua, liikaa ohista taas ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin pienen selvennyksen ap:n ominaisuudessa aiheesta jääkuningatar, mutta se poistettiin melkein saman tien. Olisi sitten voinut poistaa kaiken muunkin ohiksen?
Otetaan uusiksi. Koko keskustelu lähti vähän laukalle, koska en kirjannut kaikkiin vastauksiini ap-merkintää, joten myös monet muiden sössötykset menivät virheellisesti minun piikkiini. Pahoitteluni.
Tiedän kaivattuni arvostavan koulutusta, mutta en todellakaan tarvinnut mitään fanfaareja. Olin vain niin helvetin pettynyt, kun hän ei reagoinut valmistumiseeni edes sanallisella onnittelulla, vaikka olemme ystäviä, joten tuli harkitsemattomasti käytettyä halventavaa jääkuningatar-nimitystä. Pahoitteluni siitäkin.
Joku arveli että ehkä minun ja kaivattuni välit eivät olekaan niin läheiset kuin olen luullut. Tämä lienee totta, ja se on aika kova pala purtavaksi.
Alun perinkin olisi pitänyt miettiä, kirjoittaako tänne mitään, koska - kuten tiedetään - täällä on myös tyyppejä, joilla ei ole muuta tarkoitusta täällä olemiseen kuin toisille omahyväisesti kenkkuilu, asioiden liioittelu (joo, se Nobel-juttu oli varmaan myös sitä) ja alas painaminen.
Minä yritän tehdä ensi kerralla paremmin, toivottavasti muutkin.
Ap
Suurin osa ymmärtää ja osaa katsoa kontekstia. Sitten on pieni joukko, joka ei vain ymmärrä tai ei halua ymmärtää. Ja se on usein se eniten meteliä pitävä porukka.
Vierailija kirjoitti:
En osallistu koulutuskeskusteluun, mutta lähetän terkkuja kaivatulle. Tuntui hyvältä olla sun lähellä mies🥰
Voisinpa olla sun lähellä nytkin🥰
Sinä, 11 vuotta nuorempi nainen teet mut hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Mahtoiko poistua ne parhaimmat kirjoitukset täällä tänään
Lupaan, että ei. Tuskin mitään menetti jos ei lukenut.
Arvostan sua miehenä 🤗 kukaan ei ole niin kuin sä🔥
Soittelet sydämeni kelloja, mutta miksi?
Oikeesti voitais kyl tavata ja maksaisin sen bissen mitä oon velkaa ja voitais sit vähän tutustua läheisemmin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti voitais kyl tavata ja maksaisin sen bissen mitä oon velkaa ja voitais sit vähän tutustua läheisemmin vielä.
Laita wa
Ei täällä taida sellaisia olla.