Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29360)
Ohistelijoiden orgiat taas käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Minuun ei ole ikinä tehty leveilyllä vaikutusta, eikä tulla tekemään. Näin.
Joku täällä oli sitä mieltä, että mies joka leveilee, on nimenomaan tosissaan ja kokee naisen kilpailluksi --> pitää leveillä.
Minulle tuo kertoi vain henkilöstä ja hänen miesmaustaan, ehkä myös piireistään? Mutta en kiistä tuota ollenkaan, sillä todellisuuksia on monenlaisia.
Jos mietin vaikkapa omien veljieni pariutumista tai lapsuudenkaverimiesten pariutumista, on hyvin vaikea nähdä kuviossa mitään leveilyä. Huolehtivaisia ja suojelevia ovat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ohistelijoiden orgiat taas käynnissä.
Ja sinä tieyenkin kytiksellä
Pidättekö itseänne älykkäinä, kun kirjoittelette sivukaupalla ohista kaipuuketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa mun, voitais rakastella vaikka joka päivä! Huokaus!
En ole. Olen varattu😍
Vierailija kirjoitti:
Pidättekö itseänne älykkäinä, kun kirjoittelette sivukaupalla ohista kaipuuketjuun?
Mietiskeleekö joku älyään kovinkin usein? Ts. onko tuo sellainen ajatus joillain jota kantavat mukanaan, että nyt minä pidän itseäni älykkäänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä oli sitä mieltä, että mies joka leveilee, on nimenomaan tosissaan ja kokee naisen kilpailluksi --> pitää leveillä.
Minulle tuo kertoi vain henkilöstä ja hänen miesmaustaan, ehkä myös piireistään? Mutta en kiistä tuota ollenkaan, sillä todellisuuksia on monenlaisia.
Jos mietin vaikkapa omien veljieni pariutumista tai lapsuudenkaverimiesten pariutumista, on hyvin vaikea nähdä kuviossa mitään leveilyä. Huolehtivaisia ja suojelevia ovat kyllä.
Näin joskus jonkun tutkimuksen, jossa todettiin että leveilyllä miehet yrittävät tehdä vaikutusta naiseen ja todistella itseään hyväksi valinnaksi.
Kai siinä jotain pointtia voi olla, että jotkut miehet toimivat noin jos kokevat naisen kilpailluksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on älykkyydestäni todisteena paperitkin.
Komistukselle märkiä pusuja😍
Vierailija kirjoitti:
Ohan se joo kivampi lukea niitä trollien ryppyreikäjuttuja
Vierailija kirjoitti:
... sanoi hän leveillen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on älykkyydestäni todisteena paperitkin.
Ei uskois.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen varattu😍
Huomasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen varattu😍
Niin on mun kaivattunikin. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tossa otsikossa lukee? Niin, ei taida nekään liittyä aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen mentiin töihin ilman koulutuspohjaa ja saatiin vakituinen paikka, lopun elämäksi usein. Nykyään vakituiseen työpaikkaan vaaditaan koulutus. Myös siivouspuolella.
Kyllä.Siivouksen taso ei kuitenkaan ole noussut, koulutuksesta huolimatta.Kaikistahan ei ole koulujen kävijöilsi, joten olisi ensiarvoisen tärkeää saadaa väylä työelämään myös heille.Työ tekijäänsä opettaa.
Pyydän etukäteen anteeksi,että menee täysin ohi aiheesta.
Mahtoiko poistua ne parhaimmat kirjoitukset täällä tänään
Tätä on aina ratkiriemukasta lukea, kun joku huomauttaa ketjun aiheesta ja ohistelijat alkavat sen jälkeen pätemään 🤣🤣🤣
Taidan tehdä popparit 🍿
Terkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tossa otsikossa lukee? Niin, ei taida nekään liittyä aiheeseen.
Kielari kaivatun ryppyreijälle 😛
Eipä ne osaa kirjoittaa ylipäänsä.