Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (2862)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti linjannut, että itseäni tylsämielisemmän naisen kanssa seurustelu olisi epätyydyttävää.
Luuletko että kaikki muut haluavat seurustella itseään tylsämielisemmän kanssa?
En, mutta minulla ei ollut esimerkiksi Tinderissä oikein menestystä muuta kuin joku lievästi kehitysvammainen oli tykännyt profiilistani. Ja bensalenkkari. Nämä olisivat olleet tyytymisiä.
Tuokin oli palstavänkyttäjien yksinkertaistamista, että "haluat siis seksiä".
Kun oli selkeästi jo kerrottu, että ihastuminen on ollut yleensä halua hengailla ja harrastaa seksiä. Mutta kun ei osata lukea, saati sisäistää lukemaansa, niin ei... :)
Ihastumisen tunne on aivan ihana. Jotkut vakaissa parisuhteissa olevat puhuvat kaihoten ajasta, jolloin eivät syöneet, nukkuneet eivätkä ajatelleet –- mitään muuta kuin tyttöystäväänsä tai poikaystäväänsä.
Toisaalta nämä suhteen alkuvaiheet ovat hyvin kuluttavia, kun koko kroppa käy kirjaimellisesti ylikierroksilla. Kun ihastuksen kohde on poissa näkyvistä tai käden ulottuvilta, ihastunutta voi vaivata ihan vierotusoireiden kaltaiset tuntemukset, ahdistus ja paha olo.
Kun oma rakas taas tulee näköpiiriin, ahdistus helpottaa. Kun ihastus syvenee rakkaudeksi, nämä maaniset piirteet jäävät usein pois.
Vierailija kirjoitti:
😘🤗👩..
😘💙👨🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on normaalia, kuten kaikenlaiset tunteet elämässä.
Itsellä ihastuminen ei ole juuri koskaan liittynyt mitenkään mihinkään pariutumishaluun ko. ihmisen kanssa, joten ehkä siitäKIN syystä erittäin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eroilevat ihastumistunteiden perässä ja suhtautuvat valintoihin näin: "sillehän ei voi mitään, jos ihastuu"
Ikään kuin tunteet ja teot olisivat sama asia :D
Noh, ei liity minuun eikä kuulu mulle, joten aiwan sama! Kunhan tuli mieleen kun tämän sivun avasin, ja yhden viestin luin.
Outoa. Jos mä ihastun, niin haluan olla sen ihastuksen kohteen kanssa.
Minäkin haluan nähdä ihastusta, mutta ei ihastuminen liity vielä mitenkään siihen, että haluaisi parisuhteeseen.
Jospa olet sitten kiinnostunut vain kaverina, etkä ihastunut.
Ei tässä mistään kavereista ollut kyse, vaan ihastumisesta.
Taidatte tykätä vänkyttää?
Siis vikiseekö joku tässä ketjussa jonkun kevyen ihastuksen perään, jota ei edes oikeasti kunnolla halua? Kyllä itse keksisin parempaa tekemistä.
En mä vikise täällä kenenkään perään.
Mutta kyllä, olen vikissyt täällä joskus lähinnä seksuaalisen halun perässä, ja puhunut täällä myös toisesta ihastuksesta joka toi minulle lähinnä arjen kohotusta ja ihanaa energiaa kohtaamisillamme :)
Aa, eli olet niitä jotka hakevat vain pönkitystå itselleen ihastuksesta.
Ilmapalloja ja simaa, sulle rakas!
Hauskaa vappua turkoosipaitainen mies, jonka kanssa istuttiin taas talon parhailla paikoilla aamulla sekä juteltiin pihatreffeillä vappusuunnitelmista ja matkoista.
Vierailija kirjoitti:
Ilmapalloja ja simaa, sulle rakas!
Töissä oli tänään.
Kaikkea parasta kaivatulle. Vappuunkin. 😇
Olisi kamala olla ihastukselle vain jotain kevyttä hupia josta saa energiaa :( Alkoi pelottaa että olen hänelle vain hetken energiabuusti kohdatessamme :(
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamala olla ihastukselle vain jotain kevyttä hupia josta saa energiaa :( Alkoi pelottaa että olen hänelle vain hetken energiabuusti kohdatessamme :(
Minulle hän on rakas. Ihminen josta haluan elämänkumppanin ja parhaan ystävän. m-->n
Vierailija kirjoitti:
Sain kokea tämän jokin aika sitten. Vei kaikki energiat ja vaihtoi siitä voimaantuneena toiseen. Jäi hyväksikäytetty olo.
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisen tunne on aivan ihana. Jotkut vakaissa parisuhteissa olevat puhuvat kaihoten ajasta, jolloin eivät syöneet, nukkuneet eivätkä ajatelleet –- mitään muuta kuin tyttöystäväänsä tai poikaystäväänsä.
Toisaalta nämä suhteen alkuvaiheet ovat hyvin kuluttavia, kun koko kroppa käy kirjaimellisesti ylikierroksilla. Kun ihastuksen kohde on poissa näkyvistä tai käden ulottuvilta, ihastunutta voi vaivata ihan vierotusoireiden kaltaiset tuntemukset, ahdistus ja paha olo.
Kun oma rakas taas tulee näköpiiriin, ahdistus helpottaa. Kun ihastus syvenee rakkaudeksi, nämä maaniset piirteet jäävät usein pois.
No, itse en saanut hänen kanssaan yhtään hetkeä ja silti mieletön roihu paloi vuosikausia. Ei auttanut kuin mankua, kun toiselta ei herunut mitään, vaikka olisi miten pyytänyt. Kunnes sydän lopulta luovutti. Johonkin tarkoitukseen kelpasin, mutta en mihinkään oikeaan.
💧
Vierailija kirjoitti:
Minä en ollut kevyttä hupia mutta en rakkauskaan.
Ei ole niin yksinkertaista. Sivusta