Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (2864)

Vierailija
2801/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen on normaalia, kuten kaikenlaiset tunteet elämässä.

Itsellä ihastuminen ei ole juuri koskaan liittynyt mitenkään mihinkään pariutumishaluun ko. ihmisen kanssa, joten ehkä siitäKIN syystä erittäin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eroilevat ihastumistunteiden perässä ja suhtautuvat valintoihin näin: "sillehän ei voi mitään, jos ihastuu" 

Ikään kuin tunteet ja teot olisivat sama asia :D

Noh, ei liity minuun eikä kuulu mulle, joten aiwan sama! Kunhan tuli mieleen kun tämän sivun avasin, ja yhden viestin luin.

Outoa. Jos mä ihastun, niin haluan olla sen ihastuksen kohteen kanssa.

Minäkin haluan nähdä ihastusta, mutta ei ihastuminen liity vielä mitenkään siihen, että haluaisi parisuhteeseen.

Vierailija
2802/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en tiedäkään, mitä tulisi, jos asuttaisiin saman katon alla vai tulisiko mitään, mutta kaipaan sinua ja sitä, että saisin halata ja olla lähelläsi. Hyvää yötä.

Voitaisiin asua vierekkäin, naapureina. Mun kodissa on sääntöjä, en esim halua että väki tulee ja menee miten sattuu, pelkästään vuorotyöni vuoksi jo. Tarvin ennakointia. En usko että sulle sopisi sellainen sääntö. 

Siksi ei saman katon alle, ei ennenkuin lapset asuu omissa taloissaan. 

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pysty sitoutumaan yhteen. Sulla on aina monta rautaa tulessa. Näennäisesti olet yhden, mutta haet koukkuja eri puolilta.

Sinkkuna saa olla monta rautaa tulessa :) Yhden kanssa voi sitten vakiintua kun se oikea osuu kohdalle.

Vierailija
2804/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pysty sitoutumaan yhteen. Sulla on aina monta rautaa tulessa. Näennäisesti olet yhden, mutta haet koukkuja eri puolilta.

Iso osa ihmisistä toimii noin 🙄. Ikävä kyllä. 

Sivusta 

Vierailija
2805/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ihastuminen ei ole juuri koskaan liittynyt mitenkään mihinkään pariutumishaluun ko. ihmisen kanssa, joten ehkä siitäKIN syystä erittäin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eroilevat ihastumistunteiden perässä ja suhtautuvat valintoihin näin: "sillehän ei voi mitään, jos ihastuu" 

Noh, ei liity minuun eikä kuulu mulle, joten aiwan sama! Kunhan tuli mieleen kun tämän sivun avasin, ja yhden viestin luin.

Miten sulla sitten pariutumishalu ilmenee, jos ei ihastuksena? En mä ainakaan haluaisi pariutua, jos en olisi ihastunut/rakastunut.

Ihme vääntämistä jälleen. Klassista palstaa!

Tietysti pariutumishalua edeltää ihastuminen ja rakastuminen, mutta ei pelkkä ihastuminen vielä tarkoita ollenkaan sitä, että se johtaisi pariutumishaluun. 

Vierailija
2806/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan nähdä ihastusta, mutta ei ihastuminen liity vielä mitenkään siihen, että haluaisi parisuhteeseen.

Jospa olet sitten kiinnostunut vain kaverina, etkä ihastunut.

Vierailija
2807/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä jännä, että pitkään kaipasin läheisyyttä ja rakkautta ja rakasta ihmistä, kun sinua toivoin. Sinusta ei tullut totta, ja nyt tuntuu, että pärjään ilman kaikkein läheisintä. Kyllä tämä tästä.

Vierailija
2808/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti linjannut, että itseäni tylsämielisemmän naisen kanssa seurustelu olisi epätyydyttävää.

Vierailija
2809/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mistään kavereista ollut kyse, vaan ihastumisesta.

Taidatte tykätä vänkyttää? 

Vierailija
2810/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna saa olla monta rautaa tulessa :) Yhden kanssa voi sitten vakiintua kun se oikea osuu kohdalle.

Hän ei ole sinkku.

Vierailija
2811/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapputerveisiä! Tässä  Vappuaiheinen biisi vuodelta 1911, toki huomaa että genre on jo hieman last season, mutta so what, kaunis on!

Vierailija
2812/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät erotti suhtautuminen elämään. Tahdon elää, en ottaa varman päälle. 

Vierailija
2813/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti linjannut, että itseäni tylsämielisemmän naisen kanssa seurustelu olisi epätyydyttävää.

Tuo nyt on vain itsensä ylentämistä. Jokainen hakee seuraa, joka vastaa henkeen.

Vierailija
2814/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on esim. halua hengailla ja harrastaa paljon hyvää seksiä. 

Sitoutumishalu ja halu ottaa toinen ihminen elämineen kokonaisvaltaisesti omaan elämään ja yhdistää molempien elämät on vielä HYVIN kaukana siitä. Siis todella, todella kaukana. Yleensä se ei ole liittynyt asiaan mitenkään, ei ole tullut mieleenkään enkä ole nähnyt yhteistä tulevaisuutta ja yhteistä elämää ollenkaan, vaikka kehollinen ihastuminen ja hormonihyrräys olisi miten vahvaa.

Vierailija
2815/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä Heidi rauhaan. Jokin roti täytyy olla.

En jätä, jos ei itse sitä toivo. Ja niin tulee aina tavatessa iholle, että tuskin toivoo. Sovitaanko, että et puutu toisten asioihin.

Kyllä sinun nyt vaan jätettävä Heidi rauhaan ja alettava yksiin tuon kanssa. 

Vierailija
2816/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidät erotti suhtautuminen elämään. Tahdon elää, en ottaa varman päälle. 

Meistä sinä olet se, joka nimenomaan otat varman päälle. Olisin ollut valmis heittäytymään, sinä et.

Vierailija
2817/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva laulu. 
Hyvää vappua kaikille!

Vierailija
2818/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siis täysin eri planeetalta, kuin nk. parisuhdeihmiset, sarjamonogamistit.

On olemassa ihmisiä, joilla on mun ikäisenä vaikka kuinka montakin exää ja jatkuvasti jotain parisuhteita, missä ei siis ole yhtään mitään vikaa tai väärää. On vain tosi erilaisia ihmisiä :)

Vierailija
2819/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä Heidi rauhaan. Jokin roti täytyy olla.

En jätä, jos ei itse sitä toivo. Ja niin tulee aina tavatessa iholle, että tuskin toivoo. Sovitaanko, että et puutu toisten asioihin.

Kyllä sinun nyt vaan jätettävä Heidi rauhaan ja alettava yksiin tuon kanssa. 

😂 En ole menossa yksiin kenenkään Heidiä kaipaavan kanssa. Pelkään vain Heidin puolesta, ettei hänelle käy, kuten minulle kävi. T. Ap

Vierailija
2820/2864 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mistään kavereista ollut kyse, vaan ihastumisesta.

Taidatte tykätä vänkyttää? 

Siis vikiseekö joku tässä ketjussa  jonkun kevyen ihastuksen perään, jota ei edes oikeasti kunnolla halua? Kyllä itse keksisin parempaa tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi