Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (2889)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on normaalia, kuten kaikenlaiset tunteet elämässä.
Itsellä ihastuminen ei ole juuri koskaan liittynyt mitenkään mihinkään pariutumishaluun ko. ihmisen kanssa, joten ehkä siitäKIN syystä erittäin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eroilevat ihastumistunteiden perässä ja suhtautuvat valintoihin näin: "sillehän ei voi mitään, jos ihastuu"
Ikään kuin tunteet ja teot olisivat sama asia :D
Noh, ei liity minuun eikä kuulu mulle, joten aiwan sama! Kunhan tuli mieleen kun tämän sivun avasin, ja yhden viestin luin.
Outoa. Jos mä ihastun, niin haluan olla sen ihastuksen kohteen kanssa.
Minäkin haluan nähdä ihastusta, mutta ei ihastuminen liity vielä mitenkään siihen, että haluaisi parisuhteeseen.
Jospa olet sitten kiinnostunut vain kaverina, etkä ihastunut.
Ei tässä mistään kavereista ollut kyse, vaan ihastumisesta.
Taidatte tykätä vänkyttää?
Siis vikiseekö joku tässä ketjussa jonkun kevyen ihastuksen perään, jota ei edes oikeasti kunnolla halua? Kyllä itse keksisin parempaa tekemistä.
En mä vikise täällä kenenkään perään.
Mutta kyllä, olen vikissyt täällä joskus lähinnä seksuaalisen halun perässä, ja puhunut täällä myös toisesta ihastuksesta joka toi minulle lähinnä arjen kohotusta ja ihanaa energiaa kohtaamisillamme :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät erotti suhtautuminen elämään. Tahdon elää, en ottaa varman päälle.
Meistä sinä olet se, joka nimenomaan otat varman päälle. Olisin ollut valmis heittäytymään, sinä et.
Totta kai, harhailija, puolisosi kanssa.
Ei ole puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä Heidi rauhaan. Jokin roti täytyy olla.
En jätä, jos ei itse sitä toivo. Ja niin tulee aina tavatessa iholle, että tuskin toivoo. Sovitaanko, että et puutu toisten asioihin.
Kyllä sinun nyt vaan jätettävä Heidi rauhaan ja alettava yksiin tuon kanssa.
😂 En ole menossa yksiin kenenkään Heidiä kaipaavan kanssa. Pelkään vain Heidin puolesta, ettei hänelle käy, kuten minulle kävi. T. Ap
Etpä et. Ihan hyvää hyvyyttäsi asialla. Voisit varmaan kuitenkin vähän lohdutella häntä sitten, kun on jättänyt Heidin osalta hommat sikseen?
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on esim. halua hengailla ja harrastaa paljon hyvää seksiä.
Sitoutumishalu ja halu ottaa toinen ihminen elämineen kokonaisvaltaisesti omaan elämään ja yhdistää molempien elämät on vielä HYVIN kaukana siitä. Siis todella, todella kaukana. Yleensä se ei ole liittynyt asiaan mitenkään, ei ole tullut mieleenkään enkä ole nähnyt yhteistä tulevaisuutta ja yhteistä elämää ollenkaan, vaikka kehollinen ihastuminen ja hormonihyrräys olisi miten vahvaa.
Eli olet siis kokenut halua, mutta et ole rakastunut.
Kyllä sitä on vaan niin ainutlaatuinen, että vertaistaan paria on mahdotonta löytää. Kaikki ovat jojo tyhmiä tai rumia, useimmat molempia.
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumishalu ja halu ottaa toinen ihminen elämineen kokonaisvaltaisesti omaan elämään ja yhdistää molempien elämät on vielä HYVIN kaukana siitä. Siis todella, todella kaukana. Yleensä se ei ole liittynyt asiaan mitenkään, ei ole tullut mieleenkään enkä ole nähnyt yhteistä tulevaisuutta ja yhteistä elämää ollenkaan, vaikka kehollinen ihastuminen ja hormonihyrräys olisi miten vahvaa.
Jos ei ole minkäänlaista hastusta, ei ole sitoutumishaluakaan. Joku tietysti kannattaa järkiliittoja.
Mun pitäisi tuntea tosi hyvin, ennen kuin alkaisin yhdistämään elämät eli pariutumaan ja sitoutumaan.
Tällä hetkellä olen tuntenut yhden ihmisen reippaasti alle vuoden, joten tutustuminen on pahasti kesken. Ihastukseksi en kuitenkaan osaa sanoa, kun varsinainen ihastuminen on mennyt jo ohi siitä sellaisesta kepeydestä ja alkuhommasta.
Mutta en tiedä, tarviiko edes määrittää mitenkään. Sisareni ei suostunut määrittämään ollenkaan, seurustelevatko he yhden tyypin kanssa kenen kanssa hän hengaili. Sitten jossain vaiheessa vain menivät naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti linjannut, että itseäni tylsämielisemmän naisen kanssa seurustelu olisi epätyydyttävää.
Luuletko että kaikki muut haluavat seurustella itseään tylsämielisemmän kanssa?
Miten saatte joka päivä pilattua lähetä terveisiä kaipaamallesi -ketjun? Surkuhupaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Meidät erotti suhtautuminen elämään. Tahdon elää, en ottaa varman päälle.
Sama. Mua ei kiinnosta mitä muut ajattelee, toivon sitä myös kumppanilta ettei välitä muiden mielipiteistä tai yhteiskunnan paineista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole minkäänlaista hastusta, ei ole sitoutumishaluakaan. Joku tietysti kannattaa järkiliittoja.
Joo, sellaisiakin ihmisiä on. Ei liity kyllä nyt mitenkään tähän mistä minä kirjoitin, mutta tosiaan, sellaisiakin on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ihastuminen ei ole juuri koskaan liittynyt mitenkään mihinkään pariutumishaluun ko. ihmisen kanssa, joten ehkä siitäKIN syystä erittäin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eroilevat ihastumistunteiden perässä ja suhtautuvat valintoihin näin: "sillehän ei voi mitään, jos ihastuu"
Noh, ei liity minuun eikä kuulu mulle, joten aiwan sama! Kunhan tuli mieleen kun tämän sivun avasin, ja yhden viestin luin.
Minäkin haluan nähdä ihastusta, mutta ei ihastuminen liity vielä mitenkään siihen, että haluaisi parisuhteeseen.
Siis vikiseekö joku tässä ketjussa jonkun kevyen ihastuksen perään, jota ei edes oikeasti kunnolla halua? Kyllä itse keksisin parempaa tekemistä.
Mutta kyllä, olen vikissyt täällä joskus lähinnä seksuaalisen halun perässä, ja puhunut täällä myös toisesta ihastuksesta joka toi minulle lähinnä arjen kohotusta ja ihanaa energiaa kohtaamisillamme :)
No niin, nyt päästiin asiaan. Haluat siis seksiä. Muut yleensä kuitenkin ihastuneena haluavat enemmänkin kuin pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti linjannut, että itseäni tylsämielisemmän naisen kanssa seurustelu olisi epätyydyttävää.
Tuo nyt on vain itsensä ylentämistä. Jokainen hakee seuraa, joka vastaa henkeen.
Totuuden kerroin. Samalla tasolla juurikin haluan olla. Siksi en halua mitään hyväksikäyttömäistä suhdetta, mitä epäaktiivinen pilviriiheily olisi.
Hyvää vappua sinulle jota en koskaan saanut. Teit hyvän valinnan. Kunpa osaisin itsekin tehdä samoin. On aika päästää irti sinusta koska ei tämä ikävöinti vie minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä on vaan niin ainutlaatuinen, että vertaistaan paria on mahdotonta löytää. Kaikki ovat jojo tyhmiä tai rumia, useimmat molempia.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet siis kokenut halua, mutta et ole rakastunut.
Menneisyydessä en todellakaan. En missään nimessä.
Halu ja ihastus kulkevat mulla käsi kädessä, mutta rakastuminen tulee vasta sen jälkeen jos tulee. Ja tässä vaiheessa halu voi jäädä vähän taka-alalle, kun energia menee siihen muuhun tutustumiseen ja miettimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten saatte joka päivä pilattua lähetä terveisiä kaipaamallesi -ketjun? Surkuhupaisia ihmisiä.
Miksi sä oot täällä joka päivä? 😅 Surkuhupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt päästiin asiaan. Haluat siis seksiä. Muut yleensä kuitenkin ihastuneena haluavat enemmänkin kuin pelkkää seksiä.
"Muut yleensä".... et sä voi muiden puolesta puhua :)
Ei todellakaan kaikki halua jokaisen ihastuksen kanssa parisuhteeseen. Eihän ihastusta useinkaan edes tunneta niin hyvin, että voisi parisuhdetta haluta. Seksuaalinen halu taas voi syttyä jo pelkästä olemuksesta ja katseesta, hyvin pienestäkin kontaktista.
Totta kai, harhailija, puolisosi kanssa.