Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (2889)

Vierailija
2861/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä Heidi rauhaan. Jokin roti täytyy olla.

En jätä, jos ei itse sitä toivo. Ja niin tulee aina tavatessa iholle, että tuskin toivoo. Sovitaanko, että et puutu toisten asioihin.

Kyllä sinun nyt vaan jätettävä Heidi rauhaan ja alettava yksiin tuon kanssa. 

😂 En ole menossa yksiin kenenkään Heidiä kaipaavan kanssa. Pelkään vain Heidin puolesta, ettei hänelle käy, kuten minulle kävi. T. Ap

Etpä et. Ihan hyvää hyvyyttäsi asialla. Voisit varmaan kuitenkin vähän lohdutella häntä sitten, kun on jättänyt Heidin osalta hommat sikseen? 

Kaikki eivät ajattele vain itseään.

Vierailija
2862/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamala olla ihastukselle vain jotain kevyttä hupia josta saa energiaa :( Alkoi pelottaa että olen hänelle vain hetken energiabuusti kohdatessamme :(

No ei normaalisti aleta haikailemaan mitään elämää suurempaa, jos vaan kohdataan jossain eikä ole edes mitään juttua. Toki teille voi tulla myöhemmin jotain, en sitä sano, mutta jos vain ihastelet ja kaipaat ketjussa, niin olet delulu typerys jos alat miettimään jotain yhteistä elämää. Kyl sulla pitää olla jotain sen ihmisen kanssa ensin.

Energian saaminen on iloinen asia, ja usein molemminpuolista iloa ja inspiraatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klara vappen. Et varmaan perheellisenä juhli railakkaasti.

Vierailija
2864/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen on normaalia, kuten kaikenlaiset tunteet elämässä.

Itsellä ihastuminen ei ole juuri koskaan liittynyt mitenkään mihinkään pariutumishaluun ko. ihmisen kanssa, joten ehkä siitäKIN syystä erittäin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eroilevat ihastumistunteiden perässä ja suhtautuvat valintoihin näin: "sillehän ei voi mitään, jos ihastuu" 

Ikään kuin tunteet ja teot olisivat sama asia :D

Noh, ei liity minuun eikä kuulu mulle, joten aiwan sama! Kunhan tuli mieleen kun tämän sivun avasin, ja yhden viestin luin.

Outoa. Jos mä ihastun, niin haluan olla sen ihastuksen kohteen kanssa.

Minäkin haluan nähdä ihastusta, mutta ei ihastuminen liity vielä mitenkään siihen, että haluaisi parisuhteeseen.

Jospa olet sitten kiinnostunut vain kaverina, etkä ihastunut.

Ei tässä mistään kavereista ollut kyse, vaan ihastumisesta.

Taidatte tykätä vänkyttää? 

Siis vikiseekö joku tässä ketjussa  jonkun kevyen ihastuksen perään, jota ei edes oikeasti kunnolla halua? Kyllä itse keksisin parempaa tekemistä.

En mä vikise täällä kenenkään perään.

Mutta kyllä, olen vikissyt täällä joskus lähinnä seksuaalisen halun perässä, ja puhunut täällä myös toisesta ihastuksesta joka toi minulle lähinnä arjen kohotusta ja ihanaa energiaa kohtaamisillamme :)

Aa, eli olet niitä jotka hakevat vain pönkitystå itselleen ihastuksesta.

Kuule pönkitystä saa halutessaan ihan ilman mitään ihastuksia. 

Ihastumisessa on kyse muusta. On jo kerrottu mistä, mutta kun et osaa lukea niin ei voi mitään.

Vierailija
2865/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just tokasin kaivatulle, että hurjat vaput on mennyttä.

Vierailija
2866/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjinta on, että voimakkaimmat tunteet olen kokenut sinua kohtaan, vaikken lopulta tiedä, ketä olen rakastanut. Koin sinut "elämäni rakkaudeksi", mutta sittemmin siitä on hävinnyt isoja. Kuin tulviva joki olisi jäiden mukana vienyt törmältä jotakin tärkeää, joka siinä joskus oli.

Vierailija
2867/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamala olla ihastukselle vain jotain kevyttä hupia josta saa energiaa :( Alkoi pelottaa että olen hänelle vain hetken energiabuusti kohdatessamme :(

No ei normaalisti aleta haikailemaan mitään elämää suurempaa, jos vaan kohdataan jossain eikä ole edes mitään juttua. Toki teille voi tulla myöhemmin jotain, en sitä sano, mutta jos vain ihastelet ja kaipaat ketjussa, niin olet delulu typerys jos alat miettimään jotain yhteistä elämää. Kyl sulla pitää olla jotain sen ihmisen kanssa ensin.

Energian saaminen on iloinen asia, ja usein molemminpuolista iloa ja inspiraatiota.

Tietenkin näen häntä irl ja haluaisin ottaa selvää mitä potentiaalia meillä olisi. Harmittaisi jos olen hänelle jotain mitä hän ei haluaisikaan edistää pidemmälle. Mitä jos hänelle riittääkin vain minun huomioni ja hän saa siitä jonkun itsetuntobuustin. En itse jaksaisi ihastua turhan takia vaan haluaisin ottaa selvää mitä meillä voisi olla.

Vierailija
2868/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain kokea tämän jokin aika sitten. Vei kaikki energiat ja vaihtoi siitä voimaantuneena toiseen. Jäi hyväksikäytetty olo.

Dramaattinen tapa ilmaista että kevytsuhteillessa ei kemiat kohdanneet. Siv.

Vierailija
2869/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjinta on, että voimakkaimmat tunteet olen kokenut sinua kohtaan, vaikken lopulta tiedä, ketä olen rakastanut. Koin sinut "elämäni rakkaudeksi", mutta sittemmin siitä on hävinnyt isoja. Kuin tulviva joki olisi jäiden mukana vienyt törmältä jotakin tärkeää, joka siinä joskus oli.

No mikä mutka siihen sitten tuli? 

Vierailija
2870/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Analysoin itseäni tapahtumakulun aikana, ja luulen että ihastuksen  ”myrkytystila” on hetkellistä plastisiteetin lisäystä tuova tila, (ehkä biologisesti tarpeen jotta pystyisi muokkaamaan itseään ja sopeutumaan yhteen jonkun toisen henkilön kanssa jolla myös olisi jo valmiiksi muovautunut persoona ja tavat noin muuten?) Kun sitten tämä hetkellisesti muovailuvahaksi muuttunut minä taas jähmettyy niin on varmaan jonkinasteista muutosta tapahtunut, vaikka siinä ei sitä toista henkilöä koskaan olisi tullut mukaan kuvioon, ja uskon kyllä että voi tuntua että on onttoja tai puuttuvia kohtia omasta aikaisemmasta minästä. Näin ihan omana henk.koht kokemuksen perusteella heittona näin sivusta.

Vierailija
2871/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2872/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän turhan kylmää kyytiä.

Vierailija
2873/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on eri käsitys ihmisyydestä tai siitä, miten toista rakastetaan, homma ei skulaa. Kun välillä on arvoton haittaesine ja välillä ylistetty ja himoittu, tasapainoa siitä ei löydy.

Vierailija
2874/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole ollut mitään huvittelua. Todellakaan. 😔 Alusta saakka jotain paljon enemmän. 

Vierailija
2875/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa on ihastua ihmiseen, joka antaa sulle kaiken. 

Helppoa on tuntea pettyneeksi, jos hän kyllästyi yksipuoliseen antamiseen ja väsyi.

Vierailija
2876/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma syy jos et vaivautunut ihmiseen tutustumaan ja luomaan syvää yhteyttä.

Vierailija
2877/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän turhan kylmää kyytiä.

Oletko varma? 

Vierailija
2878/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on eri käsitys ihmisyydestä tai siitä, miten toista rakastetaan, homma ei skulaa. Kun välillä on arvoton haittaesine ja välillä ylistetty ja himoittu, tasapainoa siitä ei löydy.

Tuohan on luonnevika jos kohtelee toista noin eikä mikään käsitys.

Vierailija
2879/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia, juhli hillitysti (Lol, sinut tuntien se tulee olemaan kaikkea muuta. Pikkarit kadonneet, räkä poskella, simapullo paremmissa suissa). Mutta muista, että olet mulle rakas🥰

Vierailija
2880/2889 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus peli pitää puhaltaa poikki oman (ja ehkä muidenkin) hyvinvoinnin vuoksi. Vaikkei se oikeasti mitään peliä olisi ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän