Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (27540)
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sä haluaisit mun kanssa tehdä? 🙂
Eikö se ole aika sama jos ylipäänsä haluaa sun kanssa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko saapua saataville?
Kannattaa odottaa vain.
Vierailija kirjoitti:
Pari lasta pyörähyttää.
Haaste: kirjoita kesäruno kaivatullesi! 🌸🌼🏵💮🍀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ihan vaan makoilla sylikkäin
Mitä sen jälkeen? 🙂
Tyhjiössä ajatellen eli tarvitsematta huomioida mitään muuta, tekisin hänen kanssaan ja hänelle mielelläni kaikenlaista hyvältä tuntuvaa. Oikeastikin olisi takuulla hauska touhuilla, mutta muiden asioiden vuoksi lopputulos olisi vahvasti miinuksella, joten touhuamatta jää muuten kuin mielikuvistuksessa.
Haluaisin seikkailla sun kanssa pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko saapua saataville?
Kannattaa odottaa vain.
Kotoa ei voi ketään mennä hakemaan. Sen verran pitää vaivautua, että nostaa itsensä penkistä ja ilmaantuu näkyville.
Alla koivupuun sydämeen nimesi kirjoitan ja toivon että tulet takaisin elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Alla koivupuun sydämeen nimesi kirjoitan ja toivon että tulet takaisin elämääni.
Näytä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kesällä otettais yksi ilta ja oltais sylikkäin ja lähekkäin huolimatta kaikesta.
Jos tätä kysyisi ex niin vastaus olisi ei helvetissä. Saattaisi tapahtua jotain todella pahaa. Pelkään henkeni puolesta.
Vielä kerran kerron: sulla on kaunein hymy, kaunein ääni ja kaikkein lämpimin sydän mitä tiedän. Olet pieni, mutta uskomattoman vahva. Sait minut nousemaan suosta. Sinun ansiostasi olen kasvanut ja kehittynyt ihan ihmiseksi asti ja elän tällä hetkellä elämäni parasta aikaa. Tiedän, etten olisi tässä ilman sinua.n
Meille tulis upeita lapsia. Mun äly ja sun jalat.
Vierailija kirjoitti:
Sitä
Jos saisit tehdä mulle vapaasti mitä vaan, mitä tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Terve!
Moi!
Ensin ihan vaan makoilla sylikkäin