Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (25983)
Kiva kun läheiseni asioita täältä luen.
Torjuit hellimmät sanani ja siksi täällä on helppo mennä mukaan negatiivisiin sutkauksiin. Työstän itselleni oleellista, mutta käytännössä olematonta suhdetta hiljalleen. Huvittavaa, kuinka pitkään poloinen ihmismieli takertuu toivoon rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva nähdä sut tänään pitkästä aikaa. Lähdit tosin ihan liian aikaisin.
Kiva oli nähdä sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua paljon. On vaikeaa pyörtää päätöstä. Ei siksi, että pelkäisin, vaan koska olen realisti. Tiedäthän.
Omin.
Olisit voinut kyllä ihan irl ilmoittaa.
Kerroinkin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🕊 Taivaan lepoon. Siellä nähdään.
Ei ):
Kyllä. Kun keho on kulunut loppuun. Taivaassa nähdään. 🕊
Not without a fight.
Lisämunuaisen kuori on jo halvaantunut taistelusta. Silloin on aika lähteä. Verenpaine laskee, mutta sydän takoo henkensä hädässä. 🕊
Tulehdusta siellä ja täällä. 🕊. Vaikka mitä. Aikansa kutakin. Viisaasti en osannut elää.
Kiva kun ei ole läheisiä niin ei tarvitse pelätä mitään. Saa olla oma itsensä rauhassa ja ihan vapaa toteuttamaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissani haluan tästä jo pois. Huomaan tämän palstan vetovoiman tämän asian suhteen.
Ei näitä kannata ottaa liian tosissaan.
Kerro se ikävöivälle sydämelle.Se vasta itsepäinen on.😁
Vierailija kirjoitti:
Ajatus harhailee, pääosin sinuun. Mietin, et mitä sä mietit.
Urheilu ja voittaminen yhdistää kansakuntaa.Se on hyvä asia, että tulee hetkiä, että kaikki vetää yhtä köyttä.
Nyt "läheisten" ei tarvitse hävetä minua, saan tehdä senkin ihan kokonaan itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
Me voitais kaivatun kanssa opetella kokkaamaan. Se olisi kivaa yhteistä puuhastelua. Voitais viettää paljon treffi-iltoja. Tai mä haluaisin. 🙂
Yhdessä kokkaaminen olisikin kivaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi aikaa viestitellä, kauniille vanhemmalle naiselle
Täytyis omaksua termi kaunis, ja samalla vanhempi. Tänään tunnen itseni vanhemmaksi, joten voisin olla minä. Kauneus on katoavaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne todennäköisesti ole hänen.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus harhailee, pääosin sinuun. Mietin, et mitä sä mietit.
Harhaudun aina myös tähän aikaan ajattelemaan sinua, katseletko kaunista kesämaisemaa vähän jo raukeana päivän hommista. Muistelen samalla piirteitäsi ja olemustasi, joita en unohda.
Mitähän se eilinen oli, sinäkö sen laitoit
Mä häpeän niin paljon kaikkea. Mut kaikkein häpeällisten juttujeni takia löysin uudelleen kaivatun luokse tai hän löysi mun luokse. Eli en voi kauhean pahoillaan niistä olla.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti. Mulla jäi sua ikävä jostain syystä. Toivottavasti vielä nähdään
Sama miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se eilinen oli, sinäkö sen laitoit
Juu, minulta kaikki. x
En kykene voimistelee täl salil 🌍🌏🌎