Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (26825)
Kuuntelen kun käki kukkuu. Kaivattu mielessä, olisipa vieressä.
👩🏻💙🧔😘liki
Vierailija kirjoitti:
Torjuit hellimmät sanani ja siksi täällä on helppo mennä mukaan negatiivisiin sutkauksiin. Työstän itselleni oleellista, mutta käytännössä olematonta suhdetta hiljalleen. Huvittavaa, kuinka pitkään poloinen ihmismieli takertuu toivoon rakkaudesta.
Tunnen piston sydämessäni.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se eilinen oli, sinäkö sen laitoit
Mikä niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🕊 Taivaan lepoon. Siellä nähdään.
Ei ):
Kyllä. Kun keho on kulunut loppuun. Taivaassa nähdään. 🕊
Not without a fight.
Lisämunuaisen kuori on jo halvaantunut taistelusta. Silloin on aika lähteä. Verenpaine laskee, mutta sydän takoo henkensä hädässä. 🕊
Tulehdusta siellä ja täällä. 🕊. Vaikka mitä. Aikansa kutakin. Viisaasti en osannut elää.
Voit elää viisaasti nyt. Tee sitä mikä tekee sinut oikeasti onnelliseksi 🤍
Jos olisin elänyt minunlaistani elämää, olisi ollut vielä annettavaa. Niin se vaan on, että uusintaottoja ei useinkaan saa. Idioottimaisuudesta sakotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun läheiseni asioita täältä luen.
Ei ne todennäköisesti ole hänen.
Mulle ainakin oli joku vuosi sitten irl estot. Ja niistä tänne kirjoitettiin tunnistettavasti. Kuten myös s24 lle. Sivu. Satuttaa vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi aikaa viestitellä, kauniille vanhemmalle naiselle
Viestiä tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ):
Not without a fight.
Lisämunuaisen kuori on jo halvaantunut taistelusta. Silloin on aika lähteä. Verenpaine laskee, mutta sydän takoo henkensä hädässä. 🕊
Tulehdusta siellä ja täällä. 🕊. Vaikka mitä. Aikansa kutakin. Viisaasti en osannut elää.
Jos olisin elänyt minunlaistani elämää, olisi ollut vielä annettavaa. Niin se vaan on, että uusintaottoja ei useinkaan saa. Idioottimaisuudesta sakotetaan.
Mutta hyvät jatkot teille maalliseen vaellukseen. 🕊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi aikaa viestitellä, kauniille vanhemmalle naiselle
Täytyis omaksua termi kaunis, ja samalla vanhempi. Tänään tunnen itseni vanhemmaksi, joten voisin olla minä. Kauneus on katoavaista.
Minäkin omin tuon mielelläni. Olen häntä reippaasti vanhempi ja koen itseni edelleenkin kauniiksi. Juuri osuin vahingossa muutamaan valokuvaan eräässä tapahtumassa ja katsoin ilahtuneena, että olenpa oikeasti ihan kivan näköinen edelleenkin.
Ymmärrystä, yhteenkuuluvuuden tunnetta ja rakkautta moni kaipaa. Minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ):
Not without a fight.
Toisaalta, on myös paljon asioita, joita ihmiset tekevät uskoen niiden olevan hyvää tai oikein, koska he eivät ymmärrä tai näe läpi asioiden todellista luonnetta. Ehkä olet pidemmällä kuin uskotkaan.
Oot niin kaunis, et ei mitään määrää. Sen lisäks oot saanut puheillas mut ihan pökerryksiin. Koita nyt tässä sitten olla tyynenä, kun sisuksissa myrskyää. Huokaus!
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti mun kaivattu ei tiedä, miten kokematon mä oon.
Sitä miestä kiinnostaa enemmän kuka sitä koskettaa kuin miten sitä kosketetaan.
Viisaus asuu tässä hetkessä ja yksinkertaisissa lämpimissä eleissä.