Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (25809)
Vierailija kirjoitti:
Lauantai mielessä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli, ilmeisesti et haluakaan minusta eroon?
t. Puzzleboy
No en tod 💕
Ihanaa, tämän minä halusinkin kuulla. Koska me voitais nähdä? Kolme vuotta on aika pitkä aika. Sitä muutaman viikon takaista ei voi oikein laskea, tiedät varmaan miksi.
Perässä tullaan, kovin kiireistä ollut… mutta miksei voisi laskea? En siis tiedä, kerro. Minä ainakin viihdyin!
Et sattunut huomaamaan vahtikoiraa?
En? 🤔
Olet siis väärä henkilö. Tai sokea/kuuro.
Tämä vois kyllä viitata johonkin jonka olisit voinut käsittää väärin. 🤔
Tai mietin silloin, että tulkitsetkohan erään asian noin. Mitä se ei oikeasti ollut. Tapahtui vaan joukko hassuja yhteensattumia. Jos siis olet hän.
"Joukko hassuja yhteensattumia" kuulostaa ymmärrettävältä. On täysin mahdollista, että tulkitsin asian jotenkin väärin, eli että kyseessä ei ollut yhteensattumia.
Mä niin mielelläni kävisin tämän keskustelun kahden kesken, mutta meillä kummallakaan ei ole munaa tai siis pokkaa tehdä sitä, koska mä joutuisin kertomaan siitä, mitä minä sinusta ajattelen, aavistamatta reaktiotasi, ja sinä taas joutuisit kertomaan, miksi sinä käyt tällä palstalla. Sä et ole myöskään antanut minkäänlaista tunnistetta, eli mä saatan tässä hölistä jollekin ihan muulle.
Kuulisin mielellään mitä musta ajattelet. Voisin kertoo myös miksi käyn palstalla. Kahdenkeskinen juttelu sopis. Mun reaktioita ei tarvitse jännittää. Etköhän ole niitä jo nähnyt?
Vastauksesi on kovin yleisluontoinen etkä vieläkään antanut tunnistetta. Minäpä jeesaan: minä vuonna ja missä kuussa olemme olleet ensimmäistä kertaa tekemisissä?
Emme ole olleet tekemisissä minään vuonna tai missään kuussa, vaan maassa.
Unohdit kertoa että olet sivusta.
Ja sinä unohdit kertoa kuka olet.
Alkaa mennä sekavaksi.
ap
Minä lienen oikea ap. Jo keskustelun alkumetreillä kävi selväksi etten jutellut kaivattuni kanssa. Ihan eri soundi jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaankohan samasta naisesta tuusniemeltä. Minkä ikäinen? Minulla ollut yksi ihastus pitkään ja on kaunis nainen. On kuin taidetta. Ihan innostuu kun ajatteleekin.
En osaa sanoa onko sama vaiko eri. Keski-iän saavuttanu todella siro nainen.
Voisi hyvin olla sama, kaksi lasta ja sukua asuu kylällä. Ai että himoitsen sitä🤤
Hän on tasonne yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyydätte tunnisteita? Voisitte sen sijaan kirjoittaa niitä itsestänne.
Mä en ainakaan kirjoita tänne enää mitään, en tunnisteita saati tunnistamatonta. Kyllästynyt tähän palstaläpinään.
Tai suoraan kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui tuo.
Suoraan rintaan?
💘
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä. Ei tasoja. Rakkaus ei katso tasoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli, ilmeisesti et haluakaan minusta eroon?
t. Puzzleboy
No en tod 💕
Ihanaa, tämän minä halusinkin kuulla. Koska me voitais nähdä? Kolme vuotta on aika pitkä aika. Sitä muutaman viikon takaista ei voi oikein laskea, tiedät varmaan miksi.
Perässä tullaan, kovin kiireistä ollut… mutta miksei voisi laskea? En siis tiedä, kerro. Minä ainakin viihdyin!
Et sattunut huomaamaan vahtikoiraa?
En? 🤔
Olet siis väärä henkilö. Tai sokea/kuuro.
Tämä vois kyllä viitata johonkin jonka olisit voinut käsittää väärin. 🤔
Tai mietin silloin, että tulkitsetkohan erään asian noin. Mitä se ei oikeasti ollut. Tapahtui vaan joukko hassuja yhteensattumia. Jos siis olet hän.
"Joukko hassuja yhteensattumia" kuulostaa ymmärrettävältä. On täysin mahdollista, että tulkitsin asian jotenkin väärin, eli että kyseessä ei ollut yhteensattumia.
Mä niin mielelläni kävisin tämän keskustelun kahden kesken, mutta meillä kummallakaan ei ole munaa tai siis pokkaa tehdä sitä, koska mä joutuisin kertomaan siitä, mitä minä sinusta ajattelen, aavistamatta reaktiotasi, ja sinä taas joutuisit kertomaan, miksi sinä käyt tällä palstalla. Sä et ole myöskään antanut minkäänlaista tunnistetta, eli mä saatan tässä hölistä jollekin ihan muulle.
Kuulisin mielellään mitä musta ajattelet. Voisin kertoo myös miksi käyn palstalla. Kahdenkeskinen juttelu sopis. Mun reaktioita ei tarvitse jännittää. Etköhän ole niitä jo nähnyt?
Vastauksesi on kovin yleisluontoinen etkä vieläkään antanut tunnistetta. Minäpä jeesaan: minä vuonna ja missä kuussa olemme olleet ensimmäistä kertaa tekemisissä?
Emme ole olleet tekemisissä minään vuonna tai missään kuussa, vaan maassa.
Unohdit kertoa että olet sivusta.
Ja sinä unohdit kertoa kuka olet.
Alkaa mennä sekavaksi.
apMinä lienen oikea ap. Jo keskustelun alkumetreillä kävi selväksi etten jutellut kaivattuni kanssa. Ihan eri soundi jutuissa.
Lienet? Älä ny viitsi.
terveisin the real ap eli Puzzleboy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
päihde yms. Ongelmaisen kanssa en alkaisi mihinkään. Joku taso pitää olla
Mulla ei ole mitään sanottavaa. 2020 kesällä oli.
S-mies. Niin ikävä. Tunnussana: kulta.
Rakas, oot ihana ihan joka kerralla! Tykkään susta ihan valtavasti! 🧡
Paljonko on ikäeroa kaivattunne kanssa? Mikä on mielestäsi sopiva ikäero?
Vierailija kirjoitti:
O ou ;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin on taso ihan kaikessa mitä elämääni valitsen. Sivusta.
Täys 10 , ei paha laisinkaan. 30 voisi olla liikaa🤭
Vierailija kirjoitti:
Iällä on väliä vain jos jompikumpi haluaa lapsia ja toinen on liian vanha sellaiseen. Muuten ei mitään merkitystä, kunhan viihtyy sen toisen seurassa.
Lauantai mielessä. <3