Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24688)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit ujuttaa sun sormesi jonnekin pehmeään ja kosteaan
Tiesitkö, että punkit viihtyvät sellaisissa paikoissa. Joskus lapsena noin tein, mutta nykyään jätän sammalmättäät rauhaan!
Onko pölypunkki pölyrätissä?
Olen vankina omassa avioliitossa nainen. Jos olisin susta ihan varma, ettet mua tule koskaan jättämään, niin me oltais jo naimisissa. Rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Huomenta salaperäinen💖
Mikä mussa on salaperäistä😀😊
En tiedä kuka olet. Se on TOSI salaperäistä. Olisitpa Hän💖
Pirjo, voitaisko yrittää vielä kerran ? R.
Best movie ever. t. Little Emma
Vierailija kirjoitti:
Olen vankina omassa avioliitossa nainen. Jos olisin susta ihan varma, ettet mua tule koskaan jättämään, niin me oltais jo naimisissa. Rakastan sua.
Moni varmaan on pohtinut paljon, ehkä liikaakin, samoja juttuja. Harmi vaan, että varmuutta ei voi kumpikaan antaa. Pitää hypätä tyhjän päälle, jos jotain muutosta haluaa.
Joskus ihminen on aito, rehellinen ja suora omissa mielikuvissaan ja lähinnä se suora toisille eikä välttämättä mitään niistä itselleen.
Ja. Olen tutustunut ihmisiin, jotka puolustavat suodattamatonta ulosantiaan suoruudella ja rehellisyydellä, mutta loukkaantuvat, jos heitä kohtaan on yhtä suora.
Mystinen on ihmismieli.
Vierailija kirjoitti:
Kenestäkään ei voi olla täysin varma. Rakkaus on aina riski.
Etkä ole vanki, vaan lähteminen on vaikeaa.
Rehellisyyttä toitottaa usein kovimpaa ne, jotka eivät uskalla olla sitä itselleen.
Right beside A Little Princess
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut sinulle hyvin varovaisia kosketuksia. Uskallatko antaa jotain takaisin niin tiedän?
Se oli multa tosi suora ehdotus, rakas. Onneksi hukkui kaiken muun joukkoon 🧡
Mitä ehdotit?
Yötä yhdessä voisin ehdottaa, josko suakin kiinnostelis.
Kiinnostaa, mutta tiedä että olen ujo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni varmaan on pohtinut paljon, ehkä liikaakin, samoja juttuja. Harmi vaan, että varmuutta ei voi kumpikaan antaa. Pitää hypätä tyhjän päälle, jos jotain muutosta haluaa.
Eikä elämää voi rakentaa toisen ihmisen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Heti aamusta taas mielessä. Me tavataan liian harvoin. Missä liikut vapaa-ajallasi?
Liikun kotona tai luonnon rauhassa. Onnea etsintään.
10 tai 20 vuotta, kuka niitä laskee. Aika suuri hyppy kuitenkin, ei kannata tehdä ihan hetken mielijohteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vinkujat voisivat katsoa peiliin. Menetit arvokkaimman asian elämässäsi, sen kultakimpaleesi. Elämässäsi kyllä tulee uusia kokemuksia ja seikkailuja. Asioita tapahtuu. Mutta jos kyseessä oli aito rakkaus, mikään kokemus ei vedä vertoja tälle aidolle rakkaudelle. Mikään ei tunnu yhtään samalta eikä ole yhtä merkityksellistä. Näin se vain menee kun on hölmö ja menettää sen arvokkaimman asian elämässään. Silloin on itse syypää eli olet totaalisen idiootti.
Sinulta puuttuu elämän mukanaan tuoma kokemus ja näkemys siitä mitä rakkaus oikeastaan syvimmillään onkaan. Sillä niin se vaan on että jos syntynyt tunne on molemminpuolinen, vastavuoroinen ei sitä kököt lähestymisyritykset laimenna.
Kun on nuori voi kokea menettäneensä elämänsä rakkauden tai lastensa isän tai äidin ja onnellisen avioliiton. Ymmärrän tämän enkä väheksy tunnetta. Myöhemmin aikuiselämässä tilanteet voi olla monimutkaisempia. On tarvetta opetella olemaan yksin, huolehtia jälkikasvusta, käydä ero läpi, totutella uuteen asumismuotoon, tutustua itseensä uudestaan, opetella uusi ammatti, vaihtaa alaa tai työpaikkaa, tulla vähällä toimeen jne. Onnekkailla (taitavilla, tasapainotaitoisilla) uusi ihmissuhde solahtaa kaiken keskelle.
Et usko rakkauteen. Tosirakkauden kokeneet tietävät, ettei ketään muuta voi tulla hänen tilalleen. Mikään uusi ihmissuhde ei voi häntä korvata koska vain hän on se ainoa oikea. Kukaan ei ole kuten hän. Rakkaus on 💓
Vierailija kirjoitti:
Mietin miksi kuuntelit mun puheita niin tarkkaan ja kommentoit niihin ohimennen?🤔 muille et tätä tehnyt. Katselit ja seurasit myös tarkasti mun olemista ja tekemistä.
Sä vaan stimuloit niin monella hyvällä tavalla😇. Sivusta nm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule ihan kiinni minuun ja silitä salamoivaa päätäni. Nukahtaisin uudelleen.
Ottaisin syliin 😊🤗🐈
No kiitos, voit kyllä puutua, painan lähes 100 kiloa.
Minä painan 95, helposti otan isommankin naisen syliin.
-vahva mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut sinulle hyvin varovaisia kosketuksia. Uskallatko antaa jotain takaisin niin tiedän?
Se oli multa tosi suora ehdotus, rakas. Onneksi hukkui kaiken muun joukkoon 🧡
Mitä ehdotit?
Yötä yhdessä voisin ehdottaa, josko suakin kiinnostelis.
Kiinnostaa, mutta tiedä että olen ujo.
Niin minäkin. Tosi ujo. Ainakin näissä asioissa.
Se vähän riippuu siitä olenko yksin vai lapsen kanssa.