Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24816)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vinkujat voisivat katsoa peiliin. Menetit arvokkaimman asian elämässäsi, sen kultakimpaleesi. Elämässäsi kyllä tulee uusia kokemuksia ja seikkailuja. Asioita tapahtuu. Mutta jos kyseessä oli aito rakkaus, mikään kokemus ei vedä vertoja tälle aidolle rakkaudelle. Mikään ei tunnu yhtään samalta eikä ole yhtä merkityksellistä. Näin se vain menee kun on hölmö ja menettää sen arvokkaimman asian elämässään. Silloin on itse syypää eli olet totaalisen idiootti.
Sinulta puuttuu elämän mukanaan tuoma kokemus ja näkemys siitä mitä rakkaus oikeastaan syvimmillään onkaan. Sillä niin se vaan on että jos syntynyt tunne on molemminpuolinen, vastavuoroinen ei sitä kököt lähestymisyritykset laimenna.
Kun on nuori voi kokea menettäneensä elämänsä rakkauden tai lastensa isän tai äidin ja onnellisen avioliiton. Ymmärrän tämän enkä väheksy tunnetta. Myöhemmin aikuiselämässä tilanteet voi olla monimutkaisempia. On tarvetta opetella olemaan yksin, huolehtia jälkikasvusta, käydä ero läpi, totutella uuteen asumismuotoon, tutustua itseensä uudestaan, opetella uusi ammatti, vaihtaa alaa tai työpaikkaa, tulla vähällä toimeen jne. Onnekkailla (taitavilla, tasapainotaitoisilla) uusi ihmissuhde solahtaa kaiken keskelle.
Aika ilkeä mielistä kirjoittajaa täällä. Poistunpa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, nautitko lopulta eniten ihailusta, jota sait. Väsyin antamaan sitä, koska lopulta aina työnsit pois. Uskon, että sinulle riittää nykyisyys ja mun täytyy etsiä vastakaikua muualta.
Olin pikemminkin häkeltynyt, kun en ollut tottunut olemaan ihailtu. Salaa myös ihailin itse. Ne hetket vaan menivät liian nopeasti.
Niin menivät. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vinkujat voisivat katsoa peiliin. Menetit arvokkaimman asian elämässäsi, sen kultakimpaleesi. Elämässäsi kyllä tulee uusia kokemuksia ja seikkailuja. Asioita tapahtuu. Mutta jos kyseessä oli aito rakkaus, mikään kokemus ei vedä vertoja tälle aidolle rakkaudelle. Mikään ei tunnu yhtään samalta eikä ole yhtä merkityksellistä. Näin se vain menee kun on hölmö ja menettää sen arvokkaimman asian elämässään. Silloin on itse syypää eli olet totaalisen idiootti.
Jos et kaipaa ketään, älä tule ketjuun. Oksennat tänne näitä kultahippusiasi milloin mistäkin inspiroituen ja sotket muiden viestintää.
Ahaa, yrität mielummin syyttää minua kun kerron faktaa, joka ei ole sinulle/kaikille miellyttävä mutta kuitenkin totta. Olet siis hölmö joka omasta syytään menetti ja et kestä katsoa peiliin. Liian ruma näky sieltä katsoisi takaisin. Totuus ei pala tulessakaan.
Jaa, nyt olen ruma! Äsken olin viehättävä. Olet kyllä ihmeellinen tuuliviiri. Kerit myrskyn kierrokset nanosekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Antaa aukkojen olla.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, nautitko lopulta eniten ihailusta, jota sait. Väsyin antamaan sitä, koska lopulta aina työnsit pois. Uskon, että sinulle riittää nykyisyys ja mun täytyy etsiä vastakaikua muualta.
Olin pikemminkin häkeltynyt, kun en ollut tottunut olemaan ihailtu. Salaa myös ihailin itse. Ne hetket vaan menivät liian nopeasti.
"Salaa" ihailusi näkyi aika selvästi ja piristi päiväni. :)
Pitääkö siis jatkaa tätä salaista ihailua?
Vierailija kirjoitti:
Antaa aukkojen olla.
Olen kiinnostunut paitsi kaivatusta, myös aukoista hänessä. M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa aukkojen olla.
Tuolla verbaliikalla, olet kiinnostunut niistä palstalla loppuelämäsi. Kukaan sivistynyt mies ei päästä suustaan tuollaista. Eri
Miten mun pitäs sun kanssa toimia? Ensin häiriinnyt yhteydenotosta, juonittelet selkäni takana ties mitä ja uhkailet. Sitten odotat, että otan uudestaan yhteyttä ja kun en uskalla, suutut kuin mieletön kerta toisensa jälkeen. Yhtenä hetkenä olen maailman ihanin, seuraavassa kusiränni. Olet oppikirja esimerkki lajistasi. Ja minä rakastan sinua. Wuhuu.
Vierailija kirjoitti:
😼
Nyt istut siinä.
Vierailija kirjoitti:
Miten mun pitäs sun kanssa toimia? Ensin häiriinnyt yhteydenotosta, juonittelet selkäni takana ties mitä ja uhkailet. Sitten odotat, että otan uudestaan yhteyttä ja kun en uskalla, suutut kuin mieletön kerta toisensa jälkeen. Yhtenä hetkenä olen maailman ihanin, seuraavassa kusiränni. Olet oppikirja esimerkki lajistasi. Ja minä rakastan sinua. Wuhuu.
Tuoksuu traumakemialta. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Mietin miksi kuuntelit mun puheita niin tarkkaan ja kommentoit niihin ohimennen?🤔 muille et tätä tehnyt. Katselit ja seurasit myös tarkasti mun olemista ja tekemistä.
Olisi mukavampaa kahden kesken keskustellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa aukkojen olla.
Tuolla verbaliikalla, olet kiinnostunut niistä palstalla loppuelämäsi. Kukaan sivistynyt mies ei päästä suustaan tuollaista. Eri
Koeta pysyä aiheessa nyt, Karen.
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeä mielistä kirjoittajaa täällä. Poistunpa siis.
Tyypillinen sunnuntai palstalla. Terkut "omalle" ainutlaatuiselle kultahippuselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuu traumakemialta. Sivu
Ei ei ei ei! Ei psylokoki ja muoti sana pois 👋👋
Antaa aukkojen olla.