Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (24816)

Vierailija
24461/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittisin sinut

Ei siltä näytä

Vierailija
24462/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä veikkaat, tuntuiko rakkaudelta, että ilkeilit minulle suurta menetystäni? Jos tarkoitus oli sillä loitontaa, onnistuit. Hyi, mikä ihminen. En olisi sinusta uskonut. 

Miten ilkeilin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24463/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvin sinut elämääni. Jos en sua saa niin se aukko jää.

Vierailija
24464/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vinkujat voisivat katsoa peiliin. Menetit arvokkaimman asian elämässäsi, sen kultakimpaleesi. Elämässäsi kyllä tulee uusia kokemuksia ja seikkailuja. Asioita tapahtuu. Mutta jos kyseessä oli aito rakkaus, mikään kokemus ei vedä vertoja tälle aidolle rakkaudelle. Mikään ei tunnu yhtään samalta eikä ole yhtä merkityksellistä. Näin se vain menee kun on hölmö ja menettää sen arvokkaimman asian elämässään. Silloin on itse syypää eli olet totaalisen idiootti. 

Jos et kaipaa ketään, älä tule ketjuun. Oksennat tänne näitä kultahippusiasi milloin mistäkin inspiroituen ja sotket muiden viestintää.

Vierailija
24465/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiukkuinen Kultakimpaleeksi, räyhäkäs Kullanmuruksi ja katkera Kaunokaiseksi! 😅

Vierailija
24466/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko johdonmukainen, reilu, rehellinen vai ristiriitainen, epäilystä ja epäluottamusta herättävä?

Vierailija
24467/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perääntyisit kuitenkin taas. Haluan säilyttää murusen itsekunnioitustani, vaikka saitkin melkein matelemaan edessäsi.

Niinhän sinä luulet. Tosin et ole koskaan madellut edessäni, kaikkea muuta.

Henkisesti kävin syvemmällä kuin kastemadot.

Miten syvällä haluat käydä fyysisesti?

13,5 cm.

Sivusta

Vierailija
24468/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset tee asialle mitään? Jos sulla on nälkä, menetkö ruokapöytään odottamaan, että joku kantaa ruoan eteesi? Voi toki olla, että kantaakin.

Vierailija
24469/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko johdonmukainen, reilu, rehellinen vai ristiriitainen, epäilystä ja epäluottamusta herättävä?

Kysy ensin itseltäsi. 

Vierailija
24470/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan helvetin sekaisin. Sinusta. Itselleni ainakin herätän lähinnä huolta mielenterveyden kunnosta.

Vierailija
24471/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan kaipaisi sellaista, joka räyhää netissä, kutsuu ihmisiä "totaalisiksi idiooteiksi", haistattelee pskat tuntemattomille jne... Vaikka omasta mielestään onkin varmaan varsinainen kultakimpale! 😉

Ei tuota katkeraa trolli kantturaa kukaan kaipaa eikä hän kaipaa ketään. Sen sijaan te joilla kalikka kalahtaa ja niin edelleen😉

Vierailija
24472/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perääntyisit kuitenkin taas. Haluan säilyttää murusen itsekunnioitustani, vaikka saitkin melkein matelemaan edessäsi.

Niinhän sinä luulet. Tosin et ole koskaan madellut edessäni, kaikkea muuta.

Henkisesti kävin syvemmällä kuin kastemadot.

Miten syvällä haluat käydä fyysisesti?

13,5 cm.

Sivusta

Et yllä noin syvälle. 

Vierailija
24473/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tee asialle mitään? Jos sulla on nälkä, menetkö ruokapöytään odottamaan, että joku kantaa ruoan eteesi? Voi toki olla, että kantaakin.

Kyllä olen ottanut askeleen, aika äskettäin. En halua tunkeilla vaan odotan ottaako toinenkin askeleen.

Vierailija
24474/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kiukkuinen Kultakimpaleeksi, räyhäkäs Kullanmuruksi ja katkera Kaunokaiseksi! 😅

Se on se, joka vehtaisi varatun miehen kanssa, joka taas on suhteessa narsistin kanssa.

Vierailija
24475/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, nautitko lopulta eniten ihailusta, jota sait. Väsyin antamaan sitä, koska lopulta aina työnsit pois. Uskon, että sinulle riittää nykyisyys ja mun täytyy etsiä vastakaikua muualta.

Olin pikemminkin häkeltynyt, kun en ollut tottunut olemaan ihailtu. Salaa myös ihailin itse. Ne hetket vaan menivät liian nopeasti.

Vierailija
24476/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, nautitko lopulta eniten ihailusta, jota sait. Väsyin antamaan sitä, koska lopulta aina työnsit pois. Uskon, että sinulle riittää nykyisyys ja mun täytyy etsiä vastakaikua muualta.

Olin pikemminkin häkeltynyt, kun en ollut tottunut olemaan ihailtu. Salaa myös ihailin itse. Ne hetket vaan menivät liian nopeasti.

"Salaa" ihailusi näkyi aika selvästi ja piristi päiväni. :)

Vierailija
24477/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vinkujat voisivat katsoa peiliin. Menetit arvokkaimman asian elämässäsi, sen kultakimpaleesi. Elämässäsi kyllä tulee uusia kokemuksia ja seikkailuja. Asioita tapahtuu. Mutta jos kyseessä oli aito rakkaus, mikään kokemus ei vedä vertoja tälle aidolle rakkaudelle. Mikään ei tunnu yhtään samalta eikä ole yhtä merkityksellistä. Näin se vain menee kun on hölmö ja menettää sen arvokkaimman asian elämässään. Silloin on itse syypää eli olet totaalisen idiootti. 

Jos et kaipaa ketään, älä tule ketjuun. Oksennat tänne näitä kultahippusiasi milloin mistäkin inspiroituen ja sotket muiden viestintää.

Ahaa, yrität mielummin syyttää minua kun kerron faktaa, joka ei ole sinulle/kaikille miellyttävä mutta kuitenkin totta. Olet siis hölmö joka omasta syytään menetti ja et kestä katsoa peiliin. Liian ruma näky sieltä katsoisi takaisin. Totuus ei pala tulessakaan. 

Vierailija
24478/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen johdonmukainen, reilu ja rehellinen, mutta mielestäsi ristiriitainen ja epäluotettava. Olisi kiinnostavaa tietää, missä olen ollut sulle epärehellinen? Ja toisekseen, oletko sitä minulle. Et ole. Näen sen hyvin monesta asiasta.

Vierailija
24479/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy ensin itseltäsi. 

Ei tarvitse. Tiedän mitä olen. Harmi, jos suhun kolahti kipeästi.

Vierailija
24480/24816 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se aukko tulee väkisin, kun ei olla nähty toisiamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan