Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (24860)

Vierailija
24441/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perääntyisit kuitenkin taas. Haluan säilyttää murusen itsekunnioitustani, vaikka saitkin melkein matelemaan edessäsi.

Niinhän sinä luulet. Tosin et ole koskaan madellut edessäni, kaikkea muuta.

Henkisesti kävin syvemmällä kuin kastemadot.

Miten syvällä haluat käydä fyysisesti?

Olet sivusta.

Vierailija
24442/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, nautitko lopulta eniten ihailusta, jota sait. Väsyin antamaan sitä, koska lopulta aina työnsit pois. Uskon, että sinulle riittää nykyisyys ja mun täytyy etsiä vastakaikua muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24443/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin että meidän tulis ennen kaikkea jutella ja siihen ei aina ole voimavaroja. On minullakin ollut hetkiä kun olen halunnut vain lähteä hänen ovensa taakse (esim. kun ihmisiä sairastunut tai menehtynyt tms tai kun on vain ollut läheisyyden kaipuu). Minä olisin halunnut tutustua paremmin, rennosti ilman odotuksia. Mutta niitä odotuksia taisi jo olla molemmilla. Minkä herätitkään. 

Vierailija
24444/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö sängyn päälle? 

Jos se on sun sänky ja saan sut siihen myös.

Sun lumousvoimilla mulla ei ole vaihtoehtoja.

On sulla tähän asti ollut. Jos viereeni sinut saisin, rakastaisimme kuin mielettömät.

Saisit, jos pyytäisit.

Vierailija
24445/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😼 

Vierailija
24446/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun enkeli sanoo mulle, että oon leikkinyt liikaa palstalla, että oon tuhma :/

Sydämillä leikkivät vain pimeäsydämiset.

Vierailija
24447/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö sängyn päälle? 

Jos se on sun sänky ja saan sut siihen myös.

Sun lumousvoimilla mulla ei ole vaihtoehtoja.

On sulla tähän asti ollut. Jos viereeni sinut saisin, rakastaisimme kuin mielettömät.

Saisit, jos pyytäisit.

Et anna minun puhua, laittaa viestiä tai ylipäänsä lähestyä sinua.

Vierailija
24448/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koin että meidän tulis ennen kaikkea jutella ja siihen ei aina ole voimavaroja. On minullakin ollut hetkiä kun olen halunnut vain lähteä hänen ovensa taakse (esim. kun ihmisiä sairastunut tai menehtynyt tms tai kun on vain ollut läheisyyden kaipuu). Minä olisin halunnut tutustua paremmin, rennosti ilman odotuksia. Mutta niitä odotuksia taisi jo olla molemmilla. Minkä herätitkään. 

En ole katoamassa mihinkään, ellet aja pois. Meillä on aikaa jutella. 

Vierailija
24449/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittisin sinut

Vierailija
24450/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun enkeli sanoo mulle, että oon leikkinyt liikaa palstalla, että oon tuhma :/

Sydämillä leikkivät vain pimeäsydämiset.

Joo hienoa, tulkitse se juuri noin. 😒

Vierailija
24451/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vinkujat voisivat katsoa peiliin. Menetit arvokkaimman asian elämässäsi, sen kultakimpaleesi. Elämässäsi kyllä tulee uusia kokemuksia ja seikkailuja. Asioita tapahtuu. Mutta jos kyseessä oli aito rakkaus, mikään kokemus ei vedä vertoja tälle aidolle rakkaudelle. Mikään ei tunnu yhtään samalta eikä ole yhtä merkityksellistä. Näin se vain menee kun on hölmö ja menettää sen arvokkaimman asian elämässään. Silloin on itse syypää eli olet totaalisen idiootti. 

Vierailija
24452/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perääntyisit kuitenkin taas. Haluan säilyttää murusen itsekunnioitustani, vaikka saitkin melkein matelemaan edessäsi.

Niinhän sinä luulet. Tosin et ole koskaan madellut edessäni, kaikkea muuta.

Henkisesti kävin syvemmällä kuin kastemadot.

Ollaan taidettu möyriä yhtä syvällä mullassa. 

Minulla taisi multa vain syventyä, muista syistä. 

Vierailija
24453/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vinkujat voisivat katsoa peiliin. Menetit arvokkaimman asian elämässäsi, sen kultakimpaleesi. Elämässäsi kyllä tulee uusia kokemuksia ja seikkailuja. Asioita tapahtuu. Mutta jos kyseessä oli aito rakkaus, mikään kokemus ei vedä vertoja tälle aidolle rakkaudelle. Mikään ei tunnu yhtään samalta eikä ole yhtä merkityksellistä. Näin se vain menee kun on hölmö ja menettää sen arvokkaimman asian elämässään. Silloin on itse syypää eli olet totaalisen idiootti. 

Jos sen menettää sillä, että lähestymisyritys on ollut kömpelö, ei ole kyse mistään oikeasta rakkaudesta. Rakkaus kyllä näkee läpi ja suodattaa, eikä kompastu alkukankeuksiin. Asiat voi puhua avoimesti enkä luoda hirveitä barrikadeja.

Vierailija
24454/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
24455/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua lemmin kuin järjetön ma oisin. 

Vierailija
24456/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyskään ei olisi pahitteeksi.

Vierailija
24457/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patella jano

Vierailija
24458/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan kaipaisi sellaista, joka räyhää netissä, kutsuu ihmisiä "totaalisiksi idiooteiksi", haistattelee pskat tuntemattomille jne... Vaikka omasta mielestään onkin varmaan varsinainen kultakimpale! 😉

Vierailija
24459/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä veikkaat, tuntuiko rakkaudelta, että ilkeilit minulle suurta menetystäni? Jos tarkoitus oli sillä loitontaa, onnistuit. Hyi, mikä ihminen. En olisi sinusta uskonut. 

Vierailija
24460/24860 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räyh! Mistähän hyvästä aloit syyttää ja haukkua? Kultakimpaleko siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan