Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24337)
tykkään semmosest koost ja semmosest teest.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko sinut tänä kesänä? Jos syksyllä on vielä sama tilanne kuin nyt, en enää usko että mitään koskaan tapahtuu.
Saat kuha pyydät.
Saanko kakkosta myös?
Miksi sotkit sivusta??!! Viesti oli naiselta miehelle. Ap.
Palmusunnuntaina 2024 kaipaushistorian pisin katse eteisessä 😘
Laitetaas tähän erätauolle tää!
Kaivatulle 😘🤗
ne o vähä liia isoi mul ja ne kiusaa mua
Vierailija kirjoitti:
oon ääliö.
No?
Sä katot lätkää et sä täällä olis. Muutenkaan. Mut hei terveiset sulle oot söpö mut liian nuori
Vierailija kirjoitti:
Haluisin et kaikki tärkeät asuis ihan lähellä, kaivattu sinä myös
Mut menit kauemmaks?
Rakas M(n), tulehan syliin lepäämään tai kainaloon. Jutellaan kaikki asiat ekasta hetkestä tähän päivään. Hyvää vkl sulle myös. Voitaisiin myös nauttia kaikkien näiden vuosien edestä. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤎m💙n öitä.😘
Naisen nimi, kiitos
Ei oo kiitos
Vierailija kirjoitti:
Mammat arvostaa.
Mammat on kilttejä, vaikka yrittävät olla kovia.
Tuolla ulkona on kyllä niin tyhmät bileet just nyt. Miten toi upper class osaakin olla noin cringe?
Olo on kuin lottopallolla. Kauhea sekoitus ja jonossa on kuusi muuta ennen mua ja viralliset valvojat kyttää.
Vierailija kirjoitti:
Sä katot lätkää et sä täällä olis. Muutenkaan. Mut hei terveiset sulle oot söpö mut liian nuori
no en kyllä kato
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen julkisella paikalla pariskunnan ja naisella on isot läskiset pyöreät pakarat ja pitkät hiukset, mutta mitäänsanomaton pullataikinanaama, tiedän miehen valinneen naisensa vain sen perusteella, miltä hän näyttää "doggy style" asennossa.
Kaikkea sinäkin mietit. Onko sulla montakin aivosolua?
Tuohan on perustavanlaatuista filosofiaa.
Minä en tosin pohdi valintakriteerejä, vaan sitä miltä joku mimmi näyttäisi nakkena. Onko perä tiukka vai leviääkö pöksyjen poisoton myötä. Ja miten tissit selviytyvät lyijykynätestistä.
Ja talvipakkasella olit kasvot naamioituneena ja päälläsi oli kirkkaan sininen takki.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan se peli alkaa?
En perusta urheiluista. Jos tarvitaan lisenssi, valmentaja, tuomari, säännöt ja sarja/liigajärjestelmä ja erityinen tila tahi kenttä veronmaksajan kustantamana, on kyseessä turhuus ja järetön pullistelu. Kävelkää, suunnistakaa, ampukaa, hyödyllistä kaikki. Juoksut, heitot, hypyt ja pyöräily rikkovat selän ja/tai polvet ja/tai nivelet.
Pelatkaa shakkia ja lukekaa, opetelkaa kuuntelemaan ja keskustelemaan, kuunnelkaa soitantoa, harjoittakaa säveltaidetta.
Vierailija kirjoitti:
Ja talvipakkasella olit kasvot naamioituneena ja päälläsi oli kirkkaan sininen takki.
no sit eri
En usko. Liimaa on tullut haisteltua kymmenen vuotta.