Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (24337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäkakkosta haluaisin!
Onko M nainen
Jep
Hyppää kaivoon, sovistasotkija.
-ap
Saanko sinut tänä kesänä? Jos syksyllä on vielä sama tilanne kuin nyt, en enää usko että mitään koskaan tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Saanko sinut tänä kesänä? Jos syksyllä on vielä sama tilanne kuin nyt, en enää usko että mitään koskaan tapahtuu.
Saat kuha pyydät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäis tehdä et suostuisit yv
Kunnon tunniste, jonka vain me tiedämme.
Oon uupunu tähän, miksi pidät mua kaukana
Niin minäkin. En ymmärrä, mikset voi tulla vastaan, jotta uskaltaisin laittaa viestiä. Voidaan toki tehdä toisinkin päin, että minä annan tunnisteen ja sinä laitat sitten mulle viestiä, jos se tuntuu helpommalta.
No anna
Soitin sulle vahingossa keskellä yötä helmikuussa 2025.
Vierailija kirjoitti:
Voisi tapahtua huomenna jos viestisit, en konstaile ja olen tosissain.
Jos me saatais kunnon keskustelut wapissa tai jossain muualla. Siitä se jotenkin lähtis avautumaan, uskoisin.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin soittaa sulle äsken rakas. Katselin sun kuvaa ja jotenkin sormi lipsahti ja meni puhelimen kuvan päälle. Onneksi en soittanut, olisi ollut selittelemistä sulle, miksi soitan tähän aikaan. 😃
Olisitpa soittanut. Oltaisiin tasoissa.
Vierailija kirjoitti:
Pelaako ne kolme vai neljä erää?
3 erää näköjään. Muut yliajalla.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen julkisella paikalla pariskunnan ja naisella on isot läskiset pyöreät pakarat ja pitkät hiukset, mutta mitäänsanomaton pullataikinanaama, tiedän miehen valinneen naisensa vain sen perusteella, miltä hän näyttää "doggy style" asennossa.
Kaikkea sinäkin mietit. Onko sulla montakin aivosolua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat kuha pyydät.
Saanko kakkosta myös?
Mä rakastan niitä hetkiä kun pysähdyn sun toimiston ovelle ja sä haluatkin jäädä juttelemaan. Kohtaat ihmiset ihanasti, katsot silmiin ja oikeasti olet läsnä. Haluaisin silloin ajan pysähtyvän ja vaan heittäytyä. Todellisuudessa jäkitän jännityksestä ja punastelen ja änkytänkin varmaan. Mä olen rakastunut suhun T.
T
Vierailija kirjoitti:
Mikäli minusta riippuu, niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vihjannut kesästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen julkisella paikalla pariskunnan ja naisella on isot läskiset pyöreät pakarat ja pitkät hiukset, mutta mitäänsanomaton pullataikinanaama, tiedän miehen valinneen naisensa vain sen perusteella, miltä hän näyttää "doggy style" asennossa.
Kaikkea sinäkin mietit. Onko sulla montakin aivosolua?
Ainoastaan pari miljardia.
Iltaa mammoille. luulitte, että olin unohtanut. Mammoja ei jätetä.
On nainen, muttei M.
Joku Hermanni näemmä yrittää sotkea (aiempi viesti mua esittäen).