Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (24337)
Mua jäi häiritsemään ne hienot verhot. Oisko kuvaa näyttää? 😉
n-> m samalle kadulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäis tehdä et suostuisit yv
Kunnon tunniste, jonka vain me tiedämme.
Oon uupunu tähän, miksi pidät mua kaukana
Niin minäkin. En ymmärrä, mikset voi tulla vastaan, jotta uskaltaisin laittaa viestiä. Voidaan toki tehdä toisinkin päin, että minä annan tunnisteen ja sinä laitat sitten mulle viestiä, jos se tuntuu helpommalta.
Mä tänään mietin sua paljon Juha. Kaipasin sua vuosia joskus ja välillä vieläkin. Sellasta sydäntä raastavaa ikävää ja kaipausta mutta siitäkin selvisin ja joskus se helpotti.
Hitto et olinkin rakastunut suhun. Harmi ettei kyseistä ja varmaan alkuperästä ketjua ole enää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan tunnisteita. Sellasia että sukat pyörii jaloissa ja harhat elää vahvasti. Milläs muuten rohkaistuu avaamaan suunsa irl
8v 9kk
Meillä on 8,99 vuotta.
- Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäis tehdä et suostuisit yv
Kunnon tunniste, jonka vain me tiedämme.
Oon uupunu tähän, miksi pidät mua kaukana
Niin minäkin. En ymmärrä, mikset voi tulla vastaan, jotta uskaltaisin laittaa viestiä. Voidaan toki tehdä toisinkin päin, että minä annan tunnisteen ja sinä laitat sitten mulle viestiä, jos se tuntuu helpommalta.
No anna
Mulla on joku juttu opettajamiehiin näköjään. Tai sairaanhoitajiin. Yks hävittäjälentäjäkin historiassa. Olen sarjaihastuja?
Meinasin soittaa sulle äsken rakas. Katselin sun kuvaa ja jotenkin sormi lipsahti ja meni puhelimen kuvan päälle. Onneksi en soittanut, olisi ollut selittelemistä sulle, miksi soitan tähän aikaan. 😃
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joku juttu opettajamiehiin näköjään. Tai sairaanhoitajiin. Yks hävittäjälentäjäkin historiassa. Olen sarjaihastuja?
Olet jakohaarustautinen
Vierailija kirjoitti:
Meinasin soittaa sulle äsken rakas. Katselin sun kuvaa ja jotenkin sormi lipsahti ja meni puhelimen kuvan päälle. Onneksi en soittanut, olisi ollut selittelemistä sulle, miksi soitan tähän aikaan. 😃
Oisit varmaan selitelly jollein muulle
Vierailija kirjoitti:
Tiiän tunteen. Kauhea paniikki ja hakkaa punaista, ettei puhelu kerkeä lähteä. 😁
Haluisin et kaikki tärkeät asuis ihan lähellä, kaivattu sinä myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäkakkosta haluaisin!
Onko M nainen
Jep
Yötä sinne itään. 😉