Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24217)
Mitäpä ei kauneuden eteen tekisi, koska olet kaunis. 🤎💙
Ja näin on taas aika poistua pipipäiden päämajasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pelkää riitoja vaan puhumattomuutta.
Joo en voi myöskään elää puhumattomuudessa. Ennemmin raivo rehellisyys. Passiivis-aggressiivinen veetuilu, negan ilmapiirin luominen, henkisen väkivallan eri muodot, ei kenenkään pitäis elää sellasessa tunne ilmapiirissä.
Kivat terveiset kaipaamallesi taas kerran.
Hän jos joku ymmärtää tämän. On saanut kokea omissa nahoissaan parisuhteessaan ja sen jälkeen ties mitä. No niin kuin hyvin tiedän it takas two to tango enkä tiedä yksityiskohtia. Ihminen oppii koko elämänsä. Jos hyvin käy ottaa opikseen ja seuraavassa suhteessa osaa hommat paremmin. Kynnys aloittaa mitään on vaan usein vuoren korkuinen, kun takana on huonoja kokemuksia. Siinä on viety paljon ihmisestä. Riitoja ei voi välttää ja riitelytaitoja voi harjoitella. Pitää olla ymmärrettynä mitä suhteelta/kumppanilta tarvitsee ja missä menee omat rajat. Ihmissuhteissa on lupa voida hyvin.
Ehkä en ennen vaan noteerannut koskaan. No nyt huomaan. Tässä tilanteessa piristävä fantasia, jonka myös toisinpäin sallin kaikin mokomin, koska sitä on ihmisyys. Ihmettelen kuitenkin, miten sai alkunsa. Mielikuvissa annan kaunokainen saa nautintoa.
Minä en antanut kaivatulle parastani. En siinä tilassa. Annoin kyllä läsnäoloni.
Kaivatun kanssa voisin jopa harkita teoriaa, että eteemme viskataan ihminen, jota syystä tai toisesta tarvitsemme. Kehittyäksemme, oppiaksemme, kohdistaaksemme tunteemme. Rakastaaksemme. Tavalla tai toisella.
Mihin aikaan se peli alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kaikki sovittaisiin yhdessä ettei enää tulla tänne ja otetaan oikeassa elämässä asioista selvää?
Jeps.
Minä en ainakaan tee mitään sopimuksia palstoilla.
Jää sä tänne siis rutisemaan kaipuuta.
Minne sä ajattelit mennä, jos pakit saat? Ei se lopputulema ole välttämättä sulle mieluinen, vaikka miten otat selvää. Eri
Sitten voi siirtyä eteenpäin eikä tarvi ruikuttaa enää täälläkään.
Sivusta
Tännehän ne yleensä kyllä jää ruikuttamaan, sepä se.
Se on merkki luonneviasta !
Varmasti, mutta tapahtuu silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kaivattuni, pelastaisin kaivattuni.
Sopii. Millaista pelastusoperaatiota ollaan vailla?
Henkisen turvan operaatiota
Vierailija kirjoitti:
Osaatko varmaan katsoa telkku.com jos osaat tähän ketjuunkin kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Viideltä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn etonneelle aamupalan jälkeen, oisin tarjonnut siullekin. Näemmä ollut kärhämöintiä, en osallistunut siihen. Kivaa iltapäivää.
Kivaa iltapäivää Sinullekin. Olet valontuoja täällä aina. Käväisin itsekin tauon jälkeen, ei olis kannattanut lukea syytöksiä yms. Siispä ylös, ulos ja nauttimaan kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kaivattuni, pelastaisin kaivattuni.
Sopii. Millaista pelastusoperaatiota ollaan vailla?
Henkisen turvan operaatiota
Miten siinä voisi auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei nyymejä terkkuja eksille
eikä osallisuutta jankkauksiin.
Jos olet serkun lapsen puolisisko-
tyyppinen, minulle ventovieras
etäinen sukulainen - ethän odota/
oleta minulta kiinnostusta. Kiitos.
Jos emme ole koskaan tavanneet
IRL-emme tule tapaamaan tai
tutustumaan jatkossakaan.
Kiinnostuksesi ja mahdollinen
rahan/lahjojen odottaminen eli
opportunistinen hyödyntavoittelusi
kustannuksellani
on täysin yksipuolista.
En ole höynäytettävissä.
En lähde mukaan, valitettavasti.
Ymmärräthän tämän ja vieläpä
täysin suuttumatta. E
Miksi häiriköit kaipausketjussa päivittäin?
Mitä se on kun kaksi ihmistä muuttaa rutiininsa samaa aikaan, ja törmäävät jopa toisen hoitoreissussa sairaalassa?
Jäi jotenkin pala kurkkuun siitä aiemmasta keskustelusta. Jotenkin on epävarma olo kaikesta. Ehkä mä en osaa sanottaa niitä asioita oikein ja ne tulee ulos syytöksinä, ei ollut tarkoitus. Oon vaan niin turhautunut tähän tilanteeseen, kun haluaisin alkaa elää meidän loppuelämää yhdessä ja pelkään, ettei lähennytäkään, vaikka oon ihan tosissani yrittänyt ja uskon kyllä, et sinäkin oot. Koko ajan tulee vain enemmän paineita, itse hölmönä vielä lisäsin paineita puhumalla siitä syksystä. Kuin kaipaamalleni kirjoitin.
Illalla katsomaan peliä. Ehdota paikkaa? Pks.
Se on merkki luonneviasta !