Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24150)
Vierailija kirjoitti:
Olit varattu. En toivu.
Lmao nää on niin hauskoja
Nainen, saat tanssia mulle jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks tuhlaatte tunteitanne ilkeisiin ihmisiin. Jos ette itse ole ilkeitä, selvittäkää ensin toisen luonteenlaatu, ennen kuin alatte rakentaa pilvilinnaa! Missä kriittisyys, ihmiset???
Ei kaivattu ollut ilkeä aluksi. Ilkeydessä on usein taustalla oma paha olo, vallanhalu tai katkeruus. Väsyneinä tai puolustautuessaan useimmat ihmiset alkavat ilkeiksi. Se on ihan tavallista heikkoutta. Suunnitellut ilkeydet ovat sit vähän eri asia, menevät usein persoonallisuushäiriöiden piikkiin.
En minä ainakaan halua niin heikkoa ihmistä joka alkaa ilkeillä jos kaikki ei mene oman mielen mukaan.
Sen takia onkin hyvä antaa ajan kulua ja välttää hätiköintiä. Odotellessa etenkin miehistä paljastuu "uusia" puolia, kun eivät heti saa haluamaansa. Sitten nainen voi onnitella itseään ja jatkaa matkaansa menettämättä mitään.
Se on juuri näin. Jos sieltä paljastuukin ilkeilevä kuumakalle heti jos kaikki ei mene putkeen, niin naisen on hyvä nostaa kytkintä.
Tanssittaispa yhdessä hitaita. Voisin laittaa pään vasten sun olkapäätä ja unohtua siihen. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on järkyttävää, ettei kelpaa kenellekään romanttis-eroottisesti.
Oikeastaan se on aika vapauttavaa. :) - väliinputoaja
Toihan olis ihana tilanne. Sais olla täysin rauhassa ja keskittyä kaikkeen oikeasti kiinnostavaan elämässä. Sivusta
Mä ainakin haluaisin romanttista rakkautta. Kun sitä vaille on jäänyt jo vuosia, niin tuntuu tosi pahalta. Sivu
Absurdia lukea lähes täydellisten naisten vuodatusta.Syy on aina miehessä.Hyvin saatte käännettyä asiat oman agendan mukaiseksi.👍
Vierailija kirjoitti:
Absurdia lukea lähes täydellisten naisten vuodatusta.Syy on aina miehessä.Hyvin saatte käännettyä asiat oman agendan mukaiseksi.👍
Ja täällä kaipailevat sitä täydellistä miestä parikseen?????????????????????????. -miksiköhän
Oon mä aika törkeä ennen kuin edes tajuan 🤦😂
muistutus itselle läpivalaise asiasi kunnolla ennen lähettämistä
Istun junassa ja taustalla soi Waiting in Vain.
Vierailija kirjoitti:
Itämaisiako tanssisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itämaisiako tanssisin?
Napatanssi? Sivust
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä erikoisin parisuhde, mitä mulla on koskaan ollut. Ei asuta yhdessä, ei harrasteta seksiä, ei oikeastaan nähdäkään jos ei satunnaisia ryhmässä tapaamisia lasketa. Kommunikoidaan vain anonyymisti netin keskustelupalstalla niin, ettei koskaan voi tietää mikä on toiselta ja mikä joltain ulkopuoliselta. Mutta silti ollaan tavattoman syvällä tässä ja rakastuneita. Tämän on pakko olla jotain aivan poikkeavan merkittävää!
Tää oli hauska ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itämaisiako tanssisin?
Napatanssi? Sivust
Mä aloin miettii omaa kaivattuani tanssimassa napatanssia. 😃😘
Vierailija kirjoitti:
Se on järkyttävää, ettei kelpaa kenellekään romanttis-eroottisesti.
Kelpaisit, mutta minä en kelpaa sulle.
Mua vähän pelottaa... Minä.
Mulla on kauhee hellyydenpuute. Voi, kun kaivattu ois täällä, niin voitais pussailla ja tehdä kaikkea muutakin. Rakkautta ja sen näyttämistä, sitä kaipaan. 🧡
💖🐥