Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (23515)
Vierailija kirjoitti:
Mun tunteet on muuttuneet. En enää ajattele sinua romanttisessa mielessä, vaan erittäin rakkaana ystävänä. 💚
Hän on nyt joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Jenny, me nähää kohta
Kuka alkoi spämmiä näitä Jenny-viestejä? Vähän ihastuin häneen, mutta en ole yhdenkään näiden takana
Luuletko, että kaivattusi kykenee omimaan tuollaisen viestin tietämättä kuka olet? Aiheutat vaan hämmennystä. Olisit kerrankin suorempi
Kaipaan itseeni ennen kaikkee paskaa....kaipaan sitä 5v tyttöä mikä olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita joku kiva lähellä oleva paikka.
Et sitä ketjua sit perustanutkaan?
Hän on eri. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että kaivattusi kykenee omimaan tuollaisen viestin tietämättä kuka olet? Aiheutat vaan hämmennystä. Olisit kerrankin suorempi
Eiköhän jokainen tiedä oman tilanteensa irl, jos kuvittelee tietävänsä että oma kaivattu täällä kirjoittelee. Pidä mielessä aina kaipausketjun sääntö no 1. Älä omi negaa.
Tykkään susta ihan kamalasti. En haluaisi katkaista keskustelua, mutta on kai pakko jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen tiedä oman tilanteensa irl, jos kuvittelee tietävänsä että oma kaivattu täällä kirjoittelee. Pidä mielessä aina kaipausketjun sääntö no 1. Älä omi negaa.
Ei ystävyys ole negaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki tiedä. Joidenkin kaivatut jättää ne tosi sakeaan sumuun. Ei auta vaikka viesti olisi torjuva, jos syyt jäävät pimentoon. Siinä toinen jää väistämättä toisen sydämeen kuitenkin kun ei tiedä.
Olisin kaivannut rehellisen selkeän viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ystävyys ole negaa
Friend zonetus on ihastuneelle/rakastuneelle todellakin negaa.
Vapaapäivän paskin puoli on se ettei nähdä
Mua on vaan rikottu ja revitty. Em
Vierailija kirjoitti:
Mua on vaan rikottu ja revitty. Em
Valitettava tosiasia on, että uhri hakeutuu toistuvasti tilanteisiin, joissa hänestä tulee uhri
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa soitella, kun mä en kestä enää tätä.
Soittele vaan rohkeasti vastaan kyllä jos tulee mulle
Mun silmät kertonu jo että mä tykkään susta.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmät kertonu jo että mä tykkään susta.
Juu, ne kostuu aina kohdatessa
Kenelle?