Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (23577)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua sitä numerojuttuakaan, todennäköisyys lienee aika pieni. No mutta, maailma on outo paikka.
Maailma ehtii olla oudompi paikka nopeammin kuin tuo kaipaamasi ihminen edes ehtisi pysyä kärryillä numeroista.
Tekis mieli lähettää kuvakaappaus. Mun elämä on tällästä, huomaan jatkuvasti kaikkea pientä oleellista ja epäoleellista.😀
Lupaan sulle, että tämä ketju ja yleisesti elämä on niin pullollaan tätä niin kutsuttua vetovoiman lakia ja synkronisaatiota, että ei kannata tarttua liian hanakasti mihinkään.
Ihmistä pitää hoitaa niin kuin kasvia, huomioida valo, oikea ravinto, lepo, lämpötila jne.
Yksityiskohtiin liiallinen takertuminen ja sellainen etsivämäinen punalankojen yhdistely on haitaksi mielelle ja ihmissuhteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua sitä numerojuttuakaan, todennäköisyys lienee aika pieni. No mutta, maailma on outo paikka.
Maailma ehtii olla oudompi paikka nopeammin kuin tuo kaipaamasi ihminen edes ehtisi pysyä kärryillä numeroista.
Tekis mieli lähettää kuvakaappaus. Mun elämä on tällästä, huomaan jatkuvasti kaikkea pientä oleellista ja epäoleellista.😀
Lupaan sulle, että tämä ketju ja yleisesti elämä on niin pullollaan tätä niin kutsuttua vetovoiman lakia ja synkronisaatiota, että ei kannata tarttua liian hanakasti mihinkään.
Jos kaivattu tulee mun eteen niin saatan kyllä tarttua hanakasti..😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Yksityiskohtiin liiallinen takertuminen ja sellainen etsivämäinen punalankojen yhdistely on haitaksi mielelle ja ihmissuhteille.
En tee sellaista, huomaan vaan asioita, en mitenkään tarkotuksella jumiudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on täyspaska ylläpito! Ei moderointia lainkaan.
Tämä ei minulta👋
Ei minultakaan. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään väärää kun se pysyy harmittomana, mutta se voi riistäytyä käsistä myös ja aiheuttaa kärsimystä ja ongelmia, mistä on hyvä olla tietoinen ennakkoon :) t. siihen linkoon joutunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään väärää kun se pysyy harmittomana, mutta se voi riistäytyä käsistä myös ja aiheuttaa kärsimystä ja ongelmia, mistä on hyvä olla tietoinen ennakkoon :) t. siihen linkoon joutunut
Tunnistan vaaran.😀
Yritän ratkaista ongelmia sisältäpäin kaaosta. Väistämättä asiat sotkeutuvat toisiinsa yllättävillä tavoilla ennen kuin päästään järjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Munaton muppetti 🐸
😤
Voitaispa makoilla yhdessä sylikkäin! 🧡
Tony. Meidän välillä on jotain mistä ei koskaan voida ottaa selvää. Pelkään että jotain menee elämässä hukkaan sen vuoksi. Epäreilua. Oon hulluna suhun.
Vierailija kirjoitti:
Tony. Meidän välillä on jotain mistä ei koskaan voida ottaa selvää. Pelkään että jotain menee elämässä hukkaan sen vuoksi. Epäreilua. Oon hulluna suhun.
Miksi ette voi? Eihän ne puolisot ole kuin hidaste 😇
Mä kehräisin sun sylissä tyytyväisenä. 🧡
tiedät että rakastan sua L.
Yritä olla vähemmän impulsiivinen ja miettiä asioita pidemmälle.
Tiiäks oon luonteeltani kaikkea muuta kuin impulsiivinen. Oon ihan päinvastainen, ehkä mieluummin jopa liiankin harkitseva.
Mun elämä on vähän omituista nykyään muutenkin, en oikein tunnu kuuluvan tänne missä nyt asun, mut kai tää oli tässä kohtaa ihan hyvä.