Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (23653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut symboliset juttuni voivat lentää katsojalta tai lukijalta yli ymmärryksen ja toisinaan myös en itsekään tule ajatelleeksi niiden kaikkia tulkintamahdollisuuksia tai taustoja, ja siksi joku voi käsittää ne väärin. Muistutan kuitenkin, että tämä on yksi surkeimmista tavoista kommunikoida ja väärintulkinta on enemmän sääntö kuin poikkeus. Tästä pitää itseänikin jatkuvasti muistutella.
Ei lennä. Viestit on mennyt perille.
Varmasti lentää myös ohi, koska niissä on myös sellaisia tulkintamahdollisuuksia, joita hänen tai teidän olisi hyvin vaikea tietää. :) Ehkä typerää, mutta saatan kommunikoida täällä myös eetterin kanssa.
En jaksa vastata, etenkään nyt kun sulla on tuo hullun emoji meneillään. I know what it means.
Taisit luovuttaa tai löysit jonkun toisen tms. Ymmärrän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kyllä pitkästä aikaa mustasukkainen. 🥶
Kenestä ja miksi?
Ihastuksesta, kun toinen työkaveri flirttaili.
Vierailija kirjoitti:
Voiko alkoholi lamata harkintakykyä
Ei tietenkään, juo kulta, juo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan Terhikki.. hän on niiiiiin nuori 😬
(nyt melkein nolottaa)
Taas näitä lääkäreihin ja terapeutteihin ihastuneita. Ei ne tunne samoin. Valitettavasti.
Mä olin tänään terpassa ja se oli valaisevaa. Jotenkin koko epämääräinen pahan olon möykky selkeni ja sain varmuuden tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin epävarma kaikesta kaivattuun liittyvästä. 💔
Ei ole syytä olla.
Ei tuo poista mun epävarmuuksia.
Miten voin auttaa asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä muuta viserrä, pöllö.
Pöllöt eivät ole sitä miltä ne näyttävät 🦉🦉
Juu ei
Taidan turruttaa ikäväni punaviiniin.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla alkaa usko vähitellen loppua? Ei susta kuulu varmaan koskaan
Näin.oli erään tutun kanssa aikoinaan. Sitten kuulin menneen oman käden lautta. Vaikea masennus jonka vuoksi sulki kaikki ulos läheltään. Tilanteita on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
touché
Taasko täällä miekkaillaan?
Olen tehnyt virheitä. Olen katunut joitain valintoja. Vaikka jossain materiaalissa olisi miten osuvia juttuja, niin jos kokonaiskuvassa jokin häiritsee tai tökkii niin se on ongelmallinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla alkaa usko vähitellen loppua? Ei susta kuulu varmaan koskaan
Kiitos samoin, jos tiedät jonkin viestiyhteyksostäni, niin käytä sitä. Vaikka sinua aattelenkin, en ole selvänäkijä tai kaukonäkijä. Viestintä on avain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on ihan hemmetin komea. Komein ja samalla söpöin mies, jonka oon nähnyt. 😍
Kaikkien kaivattujen yhteinen piirre: komeus/kauneus vailla vertaa. Katsojan silmässähän kun se on.
Ei minun silmissä aiemmat poikaystävät ole olleet komeita. Ihan kivannäköisiä mun mielestä joo, mutta kyllä kaivattu on ihan omaa luokkaansa. 😍
Siksiköhän sit kaipaat, eikä se oo poikaystävä kuten ne vähemmän komeat oli? Vai onko tulossa poikaystäväksi?
Vain ajan kysymys! 😊 Mutta en mä häntä kaipaa, kun hän on niin komea. Kaipaan koska meillä on uskomaton yhteys. 🧡
Niin tuntuu olevan...😂
Vierailija kirjoitti:
Taidan turruttaa ikäväni punaviiniin.
Tee vatsalihasliikkeitä armottomasti.
Otsikko on ehkä ... En muista enempää otsikoita
Pääsin irti tästä. En oo kirjoittanut sen jälkeen tänne enkä aio kirjoittaakaan. On vähän parempi olo ilman negadraamaa. Lopettelen ketjun lukemisenkin nyt. Kerron tän että tiedät jos kukaan yrittää mitään. Oot lähempänä kuin mun peitto, koska oot sydämessä. Sattuu, mutta tuttu kipu.
Heippa 🥰🥲🥺🥹
Vierailija kirjoitti:
Mistä te kaivattunne opiskelijanumerotkin kaivatte?
Tietäispä edes kaivatun puhelinnumeron. Vaikka en kyllä uskaltais laittaa viestiä, soittamisesta puhumattakaan.
Opiskelijanumerot ei ole julkista tietoa, mutta eräs toinen yksilöllinen numerosarja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
touché
Taasko täällä miekkaillaan?
Osuma tai sattuva kommentti ei välttämättä liity urheiluun, millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on ehkä ... En muista enempää otsikoita
Pääsin irti tästä. En oo kirjoittanut sen jälkeen tänne enkä aio kirjoittaakaan. On vähän parempi olo ilman negadraamaa. Lopettelen ketjun lukemisenkin nyt. Kerron tän että tiedät jos kukaan yrittää mitään. Oot lähempänä kuin mun peitto, koska oot sydämessä. Sattuu, mutta tuttu kipu.
Heippa 🥰🥲🥺🥹
Heh. Huomenna taas ja hurlumhei.
Oon sonni.