Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (23653)
Oot muuten aika omituinen, kun sohit asialla, jonka tiedät sattuvan ja josta en ole sinulle puhunut. Varmaan jotain "menetin ja menetän" -settiäsi. Melkein tekee mieli toivoa, että kokisit jotain samanlaista. Sohimaan en siltikään alkaisi.
Miksette voi käydä siellä useemmin kun vaan kerran viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä sinua pdrna.
Mitä se edes tarkoittaa?
Arvaa.
PDR (Paintless Dent Repair) eli maalaamaton lommon oikais
Ai no tää selittää. Joo, uskon että aika paljon pakkelia käytät.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö oikeesti tajuu? 🤦
Vesa ei tajuu.
Video ei näy mutta klikkaamalla pääsee kuuntelemaan jos uskaltaa avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on ihan hemmetin komea. Komein ja samalla söpöin mies, jonka oon nähnyt. 😍
Kaikkien kaivattujen yhteinen piirre: komeus/kauneus vailla vertaa. Katsojan silmässähän kun se on.
Ei minun silmissä aiemmat poikaystävät ole olleet komeita. Ihan kivannäköisiä mun mielestä joo, mutta kyllä kaivattu on ihan omaa luokkaansa. 😍
Vierailija kirjoitti:
Ettekö oikeesti tajuu? 🤦
🤷
Äläpä muuta viserrä, pöllö.
Rakas, olen lyhyt ja persjalkaisia, joita täällä aiemmin mollattiin. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on ihan hemmetin komea. Komein ja samalla söpöin mies, jonka oon nähnyt. 😍
Kaikkien kaivattujen yhteinen piirre: komeus/kauneus vailla vertaa. Katsojan silmässähän kun se on.
Ei minun silmissä aiemmat poikaystävät ole olleet komeita. Ihan kivannäköisiä mun mielestä joo, mutta kyllä kaivattu on ihan omaa luokkaansa. 😍
Siksiköhän sit kaipaat, eikä se oo poikaystävä kuten ne vähemmän komeat oli? Vai onko tulossa poikaystäväksi?
Tuntui tänään kasin aikaan vahvasti, että pitäis mennä tuohon lähelle kävelylle, että olisit siellä. No en mennyt. Tuskin oikeasti olisit ollut.
Voiko alkoholi lamata harkintakykyä
Vierailija kirjoitti:
Oot muuten aika omituinen, kun sohit asialla, jonka tiedät sattuvan ja josta en ole sinulle puhunut. Varmaan jotain "menetin ja menetän" -settiäsi. Melkein tekee mieli toivoa, että kokisit jotain samanlaista. Sohimaan en siltikään alkaisi.
Kuulostat siltä, että olet ominut täältä täysin sokeasti viestejä. Mistä tiedät, että se on kaivattusi?
Kävin tarkistaa oman opiskelijanumeron koska eräs sun numerosarja näytti tutulta. Sun numerosta neljä ekaa nollat pois jätettynä on tismalleen samat tismalleen samassa järjestyksessä kun mun opiskelijanumeron neljä vikaa. Tää alkaa olla jo vähän pelottavaa.😅😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se Valviran hakutulos näytti? Miellyttikö?
Ei näkynyt neuvojen antajan nimeä, syntymäaikaa tai rekisteröintinumeroa. En luota tuntemattomien ohjeisiin.
Olet viisas.
Ehkä ap on hindu