Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan mun mielikuvitustätiä. 😍
Mitä tämä tarkoittaa käytännössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisin kirjoittaa päiväkirjaa, mutten voi kun en halua että kukaan koskaan löytää sitä.
Minä haluaisin olla erään päiväkirja. Kuunnella mitä ikinä on murheita.
Mulla olisi niitä useamman kirjan verran.
Ei ole kapasiteetti vielä loppunut, vaikka välillä täytyykin latailla.
me infiltrating the elite scene...
Vierailija kirjoitti:
Outoja unia.
Samoin. Näin hänestä unta ja se on todella harvinaista.
Haluan leikata kaipuun pois ja kyetä nauttimaan kevään tuoksusta, valosta, kieloista, viileästä vedestä. Kaipuuni ei koskaan saa täyttymystään, joten en kaipaa kaipuutakaan.
Nyt sitä materiaa onkin sitten pistetty palaen siellä sun täällä. Olipas siinä ennustus. Sopivasti vielä oikein tuulee. Ja sitten huomasin että kannattaa ehkä siistiä sitä luonnon kasvustoa ettei ole niissä sähköpiuhoissa kiinni tai puiden oksat vahingoittamassa ihmisiä. Tänään räsähti aika voimalla yhdestä puusta isohko oksa asfaltille, onneksi ei ollut kulkijoita alla. Turvallisuus ennen kaikkea ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsin vastauksesi piruiluksi.Se on syy.
Mä taas tulkitsin miehen katseet ym eleet väärin kiinnostuneisuudeksi. Typerä minä. En tulkitse enää. Luotan ainoastaan suoraan sanottuun tykästymiseen.
Tässä on voinut käydä vähän klassisesti kyllä. Kiinnostus voi tarkoittaa eri ihmisille eri asioita.
Esim. voisin olla kiinnostunut siinä mielessä että olen utelias että.. mitenhän tämän ja tämän laita on.
Sitten joku voi ajatella sen tarkoittavan jotain jo muodostunutta kiintymystä tai sen sellaista. :0
Ratkaisu on miettiä kumpi sopii vallitsevaan tilanteeseen. Voiko joku olla utelias siitä vähästä mille altistuu olosuhteissa, esimerkiksi ja samalta pohjalta sitten että haluaisitko jonkun omaavan tilanteeseen nähden kohtuuttoman kärjistyneitä tunnelmia vain siksi että noin ajatuksena olisi kiva olla niitä vastaanottamassa? =P
Jos tuollaista haluaa ratkaista niin selkeä vaihtoehto on antaa sille uteliaisuudelle mahdollisuuden kasvaa, tarjoamalla muutakin kuin sen vallitsevan väylän.
Vierailija kirjoitti:
A kaipaa A:ta, mut sulla taitaa olla joku muu mielessä,
No ei, pari päivää sitten totesin täällä, et jos et sinä niin ei ketään.
-A
Vierailija kirjoitti:
me infiltrating the elite scene...
Epäilen vahvasti. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisin kirjoittaa päiväkirjaa, mutten voi kun en halua että kukaan koskaan löytää sitä.
Niitä en kerro, en kirjoita, en muistele.
Lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin sellainen piti tulla mainitsemaan kaipaus ketjuun. Onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin sellainen piti tulla mainitsemaan kaipaus ketjuun. Onneksi olkoon!
Oli terkut ketjun pedarille. Hänkin on ketjussa. Ja ihan varma tieto irl.
Kuka pystyy elämään vihassa, kaunassa, katkeruudessa ja kaikessa negatiivisuudessa. Oksennan jo ajatuksesta.
Kun hoitaa asiat ja itsensä niin ei tarvitse elää em. elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A kaipaa A:ta, mut sulla taitaa olla joku muu mielessä,
No ei, pari päivää sitten totesin täällä, et jos et sinä niin ei ketään.
-A
No huh, en nähnyt sitä.
Eli vapautuu siitä kaikesta. Muistoja voi jäädä ja kyllä, kokemukset muokkaavat ihmistä ja se on täysin ok. Tulee vakavuutta kun oikein kärsii.
Minäkin aina haluan randoilta samaa linjaa, ffs. :o