Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22094)
Vierailija kirjoitti:
Jannika, pannanko?
Se on PANNACOTTA. Ei kiitos tähän aikaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee todella vaivaantunut olo, jos mies elvistelee omaisuudellaan. Alan tuntea itseni halvaksi.
Persoona, äly ja huumori tehoaa.
Toki, mutta pitää löytyä maksukykyä. Elvistely nyt on täysin toinen asia. Ei myöskään tarkoita, ettei naisen tulisi tulla toimeen itsenäisesti. Miten näette asiat toisensa poissulkevina?
Saa toki esim. treffeillä tarjota, jos välttämättä haluaa. Mutta elvistelystä tulee mielikuva, että kaikki mitataan rahassa. Lisäksi tulee sellainen olo, että tuo ei ole kiinnostunut minusta vaan omasta statuksestaan. Halpa olo tulee siitä, jos kenties pidetään onnenonkijana.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on omiakin saavutuksia :D
Mulla ei ole mitään ihmeempiä saavutuksia, mutta miehet on aina tosi uteliaita kaikesta minuun liittyen. Ei tosin mitään työ- ja koulutusasioita, vaan kaikkea muuta. En ole kokenut ollenkaan sellaista mistä jotkut puhuu, että miehet ei kysele heiltä tai miehet ei kysele edes treffeillä naiselta mitään tms.
Vierailija kirjoitti:
#worried-nn
..?
Mitä tarkoittaa kevyet ajatukset ja niiden pitäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinuaja haluaisin sinut elämääni, vaikka kaipaamiseksi on tähän asti jäänyt (yrityksistä huolimatta).
Kaipaan myös joka hetki. Ehkä asiat järjestyvät, kun läheltä piti yrityksiäkin on ollut ja nyt likempänäkin, vaikka yhä tavoittamatta.
Millaisia läheltä piti -tilanteita?
Treffeillä saa ja pitää tarjota. Muutenkin saa tarjota. Mies saa maksaa enemmän. Miksei mielummin olisi yksin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tapahtua että saisin elämässäni yhden kerran suudella sinua?
Se ei ole mahdollista. Jos otat yhteyttä, suutelu järjestyy, mutta siitä seuraa useampia suudelmia.
Miksi ihminen haluaa vaalia kevyitä ajatuksia kuin se olisi jokin tärkeäkin mindset?
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Mun on pakko lopettaa tämä, koska tämän kirjoittelun jatkaminen ei tee mitään hyvää todellisille tavoitteilleni.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko lopettaa tämä, koska tämän kirjoittelun jatkaminen ei tee mitään hyvää todellisille tavoitteilleni.
Kukaan ei tiedä keneltä tämä viesti on, mutta tietysti on tärkeää se täällä itsellesi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on omiakin saavutuksia :D
Mulla ei ole mitään ihmeempiä saavutuksia, mutta miehet on aina tosi uteliaita kaikesta minuun liittyen. Ei tosin mitään työ- ja koulutusasioita, vaan kaikkea muuta. En ole kokenut ollenkaan sellaista mistä jotkut puhuu, että miehet ei kysele heiltä tai miehet ei kysele edes treffeillä naiselta mitään tms.
Ei E.
Kevyitä ajatuksia juuri tulee vaalia. Raskaat saa jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkähän ne todelliset tavoitteet ovat?
Vierailija kirjoitti:
Jannika, pannanko?
Panetellaan.
Jos ehkä sanoin jotain liikaa täällä, voin myös pyytää anteeksi täällä. Siihen tämä viittasi.