Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Entä sitten? Aloitteelliset naiset loistavat poissaolollaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Ei ne naisten temput mun mielestä varsinaisesti noloja ole, mutta en kehottaisi ketään naista lähtemään sellaiseen.
Luulen, että kenen tahansa ketjulaisen vaikutuksentekotemput on noloja 😄
En osaa muiden kirjoittajien puolesta sanoa. Itse en ole tehnyt vaikutuksentekotemppuja, mutta sen mitä miehet on niitä tehneet, niin eivät ole olleet noloja. Huvittavia joskus kyllä, varsinkin jos on kovin läpinäkyvää.
Oon huomannut, että miehet alkavat aina kehua saavutuksillaan ja rahoillaan :D Ei toki varmaan kaikki, mutta minun kohtaamani miehet.
Mun luo tuli kerran tekemään työtä työnjohtaja ja alaisensa ja tuo johtaja vihjaili autoillaan ja vaikka millä omaisuudellaan ja saavutuksillaan. Oli niin puhelias ja hauska. En käytä sormusta. Mieheni tuli kotiin niin sille vain töksäytteli vastauksia ja vitsikkyys tiessään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tapahtua että saisin elämässäni yhden kerran suudella sinua?
Jos olet täysin toivoton mies niin voisit kokeilla esim. maksaa siitä useamman tuhannen. Moni nainen saattaisi suostua yhteen pusuun vaikka kymppitonnista.
Vierailija kirjoitti:
Sun on varmaan hyvä pyrkiä rakentamaan yhteyttä häneen.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on aina ollut tärkeää tulla pääasiassa toimeen itsenäisesti. Saa toki esim. treffeillä tarjota, jos välttämättä haluaa. Periaatteessa kummatkin maksaa omansa.
Ja se vaatii asennetta, ahkeraa työtä ja aktiivisuutta. Mikään ei tule ilmaiseksi sohvalla makoillen.
Vierailija kirjoitti:
Kun annat jollekin luottamuksesi, annat samalla hänelle vallan tuhota sinut.
En anna luottamusta helpolla, koska tiedän sen arvon. Siksi ihmettelenkin, miten tuli annettua kaivatulle pääsyn sinne, minne harva pääsee.📽
Vierailija kirjoitti:
Olen toivoton nainen. :)
Mä en. Enkä ole naisiin päin
Mulle tulee todella vaivaantunut olo, jos mies elvistelee omaisuudellaan. Alan tuntea itseni halvaksi.
Persoona, äly ja huumori tehoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee todella vaivaantunut olo, jos mies elvistelee omaisuudellaan. Alan tuntea itseni halvaksi.
Entä jos valittaa köyhyyttään että kaik män?
Mun mielestä se on söpöä jos mies elvistelee omaisuudellaan. Ihastun persoonaan, älyyn, komeuteen. Elvistely kertoo että mies näkee minun naisena, josta on kilpailua. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos valittaa köyhyyttään että kaik män?
Köyhyys ei ole häpeä. Mutta jos vaikuttaa siltä, että on asiansa sotkevaa tyyppiä, niin sitten kyllä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin mies pelästyy jos kiva ja nätti nainen antaa pusun
Vierailija kirjoitti:
Ei multa sentään tämä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna töihin
Ohisjankutusta taas ketju täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli joku muu. nn
Pillut imukuppeina 🥰
Saisinpa helliä ja hoitaa nupukkaasi.
Itselleni on aina ollut tärkeää tulla pääasiassa toimeen itsenäisesti. Saa toki esim. treffeillä tarjota, jos välttämättä haluaa. Periaatteessa kummatkin maksaa omansa.