Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22156)
Onneksi on omiakin saavutuksia :D
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan alkaa kattelee psykoosilääkkeitä.
Katsele mieluummin palstojen ulkopuolista elämää. Itellä vähentynyt tarve lääkintään sen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun annat jollekin luottamuksesi, annat samalla hänelle vallan tuhota sinut.
En anna luottamusta helpolla, koska tiedän sen arvon. Siksi ihmettelenkin, miten tuli annettua kaivatulle pääsyn sinne, minne harva pääsee.📽
Mikään kaivattu ei päässyt minnekään. Sivustnn
Vierailija kirjoitti:
💖🐥
🥹😘💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna luottamusta helpolla, koska tiedän sen arvon. Siksi ihmettelenkin, miten tuli annettua kaivatulle pääsyn sinne, minne harva pääsee.📽
tietäisitpä ;)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on söpöä jos mies elvistelee omaisuudellaan. Ihastun persoonaan, älyyn, komeuteen. Elvistely kertoo että mies näkee minun naisena, josta on kilpailua. ;)
Jep, tarjouskilpaa nimittäin. :P
Going once..
Vierailija kirjoitti:
Suomen peli vai kaivattu?
Molemmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen peli vai kaivattu?
Molemmat
Se olisi paras kombo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietäisitpä ;)
Some party. 🎉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on söpöä jos mies elvistelee omaisuudellaan. Ihastun persoonaan, älyyn, komeuteen. Elvistely kertoo että mies näkee minun naisena, josta on kilpailua. ;)
Jep, tarjouskilpaa nimittäin. :P
Going once..
Sinä ilmeisesti kilpailet siinä kenen kanssa voit olla vahvin ja itsenäisin. Anna sen miehen kantaa sinua vähän, ihmiset on toisiaan varten.
No niin sinä rakas, kaivattu, otus ja muu elämän häiriötekijä. Pysyisitkö muutaman tunnin pois mun päästä, että saisin joskus jotain tehtyä?📚
Paras saavutus on pitää päänsä kiinni ja hymyillä paljon.
Mooom
I hakked the uni verse
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. ):
Pyydetään suoraan.
En nimeä nimiä, mutta mulla on addiktio.
Vierailija kirjoitti:
Gurl, if you don't accept me when I am broken, you ain't gonna get me with my fortune and glory. 🏼😎👍🏼
Buddy, broke and broken are two different issues.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee todella vaivaantunut olo, jos mies elvistelee omaisuudellaan. Alan tuntea itseni halvaksi.
Persoona, äly ja huumori tehoaa.
Toki, mutta pitää löytyä maksukykyä. Elvistely nyt on täysin toinen asia. Ei myöskään tarkoita, ettei naisen tulisi tulla toimeen itsenäisesti. Miten näette asiat toisensa poissulkevina?
Minullekin yksi mies voivotteli, että johtajan työ se on niin rankkaa. :D