Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22352)
Päivää Loisteeni
Varvistan oksistoosi
Halaamme salaa
Sirppisi sinertävyys
Muovaa merien vedet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen tai kaivatun vuoksi ei ole koskaan syytä vaipua itsetuhoon tai pohjattomaan synkkyyteen. Jos niin käy, on nostanut toisen ihmisen sellaiselle paikalle, jonne hän ei kuulu. Silloin pitää tehdä korjausliike.
Ite päätät miten korvaat aiheuttamasi tuskan.
Kyllä jokainen vastaa ihan itse omista tunteistaan ja teoistaan. Sitä ei voi mitenkään ulkoistaa toiselle. Jos tietää itse toimineensa reilusti ja rehellisesti, voi olla aivan huoleti. Toinen huolehtikoon omasta osuudestaan. Terveet rajat kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tätä ei saisi sanoa, naiset ja miehet lähestyvät näitä asioita keskimäärin eri tavalla. Sanotaan, että mies tietää tyyliin sekunneissa/minuuteissa, haluaako naisen kanssa parisuhteen, pelkän fyysisen suhteen vai ei kumpaakaan näistä. Eikä se varmaan kauheastu muutu, vaikka nainen seisoisi päällään. Naiset taas prosessoivat pidempään ja tarkkailevat miehen toimintaa, mikä onkin järkevää, koska naisella voi olla edessä iso elämänmuutos, siis raskaus ja synnytys jne. Miehet kyllä tietävät, mitä ovat tekemässä, paremmin kuin naiset luulevat. Sori tästä.
Siis tietenkin se on noin, että miehet kyllä tietää. Eihän tuossa mitään soriteltavaa ole.
Typerä nainen joka alkaa miehen vuoksi mutkalle menemään ja jotain temppuja tekemään, että tekisi "vaikutuksen" ja saisi miehen rakastumaan itseensä.
Niinpä. Silti moni meistä naisista hakkaa päätään seinään. Ja moni vielä luulee voivansa muuttaa miehen ihmisenä. Mies muuttuu tasan silloin, jos hän itse haluaa muuttua. Ei ainakaan siksi että nainen nalkuttaa.
En ole yhdenkään miehen takia hakannut päätäni seinään. Puhumattakaan siitä, että pyrkisin väkisin tekemään vaikutuksen johonkin mieheen joka ei ole kiinnostunut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Aamun teemaan kärjistäen: kaipaatko kaivattua vai huomiota, jota häneltä saat?
En kaipaa ketään huomion takia. Haluaisin vain päästä hänen lähelleen ja olla siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tätä ei saisi sanoa, naiset ja miehet lähestyvät näitä asioita keskimäärin eri tavalla. Sanotaan, että mies tietää tyyliin sekunneissa/minuuteissa, haluaako naisen kanssa parisuhteen, pelkän fyysisen suhteen vai ei kumpaakaan näistä. Eikä se varmaan kauheastu muutu, vaikka nainen seisoisi päällään. Naiset taas prosessoivat pidempään ja tarkkailevat miehen toimintaa, mikä onkin järkevää, koska naisella voi olla edessä iso elämänmuutos, siis raskaus ja synnytys jne. Miehet kyllä tietävät, mitä ovat tekemässä, paremmin kuin naiset luulevat. Sori tästä.
Siis tietenkin se on noin, että miehet kyllä tietää. Eihän tuossa mitään soriteltavaa ole.
Typerä nainen joka alkaa miehen vuoksi mutkalle menemään ja jotain temppuja tekemään, että tekisi "vaikutuksen" ja saisi miehen rakastumaan itseensä.
Niinpä. Silti moni meistä naisista hakkaa päätään seinään. Ja moni vielä luulee voivansa muuttaa miehen ihmisenä. Mies muuttuu tasan silloin, jos hän itse haluaa muuttua. Ei ainakaan siksi että nainen nalkuttaa.
En ole yhdenkään miehen takia hakannut päätäni seinään. Puhumattakaan siitä, että pyrkisin väkisin tekemään vaikutuksen johonkin mieheen joka ei ole kiinnostunut minusta.
Ihmiset pakkautuu usein samojen ominaisuuksien perusteella eri porukoihin, joten siinä missä toisen porukoissa on normaalia tuollainen, niin samalla on vaikka minä, jolla ei ole yhtään tuollaista naista kaveripiirissä tai sukulaisissa. Tunnistan silti tuon ilmiön, että jotkut lähinnä nuorista naisista lankeaa tuollaiseen, jos on vielä nuoruuden tyhmyyttä ja draamanhakuisuutta. Aikuiselta naiselta tuo olisi jo todellista typeryyttä.
Eri
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Voisipa vain nukkua kaivatun vieressä koko päivän. En jaksa tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I just wanna party with you, babe
Parties with ya are wild
Hehe, sometimes them are, sometimes not.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Toisille tunteet eivät ole sinun henkilökohtainen sirkuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Odell Pori jazz: ssa tänä vuonna. Harmi kun työesteet
Joku viisas sanoi, että kun on iloinen, niin kuulee melodia ja surullinen ymmärtää sanat. Aika haikee kappale...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään sirkusta oo
En saa enää lähetettyä sinulle terveisiä täydestä sydämestäni. Jokin sielussani sanoo, että ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esityksestä päätellen luulin sua melkeen tirehtööriksi.
Mä en ikinä oo temppuillu/pelannu, alunperin oli tarkoitus päästä 2:sta naisesta eroon tätä kautta, mutta asia mutkistui ja kääntyi itseään vastaan... Loput muualla, jos he haluavat tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esityksestä päätellen luulin sua melkeen tirehtööriksi.
Mistä esityksestä.
Toisen ei pitäny ikinä saada edes tietää minusta ja toisen kanssa meni silloin miten meni.
Se on susta itsestäsi kiinni.