Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22352)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun teemaan kärjistäen: kaipaatko kaivattua vai huomiota, jota häneltä saat?
En oikeastaan kumpaakaan. Haaveilen itse luomastani mielikuvasta puolitosissani. En edes halua häneltä huomiota, mieluummin antaa sen jollekulle jonka kanssa voi edetä jotenkin.
Ethän myöskään näytä hänelle kiinnostustasi mitenkään? Ettei tule turhia toiveita. Et siis katsele häntä rakastuneena tai ole hermostunut hänen seurassaan jne.
Ootte kyl hupaisia.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa pikkumaista törppöä
Kuulostat aarteelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan kumpaakaan. Haaveilen itse luomastani mielikuvasta puolitosissani. En edes halua häneltä huomiota, mieluummin antaa sen jollekulle jonka kanssa voi edetä jotenkin.
Ethän myöskään näytä hänelle kiinnostustasi mitenkään? Ettei tule turhia toiveita. Et siis katsele häntä rakastuneena tai ole hermostunut hänen seurassaan jne.
Ootte kyl hupaisia.
Ei kun ärsyttää vaan kaikki pelailijat jotka ei oo tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä kumppanisikin painii sen ajatuksen kanssa, että tekisi elämäänsä muutoksia, jos vain uskaltaisi elää elämäänsä, kuten ainoaa elämää eletään.
Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan. Sivusta?
Niin. Koska pelkää olla yksin.
Ei vaan koska olen hänen elämänsä rakkaus. Sen hän on aina myös teoin ja valinnoin osoittanut. Yksin hänen ei tarvitsisi kauaa olla jos itse niin valitsisi.
Toivottavasti myös ymmärtää pian arvonsa, ettei tuhlaa elämäänsä haaveilijan kanssa. Sivu
Taas kerran: et sinä päätä muiden puolesta sitä, mikä on näiden elämän tuhlaamista. Jos tuo henkilö tulee onnelliseksi ollessaan suhteessa aloittajan kanssa, ei hänen tarvitse mitään arvoaan silloin ymmärtää, vaan nauttia haluamastaan elämästä.
Ette te edelleenkään päätä muiden ihmisten suhteiden ja onnellisuuden sisältöä.
Eri
Kyllä, toisilla on elämälle pienet odotukset ja vähän vaatimuksia, eikä silloin ole niin tarkkaa, kenen kanssa elämäänsä viettää. Kunhan molemmat hengittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tätä ei saisi sanoa, naiset ja miehet lähestyvät näitä asioita keskimäärin eri tavalla. Sanotaan, että mies tietää tyyliin sekunneissa/minuuteissa, haluaako naisen kanssa parisuhteen, pelkän fyysisen suhteen vai ei kumpaakaan näistä. Eikä se varmaan kauheastu muutu, vaikka nainen seisoisi päällään. Naiset taas prosessoivat pidempään ja tarkkailevat miehen toimintaa, mikä onkin järkevää, koska naisella voi olla edessä iso elämänmuutos, siis raskaus ja synnytys jne. Miehet kyllä tietävät, mitä ovat tekemässä, paremmin kuin naiset luulevat. Sori tästä.
Siis tietenkin se on noin, että miehet kyllä tietää. Eihän tuossa mitään soriteltavaa ole.
Typerä nainen joka alkaa miehen vuoksi mutkalle menemään ja jotain temppuja tekemään, että tekisi "vaikutuksen" ja saisi miehen rakastumaan itseensä.
Samahan se on toisinkin päin. Ei ainakaan mun mielipide muutu miksikään, jos olen heti alkuunsa päättänyt ettei mies mieleinen. Ihan sama mitä tekee sen jälkeen.
En mä sitä heti näe, että onko seksikäs mies sellainen jonka kanssa voisin sitoutua vai onko "vain seksikäs". Sen jälkeen, kun olen todennut kuumaksi, voi vielä tyriä seksinkin jos paljastuu vaikkapa liian tyhmäksi, epäkohteliaaksi tms., mutta vaikka olisi miten himoja nostattava hottis jonka kanssa on kemiaa, niin se ei vielä riitä kumppanuuteen, vaan siihen pitää olla sit jo enemmänkin. Eli sitä henkistä yhteyttä, yhteistä huumoria, samankaltaiset arvomaailmat ja maailmankuvat jne. Sen tietty näen heti, että "panisinko" vai en. Ja jos on "en panis", niin ei siitä tietenkään mitään voi tulla.
Toki järkevällä miehelläkin se kiinnostus naiseen lässähtää, jos naisesta paljastuu jotain vaikkapa ihan eri arvomaailmoja.
Jotkuthan kyllä kertoo, että kun tapasivat kumppaninsa, niin molemmat tiesi heti: tässä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyl hupaisia.
Ei kun ärsyttää vaan kaikki pelailijat jotka ei oo tosissaan.
Mitä ihmeen pelailua se on jos ihastuu mutta ei halua/voi saada sen enempää? Kaikesta sitä ihmiset vääntää loukkaantumisen aiheita. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä vttu lottoat? Osa teistä on oikeasti niin kujalla elämästä täällä, että ei kukaan muu missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan."
Mitä teet ketjussa? Toivottavasti et lupaile täällä luita taivaalta kenellekään.
Mitä sitten vaikka lupailisi? Ei sillä ole mitään merkitystä kenellekään, saati sitten sinulle.
Totta kai on. Jokainen on vastuussa siitä, miten toisia kohtelee. Sinäkin, vaikka muuta kuvittelisit.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt säälittävyyden huippu roikkua ihmisessä, joka ei ole sinuun rakastunut.
Sulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta aika rumasti puhut muista ihmisistä tuossa. Ei kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
**a 😍🧡
No mutta muruuuu😁😘😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyl hupaisia.
Olet eri, mutta oikeassa. Tai pikemminkin hupaisan sijaan nää on säälittävintä ihmismateriaalia mitä on olemassa.
Kaipaan molemminpuolista rakkautta.
Kaipaan syliä, jossa levätä. Haluaisin, että joku pitäisi minuakin hyvänä, kun päivästä toiseen yritän olla sitä toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä kumppanisikin painii sen ajatuksen kanssa, että tekisi elämäänsä muutoksia, jos vain uskaltaisi elää elämäänsä, kuten ainoaa elämää eletään.
Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan. Sivusta?
Niin. Koska pelkää olla yksin.
Ei vaan koska olen hänen elämänsä rakkaus. Sen hän on aina myös teoin ja valinnoin osoittanut. Yksin hänen ei tarvitsisi kauaa olla jos itse niin valitsisi.
Toivottavasti myös ymmärtää pian arvonsa, ettei tuhlaa elämäänsä haaveilijan kanssa. Sivu
Taas kerran: et sinä päätä muiden puolesta sitä, mikä on näiden elämän tuhlaamista. Jos tuo henkilö tulee onnelliseksi ollessaan suhteessa aloittajan kanssa, ei hänen tarvitse mitään arvoaan silloin ymmärtää, vaan nauttia haluamastaan elämästä.
Ette te edelleenkään päätä muiden ihmisten suhteiden ja onnellisuuden sisältöä.
Eri
Kyllä, toisilla on elämälle pienet odotukset ja vähän vaatimuksia, eikä silloin ole niin tarkkaa, kenen kanssa elämäänsä viettää. Kunhan molemmat hengittää!
Ei se kuulu sinulle. Rumasti puhut muista ihmisistä, äitisi on varmaan ylpeä susta.
Häiriköt täällä taas
jankuttaa ohispaskaansa👋
Vierailija kirjoitti:
Emma. 💔
💚 :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan."
Mitä teet ketjussa? Toivottavasti et lupaile täällä luita taivaalta kenellekään.
Mitä sitten vaikka lupailisi? Ei sillä ole mitään merkitystä kenellekään, saati sitten sinulle.
Totta kai on. Jokainen on vastuussa siitä, miten toisia kohtelee. Sinäkin, vaikka muuta kuvittelisit.
Tämä on anonyymi nettipalsta, ei teidän kaivatut edes käy täällä. Et sä täällä kohtele sitä henkilöä yhtään mitenkään 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Tytöt käytte nyt niin kuumina, et teistä tulis hyvä pari.