Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21078)
Onkohan ulkonäöllä ollut mitään osuutta meidän ystävyyden kannalta? Omalta puolelta ainakin sillä on ollut merkitystä. En olisi alkanut kaveerata jos hän olisi ollut ruma. 😅 On aina ilo katsella. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mun kaivattu on niin kuuma?
Eiks se oo vaan hyvä asia?
Onhan se mutta vie ajatukset harharetkille ;)
Mä tykkään miehellä boksereista.
Voi ei, sä teit sen taas... Unohtamisen prosessi katkesi kuin seinään, kun näin sut. Se halaus, se suudelma. Aivan liekeissä taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kilometriä ja mihin ilmansuuntaan?
Noin 5km lounaaseen toisen vaaran takana
Millainen muu vaara kyseessä? Liikennemerkkikö?
Vierailija kirjoitti:
Tuu mun lähelle asumaan
Minne päin kaupunkia? Pohjoiseen, etelään yms.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ulkonäöllä ollut mitään osuutta meidän ystävyyden kannalta? Omalta puolelta ainakin sillä on ollut merkitystä. En olisi alkanut kaveerata jos hän olisi ollut ruma. 😅 On aina ilo katsella. 😍
No toivottavasti puhut vaan kaivatusta vai valkkaatko kaikki kaverit ulkonäön perusteella?
Saan vaan ohi ajaessani. Mokoma peltipollari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti puhut vaan kaivatusta vai valkkaatko kaikki kaverit ulkonäön perusteella?
Katsopas tarkemmin millä palstalla olet. Kaivatutusta oli tietenkin, höpsö.
Piditköhän sä mua silloin aikoinaan kauniina? Et koskaan sanonut mitään niin en tiedä mitä ajattelit. Ja kun et sanonut, niin ajattelin, ettet pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu mun lähelle asumaan
Minne päin kaupunkia? Pohjoiseen, etelään yms.
En viittis tässä tarkemmin, voisin kyl laittaa osotteen muualla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu? 😘
Kiitos hyvää. Kävin juuri saunassa, että kehtaisi taas mennä ihmisten ilmoille täältä peräkorvesta.
Ennen kuulumatonta. Maanantai ei ole saunapäivä. Paitsi juhlapyhien aattona.
Mikä ettei, vaikka melkein joka päivä vois saunoa, jos viittis lämmittää ja polttopuutkin riittäisi. Oli kiva istua löylyssä ja kuunnella tuulen huminaa rentoutuen.
Jenny, milloin tulet? Odotan.
Olen oikeasti hirveällä tavoin arpinen.
You have to little bit open this mystery
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu? 😘
Kiitos hyvää. Kävin juuri saunassa, että kehtaisi taas mennä ihmisten ilmoille täältä peräkorvesta.
Ennen kuulumatonta. Maanantai ei ole saunapäivä. Paitsi juhlapyhien aattona.
Mikä ettei, vaikka melkein joka päivä vois saunoa, jos viittis lämmittää ja polttopuutkin riittäisi. Oli kiva istua löylyssä ja kuunnella tuulen huminaa rentoutuen.
Saunominen on kyllä ihanaa ja rentouttavaa, tietty riippuu saunastakin. Kosteat löylyt on parhaat. Niihin kun pääsis kaivatun kanssa! 🧡
Jenny, kuulut elämääni.
Sinun täytyy tulla pian.
Odotan
Omin tuon.