Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (20151)
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko minua kohtaan vanhuudenviehätystä?
Sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Pitää löytää itselleen sopiva. Turha hukata elämäänsä epäsopivan kanssa.
Tämä. Elämää swn kanssa, jonka kanssa on hyvä olla ja tunteet kohtaa.
Jos nyt oisit täällä ,suukottaisin,halaisin,hellisin ja puhuisin höpöjä.Juu`u ihan rakkaustäpinöissä.😁
Kauniita unia 😊
Mä haluan vahvan tunneyhteyden, rakkautta sekä intohimoa. Tietysti samanlainen arvomaailma on ihan oleellista kuten myös samanlainen huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sellaisen, joka haluaa tehdä yhdessä kivoja juttuja ja joka on vastuullinen mutta rennon asenteen omaava. Hyvän mielen ihmisen, jolla on hyvä sydän ja rikkaat aivot.
Niinpä.
Mutta itse siedän ihmiseltä muutkin tubteet kuin vain positiiviset.
Meidän ajatusmaailmat taitaa mennä eri suuntiin. En tiedä onko se liikaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin ymmärrystä.
Kyllä tietysti.💕
Vierailija kirjoitti:
Meidän ajatusmaailmat taitaa mennä eri suuntiin. En tiedä onko se liikaa vai ei.
Millä tavoin eri suuntiin?
Vierailija kirjoitti:
On kauheaa myös jäädä suhteeseen, jossa ei rakasta puolisoa sillä lailla, kun puolisoa pitäisi tai haluaisi rakastaa. Siinä vaan katkeroituu turhaan.
Tiedän.Se on väärin molempia kohtaan. Seuraat sivusta, kun elämäsi tikittää hitaasti, mutta varmasti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä sivuilla ärsyyntyy helposti aika nopeasti. Ei kerro mitään ihmisen todellisesta luonteesta, vaan tästä sivustosta joka saa tervepäisenkin välillä sekoamaan.
Näin on. Plus oma mielentila vaikuttaa siihen, millaiset viestit täältä poimii vähän kuin itselleen.
Ja miten ne haluaa tulkita. Voi positiiviseksikin tarkoituksen tulkita negatiivisella tavalla jos on taipuvainen ajattelemaan negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran sitten taas syksyllä, kun kesällä olet muilla mailla.
Mitä henmettiä! Oletko, rakas, oikeasti täällä? Viime päivinä muutenkin arvellut niin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei henkilökohtaisesti ole liikaa, mutta siinä on vaikutuksia. Sun pitää päättää mitä ajattelet kun kuulet mun arvailut mitä voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan vahvan tunneyhteyden, rakkautta sekä intohimoa. Tietysti samanlainen arvomaailma on ihan oleellista kuten myös samanlainen huumorintaju.
Onko palstailu vauvalla myös näitä ominaisuuksia, vai vaan terveiset?
Vierailija kirjoitti:
Lehtorilta halit.
Rehtorilta piiskaa
No tere nyt.