Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (20232)
Pitää löytää itselleen sopiva. Turha hukata elämäänsä epäsopivan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sellaisen, joka haluaa tehdä yhdessä kivoja juttuja ja joka on vastuullinen mutta rennon asenteen omaava. Hyvän mielen ihmisen, jolla on hyvä sydän ja rikkaat aivot.
Kuvailit juuri miut. Lähen nyt lenkille, jatkan myöhemmin. Tulisitpa kävelylle mukaan. Naiselle mieheltä.
Olen kävellyt tänään jo noin 10 000 askelta
Mä taas toivon kumppania joka rakastaa. Olisi ihanaa tuntea olevansa rakastettu, aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdon kumppanin joka nauraa, kun herään ja nauraa, kun nukahdan.
Siinähän tahdot 😂
Sinäkö se oot? 💖
En, hän oli joku muu. Tahdon samoja asioita kuin säkin💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin joskus että ei voi rakastaa samaan aikaan kahta ihmistä
Miten tää käytännössä tapahtuu? 🤔
Että kokee syviä rakkauden tunteita kahteen ihan erilaiseen .ja erilaista vuorovaikutusta tuottavaan ihmiseen. Ikävöi molempia ja tuntee onnen tunteita kummankin lähellä.
Mä rakastan kahta, mut vain toiseen tunnen romanttisia tunteita ja jonka kanssa haluaisin sänkyyn. Silti kiintymys myös toiseen ihmiseen. Aika harva lakkaa noin vaan rakastamasta esim. exäänsä, jos on oltu vuosia yhdessä. /sivu
Ok.Onko sinulla tuohon jälkimmäiseen lauseeseen esittää jotain konkreettista pohjaa?
Ehkä tein liikaa oletuksia oman ja lähipiirin kokemusten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Juo vähemmän.
Tohtori kehoitti juomaan enemmän
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sellaisen, joka haluaa tehdä yhdessä kivoja juttuja ja joka on vastuullinen mutta rennon asenteen omaava. Hyvän mielen ihmisen, jolla on hyvä sydän ja rikkaat aivot.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas toivon kumppania joka rakastaa. Olisi ihanaa tuntea olevansa rakastettu, aidosti.
Ja toiselle taas sekään ei riitä.
sivu
On kauheaa myös jäädä suhteeseen, jossa ei rakasta puolisoa sillä lailla, kun puolisoa pitäisi tai haluaisi rakastaa. Siinä vaan katkeroituu turhaan.
Tunnetko minua kohtaan vanhuudenviehätystä?
Vierailija kirjoitti:
On kauheaa myös jäädä suhteeseen, jossa ei rakasta puolisoa sillä lailla, kun puolisoa pitäisi tai haluaisi rakastaa. Siinä vaan katkeroituu turhaan.
Älä hyvä ihminen jää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivu
No ei riitä siinä tapauksessa jos omat tunteet ei natsaa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivu
No ei riitäkään. Se on vasta pohja, mutta tarvitaan paljon muutakin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Match! Nyt on sitten vaan se kynnys.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tämä ainakaan uutuudenviehätystä enää ole näiden kaipausvuosien jälkeen 😅
Vierailija kirjoitti:
Voin olla sun kevyt, näkymätön etära(s)kas. Ymmärrän kyllä, jos ei kiinnosta.
Näkymätön?
Vierailija kirjoitti:
Voin rakastaa sua, kunhan muutat pari asiaa itsessäsi:
Vierailija kirjoitti:
😀😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdon kumppanin joka nauraa, kun herään ja nauraa, kun nukahdan.
Ja nauraa ihan pissat housussa kun kompastut?
Kuuluu samaan settiin.
Sivusta
Vastauksissanne näkee juuri sen, miten jokainen ajattelee vain omasta tilanteestaan/ perspektiivistään käsin ja tulkitsee tekstin täysin omien lasien läpi, eli väärin. Tulkintaa vaan, ei se minua haittaa, jokainen viesti vie yhä kauemmas alkuperäisestä pointista. Sellasta se on. Ap