Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (20232)
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä hassua näiden terveisten laittelutkin. Kun voin tehdä listoja, että haluan tuota ja tuota ja tuota, mutta lopulta sydän päättää, kenet se valitsee. Toki järkeäkin pitää käyttää päätöksessä. Ja mun sydän ja mieli valitsee kaivatun. 🧡
Tup on totta. Sydän ja järki tekee valinnasta helppoa. Erityistä miten joku ihminen vain sytyttää ihastuksen tunteet. Olisi väärin tehdä listaa millainen tulisi olla. Pikemmin tiedostaisi ne jotkin harvat asiat mitä en ehdottomasti siedä suhteessa, jotta vältytään ajanhukalta ja turhalta sydän surulta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään vähän kurjat fiilikset, tunnen itseni ongelmajätteeksi.
🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtorilta halit.
Rehtorilta piiskaa
Lettutieteen vihtori.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä kaivatussasi vetää sinua puoleensa?
Älykkyys. Kauneus. Keskustelutaidot. Kiltteys. Ja hänessä on sitä jotakin. Vaikea sanoiksi pukea.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lerpahti.
miks
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Sellainen tuttuus lämpö, välittäminen ja empatia. Hellyyskin sanoisin, mut oikeastaan en tiedä, miten hellä hän on. Tullut vaan puheista sellainen olo. Joo ja jostain syystä viihtyy mun kanssa. 😊🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤎🦧m💙n öitä
n💙😘m🤎🦧
olisitpa kaipaamani
Oisitpa ite mun
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En osaa oikein eritellä tarkasti. Toki tiedän, että mua jostain syystä viehättää itseäni hieman vanhemmat kauniit, älykkäät naiset mutta ei jokaisesta tietysti sillä tavalla kiinnostu. Jokin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Se mikä ei heti näy eikä hän tuo sitä esille.😊...ei, ei se.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤎🦧m💙n öitä
n💙😘m🤎🦧
olisitpa kaipaamani
Oisitpa ite mun
mitä jos olen
Vierailija kirjoitti:
Mulla lerpahti.
Bäänist kaivetu lämpimän tiöaa
T-mieheltä
Ei nouse, kun pitää kaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä hassua näiden terveisten laittelutkin. Kun voin tehdä listoja, että haluan tuota ja tuota ja tuota, mutta lopulta sydän päättää, kenet se valitsee. Toki järkeäkin pitää käyttää päätöksessä. Ja mun sydän ja mieli valitsee kaivatun. 🧡
Tup on totta. Sydän ja järki tekee valinnasta helppoa. Erityistä miten joku ihminen vain sytyttää ihastuksen tunteet. Olisi väärin tehdä listaa millainen tulisi olla. Pikemmin tiedostaisi ne jotkin harvat asiat mitä en ehdottomasti siedä suhteessa, jotta vältytään ajanhukalta ja turhalta sydän surulta.
Itse ainakin aina yllätyn kun huomaan ihastuneeni johonkuhun. Usein vielä ensin järkytyn, mutta sitten annan vaan palaa.
sivusta
Let's go lehmät ja sonnit, Kellokoski palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤎🦧m💙n öitä
n💙😘m🤎🦧
olisitpa kaipaamani
Oisitpa ite mun
mitä jos olen
Millä mun toka nimi alkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Se mikä ei heti näy eikä hän tuo sitä esille.😊...ei, ei se.😁
Joku taito, kyky, luonteenpiirre? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Uskomaton yhteys ja nähdyksi tuleminen
Tänään vähän kurjat fiilikset, tunnen itseni ongelmajätteeksi.