Ottaako mies aina yhteyttä jos on kiinnostunut?
Klassikko-kysymys. Aina ajankohtainen.
Voinko vaan jäädä passiivisena odottamaan?
T. Nainen
Kommentit (77)
Osa naisista tuhlaa aivan järkyttävästi aikaa ja energiaa roikkumalla miehissä ja obsessoimalla miehiä joita EI SELVÄSTIKÄÄN VAAN KIINNOSTA
Jos mies on vapaa tai ei vältä pettääkö puolisoaan, niin ottaa kyllä yhteyttä, jos on kiinnostunut tarpeeksi.
Uskolliset ei tietysti ota, vaikka kiinnostusta olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska satuin viehättymään hänen persoonaan ja olisin kiinnostunut jatkamaan juttua, mutta hän ei ilmeisesti minun kanssa. :( Tällä hetkellä lähinnä s-suhde kiinnostaa.
Eli olet luuseri. Avaudut palstalle jostain tyypistä kenestä muka haluat pelkkää seksiä, vaikka oikeasti selität hänestä palstalla ja olet viehättynyt persoonasta jne.
Epätoivoista. En nyt tiedä mitä tarkoitat keskiverto 35v miehellä, mutta käsittääkseni sellaisilla on yleensä mahaa, ei mitään hyvännäköisiä ja luonnekin tylsä. Sama toki keskiverto 35v naisilla.Joo kyllä ylipainoinen, ujo, kalju, ei komea, ihan keskiverto, itse olen kaunis, sporttinen, en ole luuseri vaan menestynyt. Arvioisin oman viehättävyyteni 9/10.
Et sä välttämättä ole juuri hänen makuun.
Ja pals
En ole teini, joka esittää coolia. Harmittaa vaan, kun kerrankin kiinnostuin miehestä. Mutta antaa olla, hän ei sitten halua jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista tuhlaa aivan järkyttävästi aikaa ja energiaa roikkumalla miehissä ja obsessoimalla miehiä joita EI SELVÄSTIKÄÄN VAAN KIINNOSTA
No aika harva aikuinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Oma ihastus sotkee rationaalisen mielen, ja alkaa uskomaan kaikkiin typeriin skenaarioihin, miksi mies ei muka ota yhteyttä/ pyydä treffeille...
Kyllä miesten käytös myös hämmentää. Ollaan alussa muka niin kiinnostuneita ja kun nainen kiinnostuu takaisin, mies ei otakaan enää yhteyttä/ pyydä treffeille. Miesten logiikka tähän????
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miesten käytös myös hämmentää. Ollaan alussa muka niin kiinnostuneita ja kun nainen kiinnostuu takaisin, mies ei otakaan enää yhteyttä/ pyydä treffeille. Miesten logiikka tähän????
Hän halusi vain seksiä. Jahti päättyi, kun sai haluamansa.
Kiimaiset ukot ottaa yhteyttä ja jättävät yhtä nopeasti.
Mies ei enää kiinnostu, innostu eikä kunnioita, jos mennään sänkyyn, nainen pitää aktiivisesti yhteyttä tai tekee aloitteen. Minä uskon tähän ja olen toiminut tämän mukaan. Se on helppoa kun tietää mitä tekee ja miksi. Jos mies ei ota yhteyttä, hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut, on liian pelokas, ei ole valmis suhteeseen tai ei ole sopiva sinulle. Tosi tapauksessa on kyse kiihkeästä kaipauksesta ja vakavasta aikeesta lyödä hynttyyt yhteen loppuelämäksi. Siinä vaiheessa mies ja nainen usein jo tuntevat toisiaan jonkin verran, eli ei ehkä ole kyse ihan toisilleen ventovieraista ihmisistä.
Kyllä sellainen kunnon mies, joka on vakavasti kiinnostunut, ottaa yhteyttä!
On se varmaan niinkin, että sellaisia ihmisiä, joista elämän aikana on ihan vakavissaan kiinnostunut, on jotakin ehkä kolme kappaletta. Ei sitä ihan kenen tahansa vuoksi ole valmis iskemään pöytään kaikkia korttejaan. Tunteen pitää silloin myös olla molemminpuolinen, eli molemmat tuntevat sen yhteyden ja kaipauksen toisiaan kohtaan, vaikka sitä ei olisi vielä myönnetty ääneen.
Jos mies jättäisi ottamatta yhteyttä sen takia, että me toon takia pelkäisi olevansa ahdistelija, hän ei olisi minua varten. En haluaisi miestä, joka toimii pelon ja ulkoisten pakkojen ohjaamana. Minulle se oikea on joku niistä miehistä, jonka kanssa on jo jotakin ilmassa ja joka tekee aloitteen. Minun elämässäni näitä on ollut maksimissaan neljä miestä. Kaikki nämä aloitteet tapahtuivat nuoruudessani, alle 30-vuotiaana ja vain yksi heistä oli minulle se oikea, jonka kanssa meni yksiin kaikki tärkeät asiat. Senkin jälkeen on ollut kiinnostuneita, mutta ei se ole rehtiä yrittää tulla toisen parisuhteen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Älä taivu siihen piirittämiseen äläkä tee aloitetta. Miehet tekevät tuota aivan jatkuvasti työpaikoillakin myös varatuille naisille. Eivät kuitenkaan koskaan myönnä mitään ääneen eivätkä tee aloitetta. He haluavat vain flirttailla ja saada säpinää elämäänsä.
Kerran meinasin ottaa yhteyttä, mutta jostain syystä söin puhelinnumeron, jonka hän oli paperille kirjoittanut.
Sitten en enää voinut soittaa. Hän katsoi minua haikein silmin ja sanoi: "soitat sitten kanssa". En soittanut.
Toivottavasti en loukannut, se oli hänellekin parempi niin.
Tämä olisi ollut ensimmäinen kerta elämässä, kun otan yhteyttä. En koskaan ota yhteyttä ja sen yrityksen jälkeen en koskaan ole ottanut yhteyttä. Naiset ottaa aina yhteyden minuun. Minä vain odotan että minut poimitaan. Näytän nätiltä kavilassa, näytän nätiltä kirjastossa ja erityisen nätiltä näytän salilla salipöksyissä ja pitkässä lihaksia peittävässä t-paidassa, joka ulottuu polviini saakka.
Suojelin itseäni Chadina monilta naisilta niinä aikoina. Naisia tulvi ovista ja ikkunoista ryöppyinä kun olin parikymppinen.
Olen ujo Chad. Minut saa vain ne naiset jotka ottaa. Muuten luikin tieheni.
t. TsAd 92
Kahden kauppa. Molempien oltava aloitteellisia.
Jos olen kiinnostunut naisesta, niin se ei tarkoita että hän olisi kiinnostunut minusta.
Mitä AP tuumaisit jos joku mies, vaikkapa työpaikalta, ottaisi sinuun yhteyttä?
Totta! Täyttä huijausta kaikki selitykset kiireistä yms. Jos mies on kiinnostunut tapaamiset sujuu mutkattomasti.