Ottaako mies aina yhteyttä jos on kiinnostunut?
Klassikko-kysymys. Aina ajankohtainen.
Voinko vaan jäädä passiivisena odottamaan?
T. Nainen
Kommentit (77)
Naisen tehtävä on aloite. Me too teki tämän.
Ei ota yhteyttä mutta jää sinä vaan odottamaan.
Kyllä ottaa. Tai jos ei ota, niin en edes halua sellaista miestä.
Tarkoitan esim onnistuneiden treffien jälkeen tai ONS jossa numerot vaihdettu?
Ehdottaako mies uusia treffejä tai vähintään laittaa jonkun viestin, jos on kiinnostunut jatkosta?
Kyllä. Kaikki oikeasti kiinnostuneet ottaa. Semmoset on passiivisia ketä kelpuuttaa sut, mut ei oikeasti halua Sua.
En tiedä. Minä en enää tee aloitteita niin mies joko otttaa tai jättää. Pärjään yksinkin.
En minä ainakaan. En halua vaikuttaa ahdistelijalta, joten nainen saa ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.
Kyllä. Ja jos viivytteleekin, ei ole tarpeeksi kiinnostunut.
Ulkomaalaiset miehet on aktiivisempia. Vievät siksi Suomi-naiset...
Ulkomaalaiset miehet on aktiivisempia.
Vievät siksi Suomi-naiset...
Kuka haluaisi? Ööööö 🙄
Näin naisena kannanotto
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus, että joo. Tai jos olen itse ollut aktiivinen, on dynamiikka mennyt siihen, että joudun AINA olemaan. Perässä vedettävä mies ei sytytä pitkään.
Sama. Siksipä jätän aloitteen teot väliin itsekin. Niistä on seurannut aina pelkkää vitutusta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minä en enää tee aloitteita niin mies joko otttaa tai jättää. Pärjään yksinkin.
Näin minäkin olen alkanut toimimaan, mutta jutut kuivuu kasaan, kun olen passivoitukut. Vastaan kyllä viesteihin, mutta en tee enää mitään aloitetta. Kiinnostaisi tietää miten muut naiset toimii?
Ottaa. Tuon asian suhteen MIKÄÄN ei ole muuttunut minkään metoo-sössötyksen myötä.
Kiinnostuneen miehen kohdalla ei tarvitse arvailla, että onko sitä kiinnostusta vai ei.
Minulla uskomaton onni olla saamatta vastauksia naiselta kuin naiselta, joten odotan että nainen laittaa eka, niin se on tähän asti toiminut parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus, että joo. Tai jos olen itse ollut aktiivinen, on dynamiikka mennyt siihen, että joudun AINA olemaan. Perässä vedettävä mies ei sytytä pitkään.
Sama. Siksipä jätän aloitteen teot väliin itsekin. Niistä on seurannut aina pelkkää vitutusta.
Minullakin näin. Jos olen aktiivinen mies ehkä saa tästä jonkun egobuustin ja vastailee, mutta kohtelee muuten välinpitämättömästi, ei ehdota tapaamista, tekee ohareita jne. Parempi olla itse passiivinen, niin ne jotka aidosti haluaa tutustua muhun jää jäljelle. Aika hiljaista tosin on tällä tyylillä.
En arvosta odottelua puolin tai toisin. Jos molemmat ovat oikeasti kiinnostuneita, ei kummallakaan pitäisi olla mitään syytä passiivisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin olen alkanut toimimaan, mutta jutut kuivuu kasaan, kun olen passivoitukut. Vastaan kyllä viesteihin, mutta en tee enää mitään aloitetta. Kiinnostaisi tietää miten muut naiset toimii?
Juttu joutaa kuivua kasaan jos se ilman naisen aloitteekkuutta kuivuu. Mitä teet kivireellä?
Mies ottaa, jos on mies, joka kannattaa ottaa parisuhteeseen. Passiivista kivirekeä ei kukaan halua.
Miehet on passivoituneet, alfoja ei ole paljoa vapaalla.